NETTBUTIKKEN til soundgarden får seriøst stryk karakter... Bestile en nordost coax tirsdag 27 november med fraktmetode POST (for det er 100 ganger enklere enn alt annet for meg siden jeg bor 1min unna nærmeste post i butikk). 28 november fikk jeg mail fra soundgarden at den var sendt, MED TOLLPOST. Så i stedet for en kort 1min tur til posten, så må jeg hive meg i bilen og rote meg til nærmeste MENY - som ikke har noe kundeparkering, så jeg må rote meg inn med kjøpesenter kunder og dritt.
Kontakter kundesenteret til soundgarden, og etter 24t svarer de noe som kan kokes ned til "jaja...". Flott service. Så går det noen dager, og jeg får ikke noen hentelapp i posten. På mandag 3 desember finner jeg ut hvorfor, for da står det endelig noe informasjon i sporingen av pakka hos tollpost: HENTET HOS AVSENDER 3 DESEMBER. Så e-posten fra soundgarden den 28 november at de hadde sendt det var bare ren løgn.
I morra regner jeg med at hentelappen er fremme, så... For å få en nordost coax kabel fra drammen til lillestrøm bruker soundgarden over 1 uke, juger om når det blir sendt, driter i hvilken transportør du betaler for å benytte deg av, og har ingen interesse av å rette opp i at de har gjort noe feil.