Ikke bare "umulig" å komme fram, men mange veier som er stengt for innkjøring eller er enveiskjørte, og vanskeliggjør framkommelighet.Butikk sentralt i Oslo blir snart bare showrom . Er jo "umulig" å parkere der nå .
Kommunen har en lastelomme rett på utsiden.Ok, dere som har handlet hos StereoFil i Oslo (Grensen). Hvordan gjør dere det med tunge og store produkter?
OHC ligger akurat utenfor Ring 1 i Oslo der biltrafikken blir seriøst begrenset. Det går fint, selv om man ikke akurat kan parkere mens man tester høyttalere i timevis. Da må man bruke et parkeringshus rett ved eller bruke offentlige kommunikasjonsmidler. Det er masse slike muligheter rett på utsiden av Ring 1, en kort spasertur fra Karl Johan.Ikke bare "umulig" å komme fram, men mange veier som er stengt for innkjøring eller er enveiskjørte, og vanskeliggjør framkommelighet.Butikk sentralt i Oslo blir snart bare showrom . Er jo "umulig" å parkere der nå .
På mange måter tror jeg det kunne vært smart å se litt utenfor sentrum for å finne lokaler. Som f.eks. groruddalen som allerede har flere store varehus/butikker hvor man kan kjøre bil og parkere gratis.
Det er ingen ved sine fulle fem som ville lagt et IKEA varehus midt i Oslo sentrum heller, regner jeg med.
Det går en og annen skummel trikk forbi der......Hvor tafatte har mannfolk egentlig blitt? Man har jo til alle tider stilt seg på halv åtte rett utefonfor døra med nødblink når man har lastet tunge ting. Nå skal det sutres over en lav sko HELE tiden. Buhu
Handlet høyttalere der i sommer, da måtte jeg kjøre opp en gate med innkjøring forbudt til slutt, etter at GPS'en hadde sendt meg på samme runden to ganger uten at jeg kom fram. Så stod en av gutta der ute og passet på bilen min mens jeg var inne og betalte, før vi stappet varene inn og jeg spant avgårde igjen.Ok, dere som har handlet hos StereoFil i Oslo (Grensen). Hvordan gjør dere det med tunge og store produkter?
Nå syns jeg bare du er vrang. Offentlig kommunikasjon er egentlig det eneste fornuftige transportmiddelet til butikker som ligger plassert som dette, og hele poenget var jo at man gjerne trenger bil når man skal hente store og/eller tunge ting.OHC ligger akurat utenfor Ring 1 i Oslo der biltrafikken blir seriøst begrenset. Det går fint, selv om man ikke akurat kan parkere mens man tester høyttalere i timevis. Da må man bruke et parkeringshus rett ved eller bruke offentlige kommunikasjonsmidler. Det er masse slike muligheter rett på utsiden av Ring 1, en kort spasertur fra Karl Johan.Ikke bare "umulig" å komme fram, men mange veier som er stengt for innkjøring eller er enveiskjørte, og vanskeliggjør framkommelighet.Butikk sentralt i Oslo blir snart bare showrom . Er jo "umulig" å parkere der nå .
På mange måter tror jeg det kunne vært smart å se litt utenfor sentrum for å finne lokaler. Som f.eks. groruddalen som allerede har flere store varehus/butikker hvor man kan kjøre bil og parkere gratis.
Det er ingen ved sine fulle fem som ville lagt et IKEA varehus midt i Oslo sentrum heller, regner jeg med.
Det er vel ingen som kommer til og handle hifi i Groruddalen, de som bor der har dårlig økonomi, og de som bor utenfor, gidder nok ikke og reise dit.Ikke bare "umulig" å komme fram, men mange veier som er stengt for innkjøring eller er enveiskjørte, og vanskeliggjør framkommelighet.Butikk sentralt i Oslo blir snart bare showrom . Er jo "umulig" å parkere der nå .
På mange måter tror jeg det kunne vært smart å se litt utenfor sentrum for å finne lokaler. Som f.eks. groruddalen som allerede har flere store varehus/butikker hvor man kan kjøre bil og parkere gratis.
Det er ingen ved sine fulle fem som ville lagt et IKEA varehus midt i Oslo sentrum heller, regner jeg med.
Det er en stor varehandel i groruddalen, mange spesialbutikker og mange tilreisende som kommer dit for å kjøpe ting de ikke får tak i andre steder.Det er vel ingen som kommer til og handle hifi i Groruddalen, de som bor der har dårlig økonomi, og de som bor utenfor, gidder nok ikke og reise dit.Ikke bare "umulig" å komme fram, men mange veier som er stengt for innkjøring eller er enveiskjørte, og vanskeliggjør framkommelighet.Butikk sentralt i Oslo blir snart bare showrom . Er jo "umulig" å parkere der nå .
På mange måter tror jeg det kunne vært smart å se litt utenfor sentrum for å finne lokaler. Som f.eks. groruddalen som allerede har flere store varehus/butikker hvor man kan kjøre bil og parkere gratis.
Det er ingen ved sine fulle fem som ville lagt et IKEA varehus midt i Oslo sentrum heller, regner jeg med.
Der traff du spikeren på hodet! Har bodd i Groruddalen i snart 20 år nå og fattigdommen er påfallende og økende. Bare fæle folk som bor her.Det er vel ingen som kommer til og handle hifi i Groruddalen, de som bor der har dårlig økonomi, og de som bor utenfor, gidder nok ikke og reise dit.Ikke bare "umulig" å komme fram, men mange veier som er stengt for innkjøring eller er enveiskjørte, og vanskeliggjør framkommelighet.Butikk sentralt i Oslo blir snart bare showrom . Er jo "umulig" å parkere der nå .
På mange måter tror jeg det kunne vært smart å se litt utenfor sentrum for å finne lokaler. Som f.eks. groruddalen som allerede har flere store varehus/butikker hvor man kan kjøre bil og parkere gratis.
Det er ingen ved sine fulle fem som ville lagt et IKEA varehus midt i Oslo sentrum heller, regner jeg med.
Nei. Jeg bruker vanligvis føttene eller trikk om jeg skal til OHC, men de gangene jeg har hentet eller levert noe har jeg satt bilen rett utenfor mens jeg utførte ærendet. Det er helt greit siden skiltet sier Parkering Forbudt og ikke All Stopp Forbudt. En gang ropte en av de ansatte "PARKERINGSVAKT!!" og da var det noen kunder som fikk det traveltNå syns jeg bare du er vrang. Offentlig kommunikasjon er egentlig det eneste fornuftige transportmiddelet til butikker som ligger plassert som dette, og hele poenget var jo at man gjerne trenger bil når man skal hente store og/eller tunge ting.OHC ligger akurat utenfor Ring 1 i Oslo der biltrafikken blir seriøst begrenset. Det går fint, selv om man ikke akurat kan parkere mens man tester høyttalere i timevis. Da må man bruke et parkeringshus rett ved eller bruke offentlige kommunikasjonsmidler. Det er masse slike muligheter rett på utsiden av Ring 1, en kort spasertur fra Karl Johan.Ikke bare "umulig" å komme fram, men mange veier som er stengt for innkjøring eller er enveiskjørte, og vanskeliggjør framkommelighet.Butikk sentralt i Oslo blir snart bare showrom . Er jo "umulig" å parkere der nå .
På mange måter tror jeg det kunne vært smart å se litt utenfor sentrum for å finne lokaler. Som f.eks. groruddalen som allerede har flere store varehus/butikker hvor man kan kjøre bil og parkere gratis.
Det er ingen ved sine fulle fem som ville lagt et IKEA varehus midt i Oslo sentrum heller, regner jeg med.
Hifiklubben i Marcus Thranes gate har riktignok noen få parkeringsplasser rett utenfor, men de er nesten alltid opptatt.
Jeg tror mange i likhet med meg ville satt pris på å kunne kjøre til en hifibutikk helt uten stress, og å kunne parkere gratis utenfor mens de tok seg den tiden de trengte inni butikken og gjorde hva enn de skulle gjøre i ro og fred. Omtrent som når man drar på IKEA, eller andre vettug anlagte butikker hvor man gjerne kjøper relativt store og dyre ting man ikke bare bærer med seg under armen på bussen.
Pft, så rik er jeg ikke. Høyttalerne fikk fint plass bak i en volvo.De som har nok penger til å handle stort og tungt på ohc tar seg vel ikke bryderiet med å bære greiene sine selv, men får det levert hjem.
Man kan fremdeles få med seg en del ved å labbe fra OHC i retning Grünerløkka, med HiFiklubben og Sterofil på veien, men joda, det var morsommere før.Det er et godt og riktig poeng. MEN - jeg kan enda huske det glade åttitallet - den tiden da vi entusiaster kunne treffes og ta turen innom nevnte OHC, herr Amodt et al, Nimbus, hifiklubben og et par andre aktører på en og samme lørdag, gjerne ispedd noen kaffekopper innimellom! Tilgjengeligheten var en drøm, aldri vanskelig å få parkert, du kunne gjøre ting på sparket og impulsivt og det kostet ikke en dagslønn heller. Bare å innse at de tider er forbi, dette er i dag ikke lenger mulig i Oslo sentrum.
Stakkars. Jeg kommer gjerne på besøk, jeg! ;DIkke får vi besøk heller...
Og det fantes ikke noe parti som het Mdg.Det er et godt og riktig poeng. MEN - jeg kan enda huske det glade åttitallet - den tiden da vi entusiaster kunne treffes og ta turen innom nevnte OHC, herr Amodt et al, Nimbus, hifiklubben og et par andre aktører på en og samme lørdag, gjerne ispedd noen kaffekopper innimellom! Tilgjengeligheten var en drøm, aldri vanskelig å få parkert, du kunne gjøre ting på sparket og impulsivt og det kostet ikke en dagslønn heller. Bare å innse at de tider er forbi, dette er i dag ikke lenger mulig i Oslo sentrum.
Har også bodd i Groruddalen fra 75 =83.Der traff du spikeren på hodet! Har bodd i Groruddalen i snart 20 år nå og fattigdommen er påfallende og økende. Bare fæle folk som bor her.Det er vel ingen som kommer til og handle hifi i Groruddalen, de som bor der har dårlig økonomi, og de som bor utenfor, gidder nok ikke og reise dit.Ikke bare "umulig" å komme fram, men mange veier som er stengt for innkjøring eller er enveiskjørte, og vanskeliggjør framkommelighet.Butikk sentralt i Oslo blir snart bare showrom . Er jo "umulig" å parkere der nå .
På mange måter tror jeg det kunne vært smart å se litt utenfor sentrum for å finne lokaler. Som f.eks. groruddalen som allerede har flere store varehus/butikker hvor man kan kjøre bil og parkere gratis.
Det er ingen ved sine fulle fem som ville lagt et IKEA varehus midt i Oslo sentrum heller, regner jeg med.
Bor vel 200000 flere i Oslo nå enn på 80 tallet, inkluderer man nærliggende kommuner og området kan du gange opp det tallet.Det er et godt og riktig poeng. MEN - jeg kan enda huske det glade åttitallet - den tiden da vi entusiaster kunne treffes og ta turen innom nevnte OHC, herr Amodt et al, Nimbus, hifiklubben og et par andre aktører på en og samme lørdag, gjerne ispedd noen kaffekopper innimellom! Tilgjengeligheten var en drøm, aldri vanskelig å få parkert, du kunne gjøre ting på sparket og impulsivt og det kostet ikke en dagslønn heller. Bare å innse at de tider er forbi, dette er i dag ikke lenger mulig i Oslo sentrum.
Pft, så rik er jeg ikke. Høyttalerne fikk fint plass bak i en volvo.De som har nok penger til å handle stort og tungt på ohc tar seg vel ikke bryderiet med å bære greiene sine selv, men får det levert hjem.
- og hva skjer? Kundegrunnlaget STRUPES i sentrum! Istedenfor å legge ting bedre til rette for byens innbyggere dersom politikerne vil det da. Kanskje det kun er turismen som er ønskelig. ALLE de jeg vokste opp sammen med her i Oslo har gitt opp bykjernen, drar ikke ditt mer uansett. Pris, adkomst og håpløse logistikkforhold sørger for dette.Bor vel 200000 flere i Oslo nå enn på 80 tallet, inkluderer man nærliggende kommuner og området kan du gange opp det tallet.Det er et godt og riktig poeng. MEN - jeg kan enda huske det glade åttitallet - den tiden da vi entusiaster kunne treffes og ta turen innom nevnte OHC, herr Amodt et al, Nimbus, hifiklubben og et par andre aktører på en og samme lørdag, gjerne ispedd noen kaffekopper innimellom! Tilgjengeligheten var en drøm, aldri vanskelig å få parkert, du kunne gjøre ting på sparket og impulsivt og det kostet ikke en dagslønn heller. Bare å innse at de tider er forbi, dette er i dag ikke lenger mulig i Oslo sentrum.
Jeg er heller ikke i Oslo sentrum med mindre jeg må, og det er ikke så ofte. De som taper mest på det, er Stereofil - i den grad jeg i det hele tatt handler noe som helst da. Men bilkjøring i Oslo har jeg egentlig aldri bedrevet, selv ikke i de 35 årene jeg bodde der. Jeg synes egentlig kollektivtilbudet i Oslo er blitt ganske bra, og sentrum er så knøttlite at selv jeg greier å gå. Men det er jo mulig jeg definerer sentrum noe snevert når det kun innbefatter Akersgata, Carl Johan og Grensen......NAT sliter litt når de holder til helt oppe ved Vår Frelser....- og hva skjer? Kundegrunnlaget STRUPES i sentrum! Istedenfår å legge ting bedre til rette for byens innbyggere dersom politikerne vil det da. Kanskje det kun er turismen som er ønskelig. ALLE de jeg vokste opp sammen med her i Oslo har gitt opp bykjernen, drar ikke ditt mer uansett. Pris, adkomst og håpløse logistikkforhold sørger for dette.Bor vel 200000 flere i Oslo nå enn på 80 tallet, inkluderer man nærliggende kommuner og området kan du gange opp det tallet.Det er et godt og riktig poeng. MEN - jeg kan enda huske det glade åttitallet - den tiden da vi entusiaster kunne treffes og ta turen innom nevnte OHC, herr Amodt et al, Nimbus, hifiklubben og et par andre aktører på en og samme lørdag, gjerne ispedd noen kaffekopper innimellom! Tilgjengeligheten var en drøm, aldri vanskelig å få parkert, du kunne gjøre ting på sparket og impulsivt og det kostet ikke en dagslønn heller. Bare å innse at de tider er forbi, dette er i dag ikke lenger mulig i Oslo sentrum.
Poenget er at når det er blitt så mange mennesker så er det ikke plass til at alle skal ta hver sin bil inn til kjernen for å drikke kaffe i butikkene. Når det er sagt så var jeg i Oslo sentrum senest igår og det gikk helt knirkefritt. Kjørte ring 1 og parkerte under ibsenkvartallet.- og hva skjer? Kundegrunnlaget STRUPES i sentrum! Istedenfor å legge ting bedre til rette for byens innbyggere dersom politikerne vil det da. Kanskje det kun er turismen som er ønskelig. ALLE de jeg vokste opp sammen med her i Oslo har gitt opp bykjernen, drar ikke ditt mer uansett. Pris, adkomst og håpløse logistikkforhold sørger for dette.Bor vel 200000 flere i Oslo nå enn på 80 tallet, inkluderer man nærliggende kommuner og området kan du gange opp det tallet.Det er et godt og riktig poeng. MEN - jeg kan enda huske det glade åttitallet - den tiden da vi entusiaster kunne treffes og ta turen innom nevnte OHC, herr Amodt et al, Nimbus, hifiklubben og et par andre aktører på en og samme lørdag, gjerne ispedd noen kaffekopper innimellom! Tilgjengeligheten var en drøm, aldri vanskelig å få parkert, du kunne gjøre ting på sparket og impulsivt og det kostet ikke en dagslønn heller. Bare å innse at de tider er forbi, dette er i dag ikke lenger mulig i Oslo sentrum.
Jeg er sjelden i Oslo sentrum selv, kollektivtilbudet er helt greit selv om jeg har kjørt en del bil der selv. Slik jeg ser det, trenger vi ikke bry oss så mye om Oslo i det hele tatt. Mye handel kan egentlig erstattes glatt av netthandel hvis jeg skal sette det på spissen. Men så er det ikke særlig sosialt å sitte å glo på en "demo" på YouTube heller. Hvis man tilhører dem som kjøper på impuls utfra en eller "demo" på YouTube, da..!Jeg er heller ikke i Oslo sentrum med mindre jeg må, og det er ikke så ofte. De som taper mest på det, er Stereofil - i den grad jeg i det hele tatt handler noe som helst da. Men bilkjøring i Oslo har jeg egentlig aldri bedrevet, selv ikke i de 35 årene jeg bodde der. Jeg synes egentlig kollektivtilbudet i Oslo er blitt ganske bra, og sentrum er så knøttlite at selv jeg greier å gå. Men det er jo mulig jeg definerer sentrum noe snevert når det kun innbefatter Akersgata, Carl Johan og Grensen......NAT sliter litt når de holder til helt oppe ved Vår Frelser....- og hva skjer? Kundegrunnlaget STRUPES i sentrum! Istedenfår å legge ting bedre til rette for byens innbyggere dersom politikerne vil det da. Kanskje det kun er turismen som er ønskelig. ALLE de jeg vokste opp sammen med her i Oslo har gitt opp bykjernen, drar ikke ditt mer uansett. Pris, adkomst og håpløse logistikkforhold sørger for dette.Bor vel 200000 flere i Oslo nå enn på 80 tallet, inkluderer man nærliggende kommuner og området kan du gange opp det tallet.Det er et godt og riktig poeng. MEN - jeg kan enda huske det glade åttitallet - den tiden da vi entusiaster kunne treffes og ta turen innom nevnte OHC, herr Amodt et al, Nimbus, hifiklubben og et par andre aktører på en og samme lørdag, gjerne ispedd noen kaffekopper innimellom! Tilgjengeligheten var en drøm, aldri vanskelig å få parkert, du kunne gjøre ting på sparket og impulsivt og det kostet ikke en dagslønn heller. Bare å innse at de tider er forbi, dette er i dag ikke lenger mulig i Oslo sentrum.
Jo, det har egenlig blitt enklere i det siste. Jeg jobber rett bak slottet og har parkeringshus i kjelleren. Det er sjelden fullt, og det har blitt langt færre biler der de siste årene. Jobben min halverer antallet plasser rett og slett fordi de ikke blir brukt. Kollektivtilbudet har blitt så bra nå at folk ikke gidder å mase med bilkø og parkering.Poenget er at når det er blitt så mange mennesker så er det ikke plass til at alle skal ta hver sin bil inn til kjernen for å drikke kaffe i butikkene. Når det er sagt så var jeg i Oslo sentrum senest igår og det gikk helt knirkefritt. Kjørte ring 1 og parkerte under ibsenkvartallet.- og hva skjer? Kundegrunnlaget STRUPES i sentrum! Istedenfor å legge ting bedre til rette for byens innbyggere dersom politikerne vil det da. Kanskje det kun er turismen som er ønskelig. ALLE de jeg vokste opp sammen med her i Oslo har gitt opp bykjernen, drar ikke ditt mer uansett. Pris, adkomst og håpløse logistikkforhold sørger for dette.Bor vel 200000 flere i Oslo nå enn på 80 tallet, inkluderer man nærliggende kommuner og området kan du gange opp det tallet.Det er et godt og riktig poeng. MEN - jeg kan enda huske det glade åttitallet - den tiden da vi entusiaster kunne treffes og ta turen innom nevnte OHC, herr Amodt et al, Nimbus, hifiklubben og et par andre aktører på en og samme lørdag, gjerne ispedd noen kaffekopper innimellom! Tilgjengeligheten var en drøm, aldri vanskelig å få parkert, du kunne gjøre ting på sparket og impulsivt og det kostet ikke en dagslønn heller. Bare å innse at de tider er forbi, dette er i dag ikke lenger mulig i Oslo sentrum.
Og til hvilken pris?Poenget er at når det er blitt så mange mennesker så er det ikke plass til at alle skal ta hver sin bil inn til kjernen for å drikke kaffe i butikkene. Når det er sagt så var jeg i Oslo sentrum senest igår og det gikk helt knirkefritt. Kjørte ring 1 og parkerte under ibsenkvartallet.- og hva skjer? Kundegrunnlaget STRUPES i sentrum! Istedenfor å legge ting bedre til rette for byens innbyggere dersom politikerne vil det da. Kanskje det kun er turismen som er ønskelig. ALLE de jeg vokste opp sammen med her i Oslo har gitt opp bykjernen, drar ikke ditt mer uansett. Pris, adkomst og håpløse logistikkforhold sørger for dette.Bor vel 200000 flere i Oslo nå enn på 80 tallet, inkluderer man nærliggende kommuner og området kan du gange opp det tallet.Det er et godt og riktig poeng. MEN - jeg kan enda huske det glade åttitallet - den tiden da vi entusiaster kunne treffes og ta turen innom nevnte OHC, herr Amodt et al, Nimbus, hifiklubben og et par andre aktører på en og samme lørdag, gjerne ispedd noen kaffekopper innimellom! Tilgjengeligheten var en drøm, aldri vanskelig å få parkert, du kunne gjøre ting på sparket og impulsivt og det kostet ikke en dagslønn heller. Bare å innse at de tider er forbi, dette er i dag ikke lenger mulig i Oslo sentrum.
NAT er vel den eneste sjappa som er kurant å besøke for en bilende dinosaur som meg..Jeg er heller ikke i Oslo sentrum med mindre jeg må, og det er ikke så ofte. De som taper mest på det, er Stereofil - i den grad jeg i det hele tatt handler noe som helst da. Men bilkjøring i Oslo har jeg egentlig aldri bedrevet, selv ikke i de 35 årene jeg bodde der. Jeg synes egentlig kollektivtilbudet i Oslo er blitt ganske bra, og sentrum er så knøttlite at selv jeg greier å gå. Men det er jo mulig jeg definerer sentrum noe snevert når det kun innbefatter Akersgata, Carl Johan og Grensen......NAT sliter litt når de holder til helt oppe ved Vår Frelser....- og hva skjer? Kundegrunnlaget STRUPES i sentrum! Istedenfår å legge ting bedre til rette for byens innbyggere dersom politikerne vil det da. Kanskje det kun er turismen som er ønskelig. ALLE de jeg vokste opp sammen med her i Oslo har gitt opp bykjernen, drar ikke ditt mer uansett. Pris, adkomst og håpløse logistikkforhold sørger for dette.Bor vel 200000 flere i Oslo nå enn på 80 tallet, inkluderer man nærliggende kommuner og området kan du gange opp det tallet.Det er et godt og riktig poeng. MEN - jeg kan enda huske det glade åttitallet - den tiden da vi entusiaster kunne treffes og ta turen innom nevnte OHC, herr Amodt et al, Nimbus, hifiklubben og et par andre aktører på en og samme lørdag, gjerne ispedd noen kaffekopper innimellom! Tilgjengeligheten var en drøm, aldri vanskelig å få parkert, du kunne gjøre ting på sparket og impulsivt og det kostet ikke en dagslønn heller. Bare å innse at de tider er forbi, dette er i dag ikke lenger mulig i Oslo sentrum.
Du er i det minste fortsatt ungMinner meg om muttern det der som fortsatt ikke kan gå på restaurant fordi man ikke kan røyke der. Får håpe jeg slipper å bli en gammal grinebiter.