Jeg har en følelse av at du nesten kan se deg selv som 'heldig' i dette tilfellet, ved at det som har skjedd ikke har gjort deg økonomisk skadelidende, kun snytt for en god handel. Snytt i ordets rette forstand riktignok, og totalt uakseptabelt fra en forhandler. Med andre ord, dette er ikke en forhandler du ønsker å gjøre handler med; hverken nå eller i fremtiden.Inntil videre tenkte jeg og ikke komme med info som gjør det mulig å spore opp butikken... Er vel såpass naiv at han må kjenne litt på den uetiske varianten han tok der og muligens gjør retrett. Men da sitter det vel en tredje person der og føler seg dårlig behandlet igjen da?������
Hvordan hadde det vært hvis det skulle være behov for reklamasjon? Garanti? Hjelp av noe slag? Ville du da fått den hjelpen og servicen som man kunne forvente? For meg virker det ikke sånn.
Å vite hvilken forhandler det her dreier seg om hadde vært veldig interessant, om ikke annet, fått denne forhandlers side av saken.