Frank Iacone hos Woo har vært svært behjelpelig med svar på spm. pr. e-post
Men spørsmålene er ikke ferdige ennå
Hva er ventetiden sånn cirka? Hvordan opplevde dere oppfølging/tilbakemeldinger?
De har nok ansatt Iacone for å ta seg av web og kundeservice, for den har vært litt slapp før, med 1) dårlig engelsk, 2) spørsmål ble oversett osv. De er relativt raske til å svare, men jeg skrev f.eks. 5 spm i ei liste, og fikk bare svar på 3-4 av dem og sånt. Typisk tegn på stress, men på den tiden var det stort sett alltid Jack Wu som svarte på epost.
Spør om lead time, og be dem verifisere at garantien begynner å løpe først etter at du har mottatt produktet, og ikke fra du bestiller og betaler. Det kan hende de ber om full betaling up front, men da ville jeg insistert på et depositum inntil amp er leveringsklar (så de ikke blir sittende og hvile på laubarene og ta andre ordrer før deg). Ventet i ganske nøyaktig 2 mnd på WA6-SE, men det er lenge siden. Det går forhåpentligvis mye raskere nå.
Er det WA22 du er giret på, eller hva?