Trenger litt råd og veiledning her. Har hatt en litt trøblete start med min nye Lumin X1 som til stadighet faller ut og mister kontakt med Lumin app. Har lest side opp og side ned på nettet og resatt etter alle kunstens regler. Bruker egen dedikert Ipad for Lumin. Kan legge til at jeg aldri hadde ett eneste problem med min gamle T2, men gudene vet om det er nye retningslinjer med nye verjoner eller lign. Problemet mitt nå er at jeg er blitt blokkert av Tidal slik at jeg ikke får logget meg på app, dvs at på mobile kjørt over mobilnettet fungerer Tidal, men alt som går over wifi har Tidal blokkert. Noen tips på hva jeg gjør??
Melding fra Tidal:
Du er blitt blokkert!!
Hvorfor er denne blokkeringen nødvendig? Noe med din nettleser har fanget vår oppmerksomhet.
Det kan være mange ulike årsaker til dette:
- Du surfer og klikker raskere enn forventet av et menneske
- Noe hindrer Javascript fra å fungere på din datamaskin
- Det er en robot på det samme nettverket (IP ....) som deg
Har du problemer med å komme inn på siden? Kontakt oss her
ID: bbe8132c-73f9-4beb-b6d8-8d49f2b5c62e