Zerostat sitt første hornsystem med tilhørende audio konfigurasjon

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ufo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.02.2016
    Antall liker
    1.176
    kan kanskje virke som det er trykksettingen i kasse du er vant til og er derfor annerledes, blir litt lett å skylde på prinsipp. dipol kan definitivt gå dypt med trøkk om det er riktig.

ArneM

Dsp er et must !
    Ble medlem
    17.01.2012
    Antall liker
    2.480
    Sted
    Andebu , Vestfold
    Torget vurderinger
    34
    kan kanskje virke som det er trykksettingen i kasse du er vant til og er derfor annerledes, blir litt lett å skylde på prinsipp. dipol kan definitivt gå dypt med trøkk om det er riktig.
    Vondt å komme under 35-40....

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    17.460
    Sted
    Langesund
    Vet ikke om denne var til meg eller ArneM. Hva er trykksetting i kasse. Bassen jeg er vant med er ikke så verst skal du vite. lukket under 70Hz og OB over

Zerostat

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2003
    Antall liker
    1.542
    Sted
    Strømmen
    Torget vurderinger
    73
    Da er dette "DIY" prosjektet avsluttet for godt. Det var vært lærerikt og interessant.
    Nye omgivelser rettferdiggjorde ikke dette systemet. Regner med at nye eiere fikk det dem forventet.

o_O
    Da er jeg over på et mindre system med en helt annen tilnærming, men også spennende. Passer rommet bra! Trodde jeg skulle få behov for subwoofer, men disse "tassene" overbeviser i bassen også.
    Revel og Topping opplegg.jpg
    o_O
    Revel M126BE, Topping LA90D i mono, Topping PRE90, Topping EXT, Topping D90SE, Synology NAS, DIY kabler:
    PC med diverse godsaker ifm korreksjoner...

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn