Musical Innovation

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    6.196
    Antall liker
    4.378
    Torget vurderinger
    96
    Nokon som veit om Roar er oppe og går?venter desperat på rep av eit MI produkt (snart gått 9mnd).eg får ingen svar fra han.har han fått nytt tlf nummer?håper nokon kan hjelpe meg å få kontakt
    Hvorfor får han lov å holde på sånn? Tenk å behandle folk/kunder på den måten. Igjen og igjen og igjen. Jeg synes synd på dere.
    Jeg har vært litt nysgjerrig på MI, men jeg tør rett og slett ikke å ta den sjansen.
     
    Sist redigert:

    elta

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.07.2005
    Innlegg
    172
    Antall liker
    52
    Torget vurderinger
    2
    Roar tok kontakt med meg etter er etterlyste han .han har tilogmed sendt meg ein låneforsterker.var nå ei liten trøst.men ventetida er laaaaang
     

    Corleone

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.10.2013
    Innlegg
    61
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    1
    Hvorfor får han lov å holde på sånn? Tenk å behandle folk/kunder på den måten. Igjen og igjen og igjen. Jeg synes synd på dere.
    Jeg har vært litt nysgjerrig på MI, men jeg tør rett og slett ikke å ta den sjansen.
    Jeg tenker at vi har valget mellom å ha Roar og dagens tilstand eller å slippe begge deler. Det er gjerne slik utbrenthet og/eller bla. depresjon ser ut, men jeg har tro på fremgang selv om sånt tar langt tid. Forståelse og generøsitet kan hjelpe en betydelig mye lengre enn alternativene, og jeg har heller aldri hørt at Roar er uærlig. Det jeg derimot har hatt inntrykk av, er at de som blir veldig aggressive sliter ekstra mye med å få kontakten igjen. Det er slik noen reagerer (i begge ender). Burde det være slik? Overhodet ikke, men igjen så vil forståelse være mye mer hjelpsomt enn sinne ;)
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    6.196
    Antall liker
    4.378
    Torget vurderinger
    96
    Holder ikke.
    Jeg tenker at vi har valget mellom å ha Roar og dagens tilstand eller å slippe begge deler. Det er gjerne slik utbrenthet og/eller bla. depresjon ser ut, men jeg har tro på fremgang selv om sånt tar langt tid. Forståelse og generøsitet kan hjelpe en betydelig mye lengre enn alternativene, og jeg har heller aldri hørt at Roar er uærlig. Det jeg derimot har hatt inntrykk av, er at de som blir veldig aggressive sliter ekstra mye med å få kontakten igjen. Det er slik noen reagerer (i begge ender). Burde det være slik? Overhodet ikke, men igjen så vil forståelse være mye mer hjelpsomt enn sinne ;)
    At folk har utfordringer, helse eller hva det måtte være, skal jeg ikke kritisere eller legge meg opp i.

    Men her er det et slags enkeltmannsforetak som igjen og igjen utviser en så dårlig behandling av enkelte kunder, uten å ta effektive grep. Når man år etter år lar det dure og gå på denne måten.... Nei, jeg vet ikke hva jeg skal si. Utilgivelig mener jeg.
    Hva med å ansette kompetent hjelp?

    En kar her inne betalte en sum på forskudd, ventet over 2 år på en forsterker som aldri ble ferdig. Hvem pokker holder på sånn?
     
    Sist redigert:

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    8.522
    Antall liker
    11.058
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    39
    Han skyter seg jo selv i benet....... jeg hadde en kar jeg kjenner på besøk og som ble overbevist over Mi23.5a's kvaliteter hvorpå vi ringte Roar for og få et tilbud/leveringstid........ men så svarte han ikke på telefonen og ringte heller ikke tilbake, nå har det gått flere dager og kameraten har bestillt en ny Aestix i stedet.
    Grunnen til at Roar ikke ringer tilbake er antagligvis pga at jeg har mange ting hos ham til renovering/rep som han ikke har gjort noe med på flere måneder og da tror han at jeg ringer for og mase....... akkk hvor feil han tok.
     

    elta

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.07.2005
    Innlegg
    172
    Antall liker
    52
    Torget vurderinger
    2
    Må få skryte litt av Roar.var på posten og henta ein låneforsterker av han i dag.du verden så bra den låter.produktene hans må vere verdensklasse.var herlig med MI lyd igjen
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    11.035
    Antall liker
    10.559
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Jeg tenker at vi har valget mellom å ha Roar og dagens tilstand eller å slippe begge deler. Det er gjerne slik utbrenthet og/eller bla. depresjon ser ut, men jeg har tro på fremgang selv om sånt tar langt tid. Forståelse og generøsitet kan hjelpe en betydelig mye lengre enn alternativene, og jeg har heller aldri hørt at Roar er uærlig. Det jeg derimot har hatt inntrykk av, er at de som blir veldig aggressive sliter ekstra mye med å få kontakten igjen. Det er slik noen reagerer (i begge ender). Burde det være slik? Overhodet ikke, men igjen så vil forståelse være mye mer hjelpsomt enn sinne ;)
    Du har mye rett i det du skriver..

    Jeg har mange år på baken i en annen bransje der bedrifter ofte henges ut offentlig i diverse fora osv.. man får fantastiske historier om hvor talentløse og dårlige disse firmaene er osv.. og folk som leser svelger det med hud og hår..

    Så tar man kontakt med nevnte firma og direkte spør hvorfor det og det vedkommende henger dem ut osv.. vel da får man plutselig en histori om disse kundene og deres oppførsel som viser en annen side..

    Om det er rett eller galt er en annen sak.. men en sak har altid 3 sider.. :)

    Har snakket flere ganger med Roar over lang tid.. har handlet og har vært en av de som har ventet..

    MEN, jeg ble aldri ufin med Roar.. jeg yttret min frustrasjon til han på en saklig og voksen måte og når man viser han respekt så yter han alltid ekstra for å hjelpe deg over kneika..
    Og selv om jeg ikke er kunde i dag eller eier et MI produkt vet jeg at om jeg sender Roar en melding og spør om han har tid til en liten prat så ringer han til slutt og vi har en flott samtale.

    Vi har alle våre utfordringer.. og Roar har sine.. som da "desverre" er noe man får med på kjøpet med et MI produkt.. men jaggu får du ikke en lyd og en kvalitet også som veier opp for mye. :)

    Bare mine 50øre i saken :)
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    6.196
    Antall liker
    4.378
    Torget vurderinger
    96
    Må få skryte litt av Roar.var på posten og henta ein låneforsterker av han i dag.du verden så bra den låter.produktene hans må vere verdensklasse.var herlig med MI lyd igjen
    Om jeg ventet 9 måneder på en bil, og forhandler/verksted ikke svarte meg, og først etter medieoppslag fikk jeg en lånebil. Er det fortjent med skryt da? Du blir fryktelig dårlig behandlet, innse det.
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.127
    Antall liker
    2.231
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Om jeg ventet 9 måneder på en bil, og forhandler/verksted ikke svarte meg, og først etter medieoppslag fikk jeg en lånebil. Er det fortjent med skryt da? Du blir fryktelig dårlig behandlet, innse det.
    Jeg antar du leser deg opp på tester og hva folk mener om bilen du kunne tenke deg å bestille? Hvilke forhandlere som finnes? Er bilen bra? Gjør du det hvis du tenker å bestille en MI forsterker, så vil det være naturlig å lese denne tråden her. Da vil du fort finne ut av det er mange fornøyde kunder og du vil finne ut at Roar har noen helseutfordringer som alltid ikke er forutsigbare. Du kunne også lese i denne tråden at det ordner seg for de fleste på sikt. Så ja, etter å ha lest tråden, så velger jeg å skryte av Roar, fordi han viser et oppriktig ønsker om å rydde opp.
     
    Sist redigert:

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    6.196
    Antall liker
    4.378
    Torget vurderinger
    96
    Jeg antar du leser deg opp på tester og hva folk mener om bilen du kunne tenke deg å bestille? Hvilke forhandlere som finnes? Er bilen bra? Gjør du det hvis du tenker å bestille en MI forsterker, så vil det være naturlig å lese denne tråden her. Da vil du fort finne ut av det er mange fornøyde kunder og du vil finne ut at Roar har noen helseutfordringer som alltid ikke er forutsigbare. Du kunne også lese i denne tråden at det ordner seg for de fleste på sikt. Så ja, etter å ha lest tråden, så velger jeg å skryte av Roar, fordi han viser et oppriktig ønsker om å rydde opp.
    Når folk må vente i måneder og år, så er det en helt uholdbar måte å drive butikk på. Ønsker holder ikke. Og spesielt når det skjer igjen og igjen over flere år. Han burde ansette noen som kan ta over når det butter, eller legge ned. Det går simpelthen ikke an å la folk i stikken på den måten. Alternativt kan han selge med en tydelig advarsel om at kunden risikerer å bli uten utstyr på ubestemt tid om noe skulle skje, og kunden skriver under kontrakt på dette forhold.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn