HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Skjønner ikke dette svaret. Eller så leser jeg første innlegg feil.Så hvorfor kalle et produkt svensk når det er norsk? For å selge mer? Hva om det blir en suksess og skal eksporteres, er det svensk eller norsk da? Ikke nok med at modell betegnelse på ulike modeller er vanskelig å holde styr på. Må skal det komme andre bokser, men lik innmat. RM er dyktig på å skru ting sammen, men markedsstrategi evner han ikke så bra.Er det et annet navn i Sverige? Hva heter det der?Den som betaler for gildet får som regel viljen sin, dessverre. Personlig skulle jeg ønske at merket het Musical Innovation, også i Sverige. Merkevarebygging kan det knapt kalles, uansett om en får solgt noe mer innmat. Positivt er det om det gir RM bedre økonomisk spillerom.
Synes det står Musical Innovation på både komponenter og svenske hjemmesider som er vist i denne tråden.
Du skriver "Personlig skulle jeg ønske at merket het Musical Innovation, også i Sverige". For meg høres det da ut som merkevaren selges under annet navn, litt som Opel vs Vauxhall, men det er vel ikke tilfelle så vidt jeg kan se.
Muscical Innovation MADE in Sweden... Smak litt på den...
Blir som i si at NAD er norsk..Dessverre.. Og ikke noe å være stolte av at svenskene får sitt stempel på produktene... Dette kombinert med en produktprotofølje som mildest talt er uoversiktelig er noe MI taper på på sikt dessverre.