Fellali.....og McLalen. De har jo ligget i grøfta mesteparten av HY æraen.
Mitt inntrykk er at MCL folket var redde for å få olje på hendene og bestod av en gjeng med teoritere som ikke hadde det. Det har og vært nevnt på expert nivå at man antok at gatebilproduksjonen stjal ressurser og oppmerksomhet fra F1. Til orientering fro Ron Dennis på seg kjeledressen for å bistå teamet med å klargjøre MP 4-4 (De hadde ny Honda Turbo motor for 88 sesongen og tiden var knapp før FP og kvalifiseringen.) Bilen vant vel 15 av 16 løp den sesongen og hadde ikke italienerene sabotert drivstoffet deres hadde det blitt 16/16.
Fellali... he, he,....
For en 3-4 år siden før F ble tatt med motorjuksebuksene nede sa Bernie at teamet nå var blitt for italiensk med all kaos og krangling det medfører. I Shumakers tid holdt Brawn, Todt og Shumaker de i ørene med godt resultat. For mange italienere der som bernie sa men teamet er proppfull av engelsktalende på teknikere / ingeniørsiden. . Problemet nå er vel igjen at teamet er for topptungt av Italienere der avgjørelser tas.
Alonso hadde helt sikkert vunnet noen VM med de hadde bilen vært bedre, feks om Brawn / Todt hadde vært i det førersetet.
Alonso er etter min mening nok den beste sjåføren, han ser ut til å ha kapasitet til å vite eksakt hva konkurrentene er gode for i løp etter å ha og spådd utfallet av løpene med fantastisk presisjon. Frem til 2014.
"Alle" er enige om at Alain Prost var enormt god. Han kunne alt om bil og oppsett (Avgjørede for Team/Race engineer) og forøvrig er det ingen tvil om at han var veldig god.
Mansell er en annen veldig dyktig fører - uten kontroverser.
Nigel Ernest James Mansell, CBE (/ˈmænsəl/; born on 8 August 1953) is a British former racing driver who won both the Formula One World Championship (1992) and the CART Indy Car World Series (1993).