Jeg har opplevd liknende nylig, og det er ikke bare i appen.noen som har lagt merke til at posten appen er blitt helt på trynet i det siste?
veldig mange pakker blir stående som ulevert (feks passet ikke i postkassen, du får mld når den kan hentesi butikk), så går man å sjekker i posten så ligger den der.
Eller andre ganger hvor den står som levert i postkassen, men er ikke der, så får man plutselig en hentemld i butikk noen dager senere
Har vel ti sånne på rappen nå
FedEx har alltid fungert godt hos meg.Venter på noen mc deler fra Sverige. Blir sendt med FedEx noen som har erfaringer?
Bestillte et luftfilter fra Italia, samt en mc-potte fra statene, begge via ebay, og betalte mva og fortollingsgebyr ved kjøp, men begge gangene fikk jeg et nokså saftig gebyr fra FecEx.. Betate det ikke, og fikk heller ingen purring, så..muligens di prøver seg, eller at det blir sendt ut på automatikk... Begge deler kom levert på døra, på kveldstid etter avtaleVenter på noen mc deler fra Sverige. Blir sendt med FedEx noen som har erfaringer?
Fikk nettopp dac fra singapore. 4dager fra pickup til levering på døren i FlekkefjordVenter på noen mc deler fra Sverige. Blir sendt med FedEx noen som har erfaringer?
Har tatt imot et par sendinger fra Japan nå nylig. FedEx "tok saken" og det fungerte svært bra. I dag mottok jeg en ny pakke - igjen fra Japan. Levert via DHL. Igjen en kvikk leveranse!Venter på noen mc deler fra Sverige. Blir sendt med FedEx noen som har erfaringer?
Det er nok litt hipp som happ hvordan forsendelsen kryper frem - jeg har vært svært "arg" på både FedEx & DHL tidligere. Men i det siste har jeg kanskje hatt flaks...Bare dårlige erfaringer med FedEx for min del. Pakker ankommer Norge, ligger hos FedEx to til fire dager av ukjent grunn før de blir avhendet til Posten, som bruker ytterligere to-tre dager på å levere. Samme prosedyre siste fire ganger ganger de har blitt brukt. Ikke bor jeg i Ytre Huttiheita heller.
Ring til transport selskapet.Vis vedlegget 1016166
…og slik har det stått de siste 11 dagene. Det tar ikke så lang tid å sende en liten pakke 4-5 mil. Kan det være at den fortsatt ligger til fortolling? Noen jeg burde kontakte? Det er ikke ventetiden som er et problem, det er heller frykten for at den går i retur. Eller enda verre: er mistet
Har samme opplevelser, men ikke med pakker, bare brev og CD-størrelse, som skal fortolles.Pakken jeg venter på som postnord mottok 23februar får jeg nå daglige oppdateringer på etter at jeg endelig klarte å komme i kontakt med ett menneske i Postnord.
Har ikke skjedd noe mer, men greit å vite at noen faktisk er på saken samt prøver å gjøre noe med forsinkelsen.
Det hjalp å lufte det her. Nå ligger pakken på utlevering Kanskje vi har et medlem her på sentralen som jobber i posten som ikke orket sutringen min Isåfall: TakkRing til transport selskapet.
Drit it bot'er på nett. Eneste som kan gi svar er å snakke med noen.
Pakken jeg venter på som postnord mottok 23februar får jeg nå daglige oppdateringer på etter at jeg endelig klarte å komme i kontakt med ett menneske i Postnord.
Har ikke skjedd noe mer, men greit å vite at noen faktisk er på saken samt prøver å gjøre noe med forsinkelsen.
Kjenner til den.Har samme opplevelser, men ikke med pakker, bare brev og CD-størrelse, som skal fortolles.
De bare ligger og ligger og ligger og...................
Men tror, jeg har lurt PostNord-app´en nå.
Du starter med å chatte med en "BOT". Etter den har svart, markerer du at du har andre spørgsmål til
denne forsendelsen. Når du får muligheten "Fikk du svar på spørsmålet", svarer du "NEI".
Da bli´r du satt i kø til en "normal" person. Da drøyer det typisk 2-3 dager etter kommunikasjon med denne
"normale personen", før det ligger i postkassa.
Har prøvd det 3 ganger nå. Virker hver gang
He he...... Minner mye om den samme opplevelsen jeg hadde for lenge siden, da jeg første og enesteHar hatt brukbar oppfølging med Postnord innelands. Også bestilling av dekk fra Finland. Kontaktmann var en trønder som var grei, hvis det var problem med sendingen. Men når jeg skulle returnere dekk til Tyskland med Dekk online, så forsvant sporingen. Disse kontaktpersonene for Dekk online var helt hjelpeløs. Tapte over 5k på denne leveransen.
Kunne heller beholdt disse dekkene(2 stk.), og heller solgt dem.
En gladmelding fra posten - de fant pakken etter at jeg sendte etterlysning med bilde . Et par av sifferene (som var skrevet med sprit-tusj) var slitt. Hvordan de klarer det vet jeg ikke, men pakken blir nå videresendt til mottagerPostens Norgespakke under 5 kilo er noe jeg kommer til å styre unna i fremtiden. Leverte en pakke på posten mandag, den er fremdeles ikke scannet inn på sorteringsterminalen. Leveringstid er oppgitt til å være 2-4 virkedager.
Den forrige pakken jeg sendte på samme måte kom aldri frem - og det ble til slutt erstatningssak etter mye om og men.
Posten er bygget opp etter tre statlige prinsipper:Ofte bruker pakkene dobbelt så lang tid innenfor Norge enn fra Asia til Norge. Merkelige greier.