Kommer deg ganske langt om du bare skal tvers gjennom Norge, imidlertid er det tynt med Tesla-ladere i Finnmark. Problemet med feriekjøring er, i alle fall som jeg har merket, at bilen gjerne er i bruk ifm en utflukt i løpet av dagen og da blir det mindre ladetid og mer forbruk enn man er vant til. Når vi har vært på norgesferie har det krevd litt planlegging og research på forhånd, men det har gått bra så langt. Nærmeste jeg har vært å gå på en smell var da vi leide en hytte på Sørlandet, min 25 meter skjøteledning var ikke lang nok, men jeg fant en på 50 meter i en bod på hytta. Da fikk jeg koblet til, men spenningsfallet var så stort at jeg kun hadde 207 volt eller hva det nå var i enden. Vet ikke helt hvor ladingen kutter, men et sted litt under 200 Volt mener jeg å ha lest en gang. En annen plass var elnettet så jalla at dersom vi brukte komfyren i huset vi leide falt spenningen så mye at ladingen kuttet.Kjører ikke fyren Tesla X. I følge Tesla folket har de vel ladere så de omtrent kan kjøre jorda rundt problem fritt
Tesla er vel ingen nykommer i elbil bransjen.... Tesla har en hel del å lære bort i hvordan lager en elbil men mye å lære i hvordan produsere den med jevn og god kvalitet. Blar man tilbake så hadde Munro mye å utsette på Model 3 og...Ganske utrolig å se hvordan Tesla som er nykommer gruser Ford og andre merker som har bygget bil i en mannsalder.
Lekker!Her tester han årets mest spennende elbil
Stor interesse i Norge. Den kommer allerede i september.www.tv2.no
Du skjønner hva jeg mener, Tesla er ny som bilprodusent og kjøling har vel alle bilmerker erfaring med. Tesla 2021 mod3 er av en helt annen kvalitet enn de første modellene, Tesla lærer hele veien og blir forbedret hele tiden under produksjonen.Tesla er vel ingen nykommer i elbil bransjen.... Tesla har en hel del å lære bort i hvordan lager en elbil men mye å lære i hvordan produsere den med jevn og god kvalitet. Blar man tilbake så hadde Munro mye å utsette på Model 3 og...
Joda, det hjalp å flytte produksjonen til Kina.............. Tesla 2021 mod3 er av en helt annen kvalitet enn de første modellene, Tesla lærer hele veien og blir forbedret hele tiden under produksjonen.
Det gjorde det nok.Joda, det hjalp å flytte produksjonen til Kina.
Enig i det, og det kan godt bli Tesla. Det vet ingen. Det er andre ting enn ren teknologi som styrer. Betamax vs VHS. Eller Hispano-Suiza vs Folkevogn, hvem lever i dag? Time vil show. Læringskurven og innovasjonsevnen er bratt nå blant mange.Du skjønner hva jeg mener, Tesla er ny som bilprodusent og kjøling har vel alle bilmerker erfaring med. Tesla 2021 mod3 er av en helt annen kvalitet enn de første modellene, Tesla lærer hele veien og blir forbedret hele tiden under produksjonen.
Bilmerker som ikke følger med i utviklingen nå kommer til å ligge igjen i støvet om få år.
Hvorfor ikke Škoda? Rent bortsett fra at det er fra VAG-konsernet?.Skoda Enyaq var fin å kjøre men tør ikke flere skoda
Den fæleste Audi noen sinne. Særlig innvendig. Horribelt interiørdesign - elendig finish og materialkvalitet.Ny elektrisk SUV med trekk på alle fire fra Audi
Audi utvider sin helelektriske portefølje med Q4 e-tron quattro, som hevdes å være karbonnøytral gjennom hele livssyklusen.www.drm24.no
Det er nå Audi pris på den, så en utstilt i kjøpesenteret på Lillehammer for 14 dager siden til 722 000 kroner.Den fæleste Audi noen sinne. Særlig innvendig. Horribelt interiørdesign - elendig finish og materialkvalitet.
Faktisk er denne bilen ingen Audi. Har aldri vært innom en Audifabrikk. 100% bygget av Volkswagen
Men Astro er greit!Ville ikke hatt VAG/TYSK/ANY/TESLA om de hadde blitt kastet de etter meg men det er jo i stor grad hva hvermansen kjøper ser det ut til