Det er ikke det at du misliker Rexton, du liker dem virkelig IKKE!Det der er stuk som gjør seg i rushtrafikken i Oslo. -Fløtt deg, jævla Rexton. Ellers får du et prosjektil i den støgge rævva di!
Min erfaring med Pajero i Uganda forteller meg at de har mer behov for høy bakkeklaring enn drift på alle hjul der nede. Derav tohjulsdrevne varebiler fra italienske og franske produsenter med høy bakkeklaring. Tror det var bladet Autofil som gav en slik modell fra Fiat dårlig kritikk som "meningsløs" fordi den hadde høy bakkeklaring uten firehjulsdrift. Snakker om å være navlebeskuende i sin vurdering av et produkt man ikke har bruk for selv. Legg forøvrig merke til gutta som sitter i motorrommet på Dodgen og fikser motoren.Best egnet som delebil, elendig fremkommelighet på M6 i forhold til forsvarets Scania 92 og 93.
Kjekt med god plass. Dette er forøvrig verkstedskompaniets egen "lille" begningsbil, så denne måtte være i stand.Legg forøvrig merke til gutta som sitter i motorrommet på Dodgen og fikser motoren.
Kjørte mye M6 i militæret '78/'79 - det absolutt cooleste var når vi hadde Osloturer, f.eks. levering av blodprøver til et lab i Oslo, like ved Veterinærhøyskolen.... innimellom betongblokker, trangt og jævlig gasa vi på så dieselrøyken dro rett inn gjennom åpne kjøkkenvinduer og lyden skremte bikkjer og småunger ut av løypa!
Praktisk bil i byen, vinsjen skremte møkka ut av datidens drosjekusker som ble tuktet til høflighet av en vinsj i trynehøyde!
Fin de gamle F88/89 og G88/89.
Den aller første natten vår i Roma sov jeg og arveprinsen (som da var fire år) på et hotell i gatene bak Stazione Termini. Dagen derpå var det markedsdag i en av sidegatene, og en Piaggio Ape kjørte forbi hotellrommets vindu med grønnsaker til markedet. -That's my favorite, utbrøt arveprinsen.