har du hatt MI før blitzkrieg?
reparer nelson alle sine forsterkere selv? vel nei........
reparer rm alt av sitt selv? vel ja....
1 mann kan ikke klare alt på 1 dag.
men 1 man kan gi utmekret service!
ttt selvfølgelig når man er high end intressert.
rm har reparert flere forsterkere for meg.
og jeg er fornøyd med den servicen jeg har fått.
og det har aldri tatt noen "evighet"
Nei, vega jon, jeg har aldri hatt MI og kommer nok aldri til å ha det heller. Men det er flott at du har gode erfaringer og er fornøyd. Spørsmålet har kun utspring i at hvis jeg skulle investert penger i et merke, så ville jeg gjerne visst om det på forhånd hvis de var notoriske for å ha lang behandlingstid på reparasjoner og for å være litt vanskelige å få tak i hvis det skulle være noe. Samme hvor genialt bra det låter.
Jeg har også bare godt å si om servicen til Musical Innovation. Da jeg kjøpte mitt forsterkersett, og oppdaget at jeg fikk mekanisk transistorduring, på grunn av dårlig strømkvalitet fikk jeg beskjed om å stikke innom verkstedet på Hokksund, for å få installert DC-felle, og softstart. Det ble gjort mens jeg ventet - gratis. Vis meg den hifiprodusenten som gir den samme servicen!
Når det er sagt, kan man ikke, som vega jon sier, ha de samme kravene til MI, som merker som masseproduserer hifiprodukter, og har mange ansatte. Det er viktig å huske på at MI er laget av en håndverker, som jobber i en enmannsbedrift. Når denne ene mannen tar ferie, så betyr det at bedriften også stenger. Slik er det.
Det er både fordeler, og ulemper ved å kjøpe forsterkeri av en håndverker, sammenlignet med noe som er bygget av en større masseprodusent, som får produktene sine fra et samlebånd i østen.