De store var veldig Donald syns jeg også, men de små var mer spiselige og flotte.Av en eller grunn tenker jeg på gamle dagers Donald og spøkelseskladden Jeg har aldri hørt dem, men visuelt blir det nok raskt hat eller elsk. Jeg for min del synes de er råtøffe!
Du liker bare små elegante damer, Gismo Har satt meg to til tre år på å høre og se meg frem til hva som blir mine neste høyttalere. Håper jeg skal får sjekket ut Zingali på veien. I morgen derimot er det en av dine (døde) designerhelter som står for tur med KTêma og lillebroren/søsteren. Beklager litt off topic, men var bevisst på å legge Zingali inn i kommentarenDe store var veldig Donald syns jeg også, men de små var mer spiselige og flotte.Av en eller grunn tenker jeg på gamle dagers Donald og spøkelseskladden Jeg har aldri hørt dem, men visuelt blir det nok raskt hat eller elsk. Jeg for min del synes de er råtøffe!
Hørte en av dem i Horten, det var godt trøkk
gismo
Ja jeg har Zingali home monitor 2.6Flotte høyttalere. Hørte noen av de på hortenmessa. Synes de spilte bra, jeg synes litt "klipsch" aktig. Vært morro å prøvd de hjemme litt seriøst. Har du zingali?
Det vet jeg ikke helt sikkert, men fikk mine igjennom Moiz AudioHei
Selges Zingali her til lands for tiden?
TAF
Lekkert!!!
Er nok ikke så lenge før de finnes i demo i Norge hos forhandler.Hei
Selges Zingali her til lands for tiden?
TAF
Er det de som var innom hos Rubyred? Heeeelt i toppen blant de morsomste høyttalere jeg har hørt!
De burde oppdatere sidene sine slik at folk fikk se detAudio Art i Arendal selger de fantastiske høyttalerne til Zingali
Mvh
Andreas
Ja, det burde de gjøreDe burde oppdatere sidene sine slik at folk fikk se detAudio Art i Arendal selger de fantastiske høyttalerne til Zingali
Mvh
Andreas