orso skrev:
John_Harald skrev:
Har du prøvd og erfart hva en god pre kan gjøre med musikkgleden eller er du uenig på bakgrunn av hva du har lest? Tidligere bruke jeg den samme argumentasjonen som deg for å overbevise meg selv og andre. Hvorfor kaste bort penger på et ekstra ledd? Har også kjørt lenge uten pre..
Et oppsett som vi snakker om her er en helt annen idrettsgren. Tror ikke du finner mange som finner det interessant å sette inn en pre som farger når man kan endre på det tonale på langt bedre og presise måter. Men dette er en annen debatt som ikke hører hjemme her.
God aften. Selv om man kan endre å det tonale på langt bedre og presise måter, så hvorfor ikke si, ja takk begge deler
Hvis jeg kan øke musikkgleden dramatisk og uten at man opplever lyden som
farget, ser jeg ingen grunn til å droppe forforsterkeren! Å diskutere med noen som utaler seg bastant uten praktisk erfaring, ser jeg som totalt meningsløst. Det blir som man skal lære far sin å pule.. Avslutter derfor denne diskusjonen om forforsterkere. Vi får ta debatten på riktig sted, etter at du har opplevd hva en god, matchet forforsterker kan gjøre med musikkgleden
Har utrolig lyst på å teste ut dipolbass, men er usikker på hvilket subelement og konsept man skal bruke ved 20Hz for god integrasjon?