Nå tror jeg det gikk litt i surr med sitatene, Arild - det vil si hvem som skrev hva. Men skit i det. Poenget er at vi er flere som har betalt store summer til "guruen" uten å ha fått reparert noe som helst, og som heller ikke har fått tilbake det som ble levert inn. Får vi tak i ham, er beskjeden alltid den samme - at han "snart er ferdig", "venter på målinger", venter på en eller annen komponent eller noe sånt. Deretter blir han gjerne borte i uker og måneder. Selv har jeg betalt 20K for reparasjon av en forsterker som var heilt dau da jeg endelig plutselig fikk tak i guruen. Han tok den tilbake, men nå har det gått 9 nye måneder praktisk talt uten kontakt. Utallige sms'er, pm'er og mailer er sendt. Greide å få kontakt en enkelt gang, fordi jeg tilfeldigvis ringte til en kompis som satt i samme bil som Roar. Da kunne han ikke slippe unna. Men status så langt er altså 20K og en forsterker til 120k fattigere. Denne situasjonen har vart i 13 måneder.
Dette er ikke snakk om "prioriteringer", men om mangel på normal folkeskikk og yrkesetikk. Vi er drit leie av å bli holdt for narr av denne guruen, og det er en skam for sentralen at hans produkter får "gratis reklame" gjennom en slik vennetråd som denne her. Tråden burde vært stengt for lenge siden.
Hei grammofon!
Beklager - brukte "Svar med sitat"-knappen. Og sidan ting var feil i utgangspunktet, vart det dertil følgefeil. Men har freista å rydde litt i kven som faktisk har sagt kva.
Dette er som du vèl veit ein vennetråd for MI, der vi samtalar i hovedsak om MI. Lydopplevelsen. Eigarglede.
Nye MI-produkt. Kjøp av MI. Oppgradering av MI. Oppgradering av andre merker med MI-teknologi. Av og til service eller reparasjon av MI.
Men heller sjelden om reparasjon av andre merker enn MI.
Når det gjeld forsterkeren din, så bør det då kanskje nevnast at dette ikkje er eit MI-produkt? Og saker som gjeld reparasjon av andre produkt enn MI høyrer vel meir naturleg til i andre trådar enn denne?
RM har ikkje posta i tråden på lenge. Det siste eg høyrte var at han ikkje lengre var på HFS, utan at eg har sjekka dette på noko vis. Men eg trur neppe du får kontakt med han ved å poste noko her.
Eg nevner for ordens skuld at du har fortalt meg di side av saka tidligare. Men eg har tilliks med andre MI-vener ikkje hotline til RM.
Eg håper no som då at saka di kan få si snarlege løysing.
Det same håpar eg for henjaer, som eg ikkje anar kva har for produkt hos RM.
Tilbake til topic!! Kjem sikkert snart med litt om lyden frå det som står i signaturen min....
Mvh Arild