Musical Innovation

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    6.190
    Antall liker
    4.372
    Torget vurderinger
    96
    Nokon som veit om Roar er oppe og går?venter desperat på rep av eit MI produkt (snart gått 9mnd).eg får ingen svar fra han.har han fått nytt tlf nummer?håper nokon kan hjelpe meg å få kontakt
    Hvorfor får han lov å holde på sånn? Tenk å behandle folk/kunder på den måten. Igjen og igjen og igjen. Jeg synes synd på dere.
    Jeg har vært litt nysgjerrig på MI, men jeg tør rett og slett ikke å ta den sjansen.
     
    Sist redigert:

    elta

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.07.2005
    Innlegg
    171
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Roar tok kontakt med meg etter er etterlyste han .han har tilogmed sendt meg ein låneforsterker.var nå ei liten trøst.men ventetida er laaaaang
     

    Corleone

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.10.2013
    Innlegg
    61
    Antall liker
    43
    Torget vurderinger
    1
    Hvorfor får han lov å holde på sånn? Tenk å behandle folk/kunder på den måten. Igjen og igjen og igjen. Jeg synes synd på dere.
    Jeg har vært litt nysgjerrig på MI, men jeg tør rett og slett ikke å ta den sjansen.
    Jeg tenker at vi har valget mellom å ha Roar og dagens tilstand eller å slippe begge deler. Det er gjerne slik utbrenthet og/eller bla. depresjon ser ut, men jeg har tro på fremgang selv om sånt tar langt tid. Forståelse og generøsitet kan hjelpe en betydelig mye lengre enn alternativene, og jeg har heller aldri hørt at Roar er uærlig. Det jeg derimot har hatt inntrykk av, er at de som blir veldig aggressive sliter ekstra mye med å få kontakten igjen. Det er slik noen reagerer (i begge ender). Burde det være slik? Overhodet ikke, men igjen så vil forståelse være mye mer hjelpsomt enn sinne ;)
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    6.190
    Antall liker
    4.372
    Torget vurderinger
    96
    Holder ikke.
    Jeg tenker at vi har valget mellom å ha Roar og dagens tilstand eller å slippe begge deler. Det er gjerne slik utbrenthet og/eller bla. depresjon ser ut, men jeg har tro på fremgang selv om sånt tar langt tid. Forståelse og generøsitet kan hjelpe en betydelig mye lengre enn alternativene, og jeg har heller aldri hørt at Roar er uærlig. Det jeg derimot har hatt inntrykk av, er at de som blir veldig aggressive sliter ekstra mye med å få kontakten igjen. Det er slik noen reagerer (i begge ender). Burde det være slik? Overhodet ikke, men igjen så vil forståelse være mye mer hjelpsomt enn sinne ;)
    At folk har utfordringer, helse eller hva det måtte være, skal jeg ikke kritisere eller legge meg oppi.

    Men her er det et slags enkeltmannsforetak som igjen og igjen utviser en så dårlig behandling av enkelte kunder, uten å ta effektive grep. Når man år etter år lar det dure og gå på denne måten.... Nei, jeg vet ikke hva jeg skal si. Utilgivelig mener jeg.
    Hva med å ansette kompetent hjelp?

    En kar her inne betalte en sum på forskudd, ventet over 2 år på en forsterker som aldri ble ferdig. Hvem pokker holder på sånn?
     
    Sist redigert:

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    8.500
    Antall liker
    11.005
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    39
    Han skyter seg jo selv i benet....... jeg hadde en kar jeg kjenner på besøk og som ble overbevist over Mi23.5a's kvaliteter hvorpå vi ringte Roar for og få et tilbud/leveringstid........ men så svarte han ikke på telefonen og ringte heller ikke tilbake, nå har det gått flere dager og kameraten har bestillt en ny Aestix i stedet.
    Grunnen til at Roar ikke ringer tilbake er antagligvis pga at jeg har mange ting hos ham til renovering/rep som han ikke har gjort noe med på flere måneder og da tror han at jeg ringer for og mase....... akkk hvor feil han tok.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn