Jeg tenker at vi har valget mellom å ha Roar og dagens tilstand eller å slippe begge deler. Det er gjerne slik utbrenthet og/eller bla. depresjon ser ut, men jeg har tro på fremgang selv om sånt tar langt tid. Forståelse og generøsitet kan hjelpe en betydelig mye lengre enn alternativene, og jeg har heller aldri hørt at Roar er uærlig. Det jeg derimot har hatt inntrykk av, er at de som blir veldig aggressive sliter ekstra mye med å få kontakten igjen. Det er slik noen reagerer (i begge ender). Burde det være slik? Overhodet ikke, men igjen så vil forståelse være mye mer hjelpsomt enn sinne
Du har mye rett i det du skriver..
Jeg har mange år på baken i en annen bransje der bedrifter ofte henges ut offentlig i diverse fora osv.. man får fantastiske historier om hvor talentløse og dårlige disse firmaene er osv.. og folk som leser svelger det med hud og hår..
Så tar man kontakt med nevnte firma og direkte spør hvorfor det og det vedkommende henger dem ut osv.. vel da får man plutselig en histori om disse kundene og deres oppførsel som viser en annen side..
Om det er rett eller galt er en annen sak.. men en sak har altid 3 sider..
Har snakket flere ganger med Roar over lang tid.. har handlet og har vært en av de som har ventet..
MEN, jeg ble aldri ufin med Roar.. jeg yttret min frustrasjon til han på en saklig og voksen måte og når man viser han respekt så yter han alltid ekstra for å hjelpe deg over kneika..
Og selv om jeg ikke er kunde i dag eller eier et MI produkt vet jeg at om jeg sender Roar en melding og spør om han har tid til en liten prat så ringer han til slutt og vi har en flott samtale.
Vi har alle våre utfordringer.. og Roar har sine.. som da "desverre" er noe man får med på kjøpet med et MI produkt.. men jaggu får du ikke en lyd og en kvalitet også som veier opp for mye.
Bare mine 50øre i saken