MakkinTosken
Who, me?
Ikke rart alt er så dyrt her i landet...Etter hva vi erfarer på HFS så er det ikke bare lærere som er overbetalte…..
Ikke rart alt er så dyrt her i landet...Etter hva vi erfarer på HFS så er det ikke bare lærere som er overbetalte…..
Helt sant.Ikke rart alt er så dyrt her i landet...
Ingen fare i mitt tilfelle. Eg får ikkje løn lenger. Berre trygd.Jepp, har alltid sagt at våre lærarare er overbetalte.
Er åpen for at det kjem vandrande ei inn i livet engong. Har ikkje berre mekanikk goder, har funne ei løysing på det også.Så det å finne en bedre eller kanskje meir passende dame er ikke ett issue?? Bare mekanikk goder??
Nøysom kar du ArveEin bør vere forsiktig med å kjøpe nytt heile tida. Eg kjøpte høgtalarar ifor nesten 15 år sidan, medan forforsterkaren vart kjøpt i 1986
Hør hør!!!Bytter ikke utstyr, kjøper mere.
Spanderer en laik på denneSlik jeg har lært HFS å kjenne er det alt mellom nysgjerrighet på noe nytt eller uprøvd og behovet for «likes» og tilfredstille eksponeringsbehovet i egen anleggstråd eller vennetråd for nyervervelsen.
Fydda! Håper øltimen har begynt, så du har en god unnskyldning for å spre slike sjikanøse utsagn!For å få utgiftene til å harmonere med at vi som nordmenn er født med en sølvskje opp i aslet.
En annen ting kan være at man føler at man er i mål, men starter prosessen på nytt med en annen innfallsvinkel. F.eks. aktiv deling, selvbygg eller annet.Man bytter fordi man ikke er i mål.
Hadde den begynt, hadde jeg sikkert strødd om meg med emojier og annet tjafs Var vel mer et uttrykk for at jeg synes det er en kjedelig diskusjon, og at jeg er så selvsentrert at jeg likevel skrev et innlegg, i frykt for å måtte leke på utsiden av sandkassenFydda! Håper øltimen har begynt, så du har en god unnskyldning for å spre slike sjikanøse utsagn!
Har du fin regna på det eller finns det en ukjent faktor der ett sted???Årsaken er vel som regel at man ønsker seg bedre lyd.
Om det alltid fører til det kan vel diskuteres. Man løser ikke iboende svakheter i høyttalerkonstruksjon eller problemer med akustikken med elektronikkbytte eller å gå fra en høyttaler med mer eller mindre tilsvarende spredningskarakteristikk som en annen. Da blir det som regel bare et sted til siden. Blir primært annerledes eller kanskje man velger noe som maskererer svakheter i større grad, men som da tilfører nye svakheter. Så man beveger seg ikke utelukkende fremover
Så har man det estetiske eller "good feelingen" av et spesifikt merke, som åpenbart teller for en del.
Her har den definitivt begynt, øltimen. Og hva annet lesker man seg med, enn et rabiat produkt fra den andre siden av langfjella? Det rabiate produktet er Hansa's mystiske, sinte Chili Blonde. Fatter ikke hvorfor jeg liker den, alt er jo feil, men allikevel, altså. Og kanskje frembringer den skarpe smaken kjøpebehov for ny hifi?Hadde den begynt, hadde jeg sikkert strødd om meg med emojier og annet tjafs Var vel mer et uttrykk for at jeg synes det er en kjedelig diskusjon, og at jeg er så selvsentrert at jeg likevel skrev et innlegg, i frykt for å måtte leke på utsiden av sandkassen
Det er mange som ikke kommer lenger enn til musikken, men når du ser alle bokseneHvorfor skifter vi Hifi-utstyr? Den åpenbare grunnen er at vi ønsker oss bedre lyd.....
Du har nok rett. Det er greitt å få utstyr tilsendt til utprøving. Det er derimot farlig for lommeboka å gå lysløypa med alle freistingane der. Kan føre til både 5 og 6sifra investeringar. Hifimesse er på same måten. Så min strategi er å kjøpe ting av slik kvalitet at det ikkje treng utskifting.Nøysom kar du Arve
Men du har vel kanskje fått dekket inn behovet for test og utforskning gjennom din lange fartstid som har gitt tilgang på utstyr? Jeg har merket på meg selv at når ønsket om å teste ut noe nytt man leser om f.eks.blir altoppslukende, så kan dette ofte kureres ved å ta en kikk&lytt på produktet hos en forhandler. I veldig mange tilfeller, -som etter en messe, så vender man hjem med en følelse av at det man har hjemme er jo like bra, og man er midlertidig vaksinert. Men dette fordrer jo at man har flere forhandlere tilgjengelig, som her i Oslo. Noen ganger så får denne strategien også rett til H, og det blir taxi-varebil hjem