ja man vil jo helst unngå å krasje med gamle biler, men jeg synes nå risikoen er verdt detSer ut som ekte kjøreglede det der! Selv har jeg en god stund hatt lyst på en morrobil fra 80-tallet, men etter å ha tenkt et par tanker om sikkerhet har jeg slått det fra meg. Tanken dukker likevel opp igjen ved jevne mellomrom.
og jeg som trodde det var effektkurver og dreiemoment....så feil kan man taHol-Aurland skuffer aldri med kjøreglad bil
strekningen var jo i tillegg 99% folketom!
lykke!
drepte sikkert 1kg insekter.
er alltid plass til litt DIY hifi i bilen også, selv om den ikke akkurat er designet med god lyd i tankene
smultringer i dørene.
fulltoner med midlertidig finish... (som på DIY språket vanligvis betyr endelig finish)
kjekt med minidsp i bilen!
et helt greit resultat med tanke på forholdene.
blir nok sikkert endret 2000 ganger før jeg blir fornøyd.
må se om jeg snart får slengt inn bakhøyttalerne og en subwoofer også.
kan jo ikke råne uten sub!
Siste utgavene av 940-ene var ganske bra behandlet mot rust. Litt skjønnhetsfeil finnes det - helt klart, men rust er det faktisk lite av. Høyre bakdør er den døren på en taxi som blir mest brukt. Tenk hvor mange ganger denne døren har vært åpnet og lukket i løpet av nesten 800000 km. For ikke å snakke om hvor mange ganger stemplene i motoren har gått opp og ned. Kamakselen er kun beskyttet med en tynn oljefilm, og ligger jo praktisk talt stål mot stål mot ventilløfterne. At dette fortsatt ruller er jo ufattelig.At den ikke har rustet bort tyder på godt vedlikehold?
Erna ville aldri ha kjørt en RØD bil! Og VW Typ1 kom ikke i 2.0 TDi versjon.Ikkje rart det endte i stolpen,ser ut som Erna Solberg som set bak spakene.(ho skulle svingt litt til høgre