ZYX

anekdoten

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.07.2006
Innlegg
522
Antall liker
23
Torget vurderinger
4
Selv har jeg en ZYX R50 Bloom - som riktig nok er innstegs-pu´en til ZYX - og den gjør en rettelig flott jobb. Peker seg ikke noe ut i noen negativ retning. Hva skal man si ... jeg kjører på 300B og Lowther EX4, og er det noe som ikke stemmer, ja så blir det ulåt av det.

Den har et jevnt fint trøkk over det hele. Som sagt, ikke noe negativt, men den merker seg heller ikke spesielt ut på noen punkt, om jeg kan få si det slik. Det er ikke slik at den er veldig god eller dårlig på en ting eller omvendt. Den spiller korrekt - det henger liksom sammen.
Mao. anbefales! ;)
 

Hifi Stasjonen

Bransjeaktør
Ble medlem
02.05.2007
Innlegg
293
Antall liker
59
Audiomix skrev:
Nye pick up'er fra ZYX.
http://hifi-stasjonen.no/produkter/view/?page=1&sok=

Noen som kjenner til disse?
Litt stive priser, men pytt, pytt ;)
Det er nok svært få som kjenner til de nye modellene fra ZYX : ZYX OMEGA , ZYX Sigma 2 og ZYX DIAMOND.
Mot høsten vil ZYX OMEGA og ZYX DIAMOND være omtalt i Stereophile og The Absolute Sound.
Så det vil bli litt lese stoff etterhvert :)
For de som har litt tiltro til den som har mest erfaring med ZYX i Skandinavia, kan man kontakte meg på Hifi Stasjonen ;)

Stive priser? Tja, modellene ZYX OMEGA , ZYX Sigma 2 og ZYX DIAMOND er alle priset svært rimelig for å komme inn i dette markeds segmentet. Men, selv om modellene er priset svært rimelig, så er de jo ikke billige. Det er jo en forskjell.

Av disse modellene vil jeg fremheve ZYX OMEGA. Denne modellen har "arvet" mye fra topp modellen ZYX DIAMOND og er et ekstremt godt kjøp.
For de som skal ha det beste er det kun 2 valg : ZYX Sigma 2 og ZYX DIAMOND.

Bilde av ZYX OMEGA :


Mer på våre hjemmesider : www.hifistasjonen.no

Mvh
Hifi Stasjonen
Tlf butikk : 62416121
Tlf mobil : 40850814
Email : mail@hifistasjonen.no
 
Topp Bunn