L
larsmartin
Gjest
Har ingenting med leverandøren av anlegget å gjøre.Jepp, tror løsningen må være at du reklamerer på hele skiten.
Men ja, det låter best på skilletrafo. Å fjerne tilført støy er ikke andre enn mitt ansvar.
Har ingenting med leverandøren av anlegget å gjøre.Jepp, tror løsningen må være at du reklamerer på hele skiten.
Stuck in a loop, since 2005..Tråden har allerede en topic, hold deg heller til den
Jeg har også anlegget i stuen.Jeg har anlegget i en stue, har du dempet rom har du andre forutsetning, ikke noe entydig fasit i lyd er vi nok enig om. 1000 anlegg=1000 forskjellig låtene anlegg.
Vil anbefale alle å lese denne her. Ingen bok eller annen kilde har lært meg mer om lyd.Husker da NAT sitt demorom stod ferdig, for drøyt to tiår siden, da kom den en entusiast med en kraftig bærbar PC med tilhørende program og kompetanse på målinger - mener å huske PC'en stod minst en halvtime og simulerte målinger av rommet.
Men, det morsomme var at han målte bredden på rommet først (tror det var 4.13 m) og sa fra på forhånd i hvilke frekvens stående bølger ville nulles ut som stående bølger - hvilket også stemte med målingene som ble utført.
Dette tok jeg lærdom av - ikke sitte dønn midt i rommet - ellers mener jeg hjernen stort sett kompenserer for det øyet ser; type vegger, glass, møbler, tepper eller hva det måtte være som logisk nok påvirker lyden. Men, forstår jo selvfølgelig at målinger med tilhørende tiltak gjør godt på mange måter.
Neivel, så slutt å pip om feil i anlegget da.Har ingenting med leverandøren av anlegget å gjøre.
Men ja, det låter best på skilletrafo. Å fjerne tilført støy er ikke andre enn mitt ansvar.
Kjøper du ny bil og kjører på felgen kan du ikke klage på bilen. Det er ikke dems ansvar.Neivel, så slutt å pip om feil i anlegget da.
Du vet at produsenten av disse Jan Thomas ampene dine har SINAD på nivå med dårlig rørutstyr? Tipper disse danske tåpene i sin iver etter å kunne skryte av Farrad i mente har laget en induktiv firefelt for egen likeretter.
Ingen av mine biler kan kjøres på felgen...Kjøper du ny bil og kjører på felgen kan du ikke klage på bilen. Det er ikke dems ansvar.
Det går nok veldig fint, sett på store nok felger!Ingen av mine biler kan kjøres på felgen...
Morsomt å betale alt for mye for å stadig vekk få flere problemer. Ny type luksus-problem? Har for lite problemer fra før, så da betaler man for å få flere problemer. Morsom tvist.Neivel, så slutt å pip om feil i anlegget da.
Du vet at produsenten av disse Jan Thomas ampene dine har SINAD på nivå med dårlig rørutstyr? Tipper disse danske tåpene i sin iver etter å kunne skryte av Farrad i mente har laget en induktiv firefelt for egen likeretter.
Hvilke el-bil har samme krefter ved 100% ladet som ved 10% ladet?Har ikke du en elbil som omtrent ikke går med mindre batteriet er lada til 110% ? Din feil det og, eller …?
Hvordan vil du da f.eks da forklare McGurk effekten?Og som jeg sier: ikke stol på målinger, stol på hva du hører!
Da har du en unik bil, eller veldig dau så ikke batteri blir belastet.Min har da det. Merker ingen forskjell før den går i sneglemodus ved 3%.
Dette er ihverfall ikke en tråd om din rullestol.Da har du en unik bil, eller veldig dau så ikke batteri blir belastet.
Har du 8500 celler som gir 4,2 volt fullladet og 3,2volt når de er tomme, ganger du det med 8500 og du mener fortsatt batteri gir like mye må du bytte kalkulator. Og færre ampere batteri har, mer tid bruker den på å gi. Så både volt og amp trekket faller, veldig rart du ikke merker det..Min har da det. Merker ingen forskjell før den går i sneglemodus ved 3%.
Hvorfor skulle det være forskjell på det liksom?
Er vel bare en måte å få fokuset over på den eneste el artikkelen som fungerer i huset.Kom dere tilbake til tema, bilanslogier løser ingenting .og kan ikke brukes som resonnement for hvordan elektronikk fungerer
Motoren drives ikke direkte fra batteriet.Har du 8500 celler som gir 4,2 volt fullladet og 3,2volt når de er tomme, ganger du det med 8500 og du mener fortsatt batteri gir like mye må du bytte kalkulator. Og færre ampere batteri har, mer tid bruker den på å gi. Så både volt og amp trekket faller, veldig rart du ikke merker det..
Du har 36kV i bilen din ja, minn meg på at jeg må holde meg mange meter unna bilen din.Har du 8500 celler som gir 4,2 volt fullladet og 3,2volt når de er tomme, ganger du det med 8500 og du mener fortsatt batteri gir like mye må du bytte kalkulator. Og færre ampere batteri har, mer tid bruker den på å gi. Så både volt og amp trekket faller, veldig rart du ikke merker det..
Tror jeg på - høres faktisk logisk ut, selv fra en med kun ørene som måleverktøy - heller ikke mange som tør innrømme det du her fremlegger.Avhengig av årsak og hvor i frekvensspekteret vi snakker om så er det på ingen måte slik at alt kan ryddes opp i med EQ. Samtidig er god og riktig bruk av EQ noe som tar måneder og år å lære seg, så det "dette virker ikke" når man har testet uten å ha greie på det blir litt lettvindt.
De testet dette på Mythbusters, et program jeg så på for noen dager siden - og det du skriver stemmer for den bilen de testet. Den mistet en del aks når batteriet ble tappet.Har du 8500 celler som gir 4,2 volt fullladet og 3,2volt når de er tomme, ganger du det med 8500 og du mener fortsatt batteri gir like mye må du bytte kalkulator. Og færre ampere batteri har, mer tid bruker den på å gi. Så både volt og amp trekket faller, veldig rart du ikke merker det..
Så du tror ikke kondisen går tom?Motoren drives ikke direkte fra batteriet.
Nemlig, den drives av en klasse D-forsterker.Motoren drives ikke direkte fra batteriet.
Tror ikke det er noen kondiser der nei.Så du tror ikke kondisen går tom?
Hva for noe ubrukelig mener du nå? Hvem har sagt alle er koblet i serie? Lurer nesten på om du har svulst på hjernen, må være noe som har gått gæernt..Du har 36kV i bilen din ja, minn meg på at jeg må holde meg mange meter unna bilen din.
Så de er koblet i parallel, men spenningsfallet havner av en eller annen grunn i serie? Jeg tror du må lage et diagram og vise oss dette.Hva for noe ubrukelig mener du nå? Hvem har sagt alle er koblet i serie? Lurer nesten på om du har svulst på hjernen, må være noe som har gått gæernt..
Men hvis man jorder chassisene på driverne så blir dritt til gull?Bedre enn å tro dritt kan tunes til perfekt. Det er ofte fallgruvene til diy.
Kveruler så lenge du orker og finregn så mye du vil. En elbil blir ikke sprekere på nær tomt batteri uansett..Så de er koblet i parallel, men spenningsfallet havner av en eller annen grunn i serie? Jeg tror du må lage et diagram og vise oss dette.
Regulator, men det er styring av strømmen.Nemlig, den drives av en klasse D-forsterker.
Enten må du finne deg i at argumentene dine blir angrepet, ellers må du la være å belære folk om ting du ikke har greie på.Kveruler så lenge du orker og finregn så mye du vil. En elbil blir ikke sprekere på nær tomt batteri uansett..
Jording er viktig, men sikkert ikke for deg!Men hvis man jorder chassisene på driverne så blir dritt til gull?