Har tenkt det samme selv men unnlatt å skrive om det. Tviler sterkt på at noen andre hadde mottatt en lignende respons fra dcs dersom de hadde gitt en noenlunde lunken mottakelse av et produkt.
dCS fremstår fullstentdig latterlige ......dCS henvender seg til det audiofile publikum. Og dermed til et markedet som nødvendigvis ikke søker produktene med best lyd/ytelse. Ja, jeg mener det.
Hvorfor i all verden upsample DSD? Eneste mulige gevinst du kan ha er hvis du klarer å flytte den høyfrekvente støyen så langt opp i frekvensomrpdet at det ikke påvirker det hørbare frekvensområdet på en negativ måte. Men her gjør dCS tydeligvis det motsatte.
Men audiofile elsker alt som er mer av, høyere tall osv.
Og dette med middelmådige jitter verdier. I stedet for å selge en totalløsning i én box, har dem en forretningsidé om å selge kunden stadige oppgraderinger, en ekstra box (jitter killer) som skal fixe på det opprinnelige problemet. Og som han som blir saksøkt var inne på, det foregår sannsynligvis noe mer i disse ad-on boxene, som digital signal processing.
David Steven (Managing Director av dcs ) har altså publisert et svar uten og vite hvilke kommunikasjon som tidligere har vært mellom dcs og GoldenSound og man legger skylden på andre ansatte?My statement was issued in good faith and based on information I believed to be accurate. I have since discovered that certain information regarding this matter, provided to me by an individual at dCS, was not correct. This individual no longer works at dCS.
Er det virkelig mulig at et firma kan true med 7 figure lawsuit uten at CEO og toppledelsen har anelse om hva som foregår?Ikke helt perfekt av en leder å skylde på andre i selskapet istedenfor å ta ansvar selv. I tillegg er det noen klassiske "jeg beklager hvis du føler deg støtt"-type vendinger.
"I apologise for any distress caused as a result of this"
Vi beklager altså ikke feilen vi gjorde, men at du synes det var kjipt. Og ellers kort oppsummert "Jeg har ikke gjort noe galt, men jeg har kastet en av de som jobber for meg under bussen."
Hehe, alle viste nok godt om hva som foregikk. Men om ledelsen i etterkant kan hevde at de ikke viste noe som helst, gjør jo at de lettere kan ro seg ut av greiene.Er det virkelig mulig at et firma kan true med 7 figure lawsuit uten at CEO og toppledelsen har anelse om hva som foregår?
Ja, det lukter vel kanskje litt kalkun her
Helt usannsynlig at CEO ikke vet om slikt trusler. Det kan vi se bort fra som et sannsynlig scenario.Er det virkelig mulig at et firma kan true med 7 figure lawsuit uten at CEO og toppledelsen har anelse om hva som foregår?
Ja, det lukter vel kanskje litt kalkun her
Tenker nå: Det er CEO sitt ansvar og han kan ikke fraskrive seg det ved å gi andre ansatte fyken!Hehe, alle viste nok godt om hva som foregikk. Men om ledelsen i etterkant kan hevde at de ikke viste noe som helst, gjør jo at de lettere kan ro seg ut av greiene.
Plausible deniability er vel ordet.
Vi må ha mye mere drama i hifi miljøet. Kanskje vi kan få de yngre til å få opp øynene?Altfor lite drama.
Påtvinge dem noen av de kabeldiskusjonene vi har hatt, så blir det nok dramaVi må ha mye mere drama i hifi miljøet. Kanskje vi kan få de yngre til å få opp øynene?