Diverse Youtube problemer

Whiplash

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2013
Innlegg
1.870
Antall liker
2.086
Sted
Østfold
Torget vurderinger
4
Driver og tester ut kvalitet på lyd og rendring av youtube video.

Problemet mitt er at mange av de jeg har spurt om kvaliteten på lyden ikke får sett videoen. Feilmelding 'denne videoen er ikke tilgjengelig' når de trykker på den. Både på youtube app og via nettlesere.
Fungerer her både innlogget google og ikke på windows 10, Samsung mobil telefon ( youtube app ) og to bærbare med linux. Men hos flere andre fungerer den altså ikke.

Om noen har tips så del gjerne. Fint om noen kan kommentere om de får sett eller ikke, dette er fjerde forsøket mitt med å laste opp. De 3 forrige videoene hadde forskjellig kvalitet og er slettet. Den første ble sett ca 50 ganger så noen fikk jo sett den. Dette er kun en test, kommer til å slette videoen senere om jeg får det til å funke og så laste opp bedre videoer av div høyttalere... håper jeg.

 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Har ingen tips, men videoen avspilles iallfall med lyd her jeg sitter på jobb. :)
 

Whiplash

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2013
Innlegg
1.870
Antall liker
2.086
Sted
Østfold
Torget vurderinger
4
OK takk berserkr. Tror jeg gir opp youtube :)

Fant ut at 3 av de som har hatt problemer hittil har hatt Sony mobil telefon og Sony nettbrett - problem via både nettleser og app.
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
OK takk berserkr. Tror jeg gir opp youtube :)

Fant ut at 3 av de som har hatt problemer hittil har hatt Sony mobil telefon og Sony nettbrett - problem via både nettleser og app.
Ikke noe å takke for, det er bare sånn jeg er - hjelpsom og altruistisk. :p

Høres jo mer ut som problemet er med Sony sine greier, og ikke youtube, da.
 

Whiplash

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2013
Innlegg
1.870
Antall liker
2.086
Sted
Østfold
Torget vurderinger
4
Mener han ene jeg spurte har Macbook og apple nettbrett. Men skal dobbeltsjekke. Kanskje kjøpt seg no Sony greier han og..
 

Imagine

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2014
Innlegg
3.656
Antall liker
859
Sted
osøyro
Spilles av her å både på Huawei nettbrett , pcen , ps4 og iphone 6+

Imagine
 

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Innlegg
4.114
Antall liker
3.229
Torget vurderinger
1
Kan bekrefte at videoen ikke er tilgjengelig både via appen og crome på Sony Z5 Compact.
 

Whiplash

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2013
Innlegg
1.870
Antall liker
2.086
Sted
Østfold
Torget vurderinger
4
Fikk akkurat bekreftet at alle den ikke har funket for så langt har Sony greier. Kjenner tydeligvis mange med Sony mobil og nettbrett. Whismaster bekrefter jo 'teorien'. Men lite jeg får gjort angående dette da. Har lastet opp videoen rendret på 4 forskjellige måter nå. Siste er MOV og H.264 conteiner og fila som ble lastet opp på er på over 500MB.

Takker for tilbakemeldinger og fint om flere gidder sjekke, spesielt om dere har Sony Z xxx
 
Topp Bunn