Nei, tror ikke det. Men det kan jo løses.Den første generasjonen ble produsert mellom 1950 og 1967 i Wolfsburg. Det var med en motor fra Volkswagen, en luftkjølt 1100 bhp flatt fire.
Flere gullkorn i den artikkelen.Samba er kjent som den mest luksuriøse kjøretøyet til VW T1 som ble produsert først i 1951. Den hadde 23 vinduer kombinert med to svingdører og tøfler, laget med ideen om å transportere turister i Alpene. Designet ble laget slik at det kunne hindre sjåføren fra solen.
Ligner litt på de ombyggde LandRoverne som ble brukt som taxier i den første Judge Dredd filmen.
Way cool!!!!
Herkimer Battle Jitney—the massive rolling prop from the 1999 movie Mystery Men
Vis vedlegget 903880
Vis vedlegget 903883
Der var jo denne de skulle ha bygget, ikke Multipla!
Midtmotorbiler får ofte litt rare proporsjoner. Ref. Ferrari Mondial eller VW/Porsche 914.
Det var ganske mange biler på 70-tallet som brukte disse motorene. Samme motorfester på V4 1500 og opp til V6 2800 etc. V8-ere ble vel også døtta nedi biler om det fysisk var plass uten videre modifikasjoner om de hadde motorer fra denne plattformen. Ford var tidlig på standardisering akkurat der faktisk, også 70-90hk i en lett 1700 motor var jo ganske greit på den tiden.Det merkeligste med Matraen er motoriseringen; Ford 1.7 liter V4
VW kjøpte vel NSU, satte inn en stempelmotor og omdøpte bilen til K70?
Ganske kult utseende på motoren med små deksler over ventilløfterene i stedet for ett stort ventildeksel.K70 hadde tre motoralternativer og 69, 75 og 100 hk og alle var bygget på NSU 1200 sin motor men gjort vannkjølte
Er det russerne har igjen av minerydder vogner?
Uvanleg søt! Er det Lada, eller er eg heilt på villspor?
Jeg tar gjerne endene, så kan noen andre finne noe artig å bruke midten til.Høyner med 10!