Ratter litt under 150hz.Ah, det forklarer saken. Du rattet også da du hadde Boulder, og har samme mulighet med evt ASR. Makes sense.
Det var deg jeg tenkte på T-1 . Takk så mye for invitasjon! Vi kan avtale nærmere tidspunkt på PMHvis det var hit du mente er dere velkommen kaffe skal dere å få
Grattis med Ø-Audio Virker som de treffer hos deg. Bedre enn Spendorene du hadde sist og? Kan være glad du bor i et hus på landet nå. Kan guffe på uten å sende ut nabovarsel først Kos deg videre med god lydig helgepilsHuset for meg selv, forsterkeriet er varmet opp å Fink går på full guffe! For en lyd! Det slår i gulvet med en fylde å et detaljnivå jeg ikke har hatt hjemme før the music man er også med å nyter lørdagen Vis vedlegget 528015 Vis vedlegget 528016 vi tåler vel et bilde til av Ø
Håper jeg kan ta turen også hvis det skal prøves Lm på ØDet var deg jeg tenkte på T-1 . Takk så mye for invitasjon! Vi kan avtale nærmere tidspunkt på PMHvis det var hit du mente er dere velkommen kaffe skal dere å få
Nei selskage, du bør ikke høre Ø om du ikke er helt fornøyd med tilstanden på lyden hjemme. Det KAN bli vanskelig å la vere å handle. Treffe måte de spiller på din smak så kan det som jeg nevnte vere vanskelig å la vere. Jeg ærfarte det..Håper jeg kan ta turen også hvis det skal prøves Lm på ØDet var deg jeg tenkte på T-1 . Takk så mye for invitasjon! Vi kan avtale nærmere tidspunkt på PMHvis det var hit du mente er dere velkommen kaffe skal dere å få
Bør kanskje ikke gjøre det siden det kan bli tøft hvis det låter helt fantastisk
Jeg er forsåvidt fornøyd med lyden her, MEN savner en gang iblant mer trøkk nedover enn det A6 gir. Har en liten Sumiko s0.5 som jeg jobber med å få integrert. Fungerer greit på det meste, men ikke alt av musikk.Nei selskage, du bør ikke høre Ø om du ikke er helt fornøyd med tilstanden på lyden hjemme. Det KAN bli vanskelig å la vere å handle. Treffe måte de spiller på din smak så kan det som jeg nevnte vere vanskelig å la vere. Jeg ærfarte det..Håper jeg kan ta turen også hvis det skal prøves Lm på ØDet var deg jeg tenkte på T-1 . Takk så mye for invitasjon! Vi kan avtale nærmere tidspunkt på PMHvis det var hit du mente er dere velkommen kaffe skal dere å få
Bør kanskje ikke gjøre det siden det kan bli tøft hvis det låter helt fantastisk
Jeg er forsåvidt fornøyd med lyden her, MEN savner en gang iblant mer trøkk nedover enn det A6 gir. Har en liten Sumiko s0.5 som jeg jobber med å få integrert. Fungerer greit på det meste, men ikke alt av musikk.Nei selskage, du bør ikke høre Ø om du ikke er helt fornøyd med tilstanden på lyden hjemme. Det KAN bli vanskelig å la vere å handle. Treffe måte de spiller på din smak så kan det som jeg nevnte vere vanskelig å la vere. Jeg ærfarte det..Håper jeg kan ta turen også hvis det skal prøves Lm på Ø
Hørte jo Ø med Roksan forsterker hos T-1 og det gjorde absolutt et positivt inntrykk. Men tror vel at 22 rørwatt blir i minste laget, selv om den er strømsterk.
Hehe.... Ja faren er absolutt tilstede Samtidig vet jeg at jeg vil få problemer med plassering av dem pga en stue som setter begrensninger på hvor de kan stå.Jeg er forsåvidt fornøyd med lyden her, MEN savner en gang iblant mer trøkk nedover enn det A6 gir. Har en liten Sumiko s0.5 som jeg jobber med å få integrert. Fungerer greit på det meste, men ikke alt av musikk.Nei selskage, du bør ikke høre Ø om du ikke er helt fornøyd med tilstanden på lyden hjemme. Det KAN bli vanskelig å la vere å handle. Treffe måte de spiller på din smak så kan det som jeg nevnte vere vanskelig å la vere. Jeg ærfarte det..Håper jeg kan ta turen også hvis det skal prøves Lm på Ø
Hørte jo Ø med Roksan forsterker hos T-1 og det gjorde absolutt et positivt inntrykk. Men tror vel at 22 rørwatt blir i minste laget, selv om den er strømsterk.
Stemmer, men tenkte på at det er kanskje enda mer skummelt å høre de på en LM.
Det er noe av det bedre med Ø etter min erfaring med de. De påvirkes i mye mindre grad av rommet enn andre høyttalere jeg har hatt. Og jeg har hatt en del. Det eneste jeg opplever forskjell på hos meg ved flytting er mengde midbsss. Som styres noe ved ulik avstand til frontvegg. Jeg har to plasser i rommet hvor de spillet best. Langt utpå gulvet hvor de står nå pga at jeg må ha dybde i lyden og ganske nært frontvegg. TypHehe.... Ja faren er absolutt tilstede Samtidig vet jeg at jeg vil få problemer med plassering av dem pga en stue som setter begrensninger på hvor de kan stå.Jeg er forsåvidt fornøyd med lyden her, MEN savner en gang iblant mer trøkk nedover enn det A6 gir. Har en liten Sumiko s0.5 som jeg jobber med å få integrert. Fungerer greit på det meste, men ikke alt av musikk.
Stemmer, men tenkte på at det er kanskje enda mer skummelt å høre de på en LM.
De låter kjempebra, har hørt dem ganske mange ganger. Liker de bedre og bedre for vær gang jeg hører dem.Synes de ser litt "rare" ut.....
Men skulle likt å hørt dem
Du er bare misunnelig.Noen design pris vinner de neppe,men det er fortsatt de svarte som ser best ut. Enig at de så litt sånn "der" ut
O
Er nok detDu er bare misunnelig.Noen design pris vinner de neppe,men det er fortsatt de svarte som ser best ut. Enig at de så litt sånn "der" ut
O
Jo, men ser ikke bra ut der har de bomma litt på designet på en ellers meget talerTror aldri jeg har sett Ø med fronttrekk.. Finnes ikke det??
Det forklarer kanskje mangelen på bilder ;D Noen som kan dele?Jo, men ser ikke bra ut der har de bomma litt på designet på en ellers meget talerTror aldri jeg har sett Ø med fronttrekk.. Finnes ikke det??
Joda... det finnes det.Tror aldri jeg har sett Ø med fronttrekk.. Finnes ikke det??