Retep
Steine galen
Jeg liker de svært godt.Dersom reptep kjøpte dem, så er de nok bra!
Litt forskjellig har han hatt
Jeg liker de svært godt.Dersom reptep kjøpte dem, så er de nok bra!
Litt forskjellig har han hatt
Hvordan ville du har trekket da?Jo, men ser ikke bra ut der har de bomma litt på designet på en ellers meget talerTror aldri jeg har sett Ø med fronttrekk.. Finnes ikke det??
Vent litt....Det forklarer kanskje mangelen på bilder ;D Noen som kan dele?Jo, men ser ikke bra ut der har de bomma litt på designet på en ellers meget talerTror aldri jeg har sett Ø med fronttrekk.. Finnes ikke det??
Synes heller ikke det mangler mye bass hos meg. Ja jeg har hatt mer output under 25hz før, noe som kler musikk som Infected Mushrooms ol. Men for første gang så ser jeg ikke behovet for sub til 97% av musikken jeg hører på.Hadde besøk av en hyggelig kar i går som var interessert i Ø. Tror han likte det han hørte, for smilet var da ikke mindre når han dro enn det var spent når han kom
Han stusset litt på det samme som jeg har gjort ved å lese anmeldelsen fra Stereo+ hvor det står at de "mangler" dypbass. At de faktisk HAR dybass var EN av årsakene til at jeg valgte dem. Sammen med PS Audio DSJ DAC og Bryston 14B3 poweramp med Anthem STR Preamplifier som for anledningen bare brukt i analog modus uten romkorreksjon og sub var det ingen mangler i det området.
Men om det engang skulle dukke opp en storebror Ø med 15" så sier jeg sikkert ikke nei takk til det heller
Gratulerer med flotte høyttalere. Lyden vil bare vokse på deg.. Blir bedre og bedre jo mer du lytter til de.Har spilt noen timer på Ø nå, og liker de bedre og bedre!
Pleier ikke å lytte til nye høyttalere før jeg har latt de spille en del timer- gjorde et unntak, og synes de har spilt bra fra første time.
I kveld har jeg også spilt noen timer med den nye LM dac’en. Også det var en positiv opplevelse. Testet frem og tilbake mot mitt analoge oppsett, likevel det var ikke noe som føltes digitalt ved avspilling via dac’en.
Legger ved et par bilder siden det er noen som har vært nysgjerrige på mine i matt valnøtt. Bare tatt med mobilen i full fart, men man får vel et lite inntrykk av hvordan de ser ut. Jeg er veldig fornøyd med utseende
Vis vedlegget 531794
Vis vedlegget 531795
Helt riktig;DDårlig med lys hos ø eiere...
Dette må jeg si så veldig bra ut, ser utrolig bra ut i matt.Legger ved et par bilder siden det er noen som har vært nysgjerrige på mine i matt valnøtt. Bare tatt med mobilen i full fart, men man får vel et lite inntrykk av hvordan de ser ut. Jeg er veldig fornøyd med utseende
Vis vedlegget 531794
Ja, vi liker å sitte i dempet belysning å lytte.Dårlig med lys hos ø eiere...
Må si meg hjertens enig. En fordel med matt er også at eventuelle riper som dessverre kan komme med tiden blir tilnærmet usynlig. Slutter meg til gratulasjonen med flotte høyttalere.Dette må jeg si så veldig bra ut, ser utrolig bra ut i matt.Legger ved et par bilder siden det er noen som har vært nysgjerrige på mine i matt valnøtt. Bare tatt med mobilen i full fart, men man får vel et lite inntrykk av hvordan de ser ut. Jeg er veldig fornøyd med utseende
Vis vedlegget 531794
Gratulerer med Ø;D
Så og likte de i svart hos Mala, men liker de finerte enda bedre!
Det må du gjøre noe medSå og likte de i svart hos Mala, men liker de finerte enda bedre!
Men har ikke hørt dem da ....
Ja, hvem stakk av med HCS sine Ø Audio Icon???
Gratulerer! Solgte du Kinki? Jeg tror kombinasjonen Kinki og Ø er en match made in heaven for mine ører.Ja, hvem stakk av med HCS sine Ø Audio Icon???
TakkerGratulerer! Solgte du Kinki? Jeg tror kombinasjonen Kinki og Ø er en match made in heaven for mine ører.Ja, hvem stakk av med HCS sine Ø Audio Icon???
-BB-
Skjønner veldig godt at Ø går som varmt hvetebrød jeg. Har du fått hørt de enda Gunner? Ikke på messe, men hjemme hos noen?Kinki og Ø er årets hittil mest hotte par.
Levert på døra av HCS neste fredag. For en kjekk fyr. ;DGratulerer Valfy.. Nå er det bare å glede seg. Når skal du hente de?
Bare på messe, og likte de i den konteksten. Men jeg noterer meg at dere foretrekker de med SS, så spørs det om jeg skal aktivt bruke mer tid på dem, siden jeg liker rør. Ikke bli fornærmet nå. Greia er bare at det finnes mange andre gode alternativer der ute som er mer tunet for rør, som mine egne, så da prioriterer jeg energi og tid heller der.Skjønner veldig godt at Ø går som varmt hvetebrød jeg. Har du fått hørt de enda Gunner? Ikke på messe, men hjemme hos noen?Kinki og Ø er årets hittil mest hotte par.
Hei Gunner!Hvis det var meg du siktet til, Mala, så tar jeg det på min kappe for å ikke ha formulert meg tydelig nok.
Altså, Ø Icon spiller sikkert bra på rør også, men det virker for meg som at de trives best med SS. Ikke noe galt eller mindreverdig i det. Omvendt virker det som hORNS funker bra med SS, men trives best med rør. Ikke noe mer riktig eller høyverdig i det.
Men klart det hjelper godt på salget å insistere på at høyttalerne spiller like godt på begge deler
(Men dette har jeg sagt før ved andre anledninger).
Får jeg anledning, så hører jeg mer enn gjerne på Ø, la det være klinkende klart. Men siden Retep spurte, så innrømte jeg at jeg ikke aktivt oppsøkte dem. Til det finnes langt mer interessante kandidater, for meg.
Bra fyr han HCS. Bortsett fra at han selger Ø. Klarer ikke helt forstå den. Men han har vel en plan.Levert på døra av HCS neste fredag. For en kjekk fyr. ;DGratulerer Valfy.. Nå er det bare å glede seg. Når skal du hente de?
Tror jeg unnlater å informere kjerringa, så satser vi på tilgivelse med tiden.
Siste to setningene der Gunner, hvordan kan du si el vet du at det finnes andre mer intr saker, når du egentlig ikke har hørt de i gode forhold? Da vil jeg egentlig si at du tipper. Noe som for meg er en uting. Man gjør seg opp en mening uten å selv ha hørt. Dette er ikke myntet på deg Gunner.. Men mer en tendens jeg i det siste har lagt merke til. Og som jeg blir irritert over. Kanskje mer enn jeg burde..Hvis det var meg du siktet til, Mala, så tar jeg det på min kappe for å ikke ha formulert meg tydelig nok.
Altså, Ø Icon spiller sikkert bra på rør også, men det virker for meg som at de trives best med SS. Ikke noe galt eller mindreverdig i det. Omvendt virker det som hORNS funker bra med SS, men trives best med rør. Ikke noe mer riktig eller høyverdig i det.
Men klart det hjelper godt på salget å insistere på at høyttalerne spiller like godt på begge deler
Får jeg anledning, så hører jeg mer enn gjerne på Ø, la det være klinkende klart. Men siden Retep spurte, så innrømte jeg at jeg ikke aktivt oppsøkte dem. Til det finnes langt mer interessante kandidater, for meg.
Den er god.Hei Gunner!Hvis det var meg du siktet til, Mala, så tar jeg det på min kappe for å ikke ha formulert meg tydelig nok.
Nei, var egentlig ikke siktet på deg i det hele tatt! Mer som en generell betraktning om at det ikke nødvendigvis er SS som alltid er best på Ø
Retep, jeg skjønner ikke at man skal gidde å irritere seg i det hele tatt over hva andre måtte bedrive med sin hobby, men hver sin lyst .Siste to setningene der Gunner, hvordan kan du si el vet du at det finnes andre mer intr saker, når du egentlig ikke har hørt de i gode forhold? Da vil jeg egentlig si at du tipper. Noe som for meg er en uting. Man gjør seg opp en mening uten å selv ha hørt. Dette er ikke myntet på deg Gunner.. Men mer en tendens jeg i det siste har lagt merke til. Og som jeg blir irritert over. Kanskje mer enn jeg burde..Hvis det var meg du siktet til, Mala, så tar jeg det på min kappe for å ikke ha formulert meg tydelig nok.
Ø spiller helt konge på rør, båe lm audio ia88 og ia150. For å nevne de jeg har prøvd. BHK fra PS audio som har rør. Jeg valgte transistor kl A. Pga musikk smaken min. Hadde jeg ikke lytta mye til Dimmu, Pantera ol musikk. Så hadde jeg også havnet på rør. Står mer om det i tråden min.
Enten skriver jeg dårlig, eller så leser du dårlig.Sorry Gunner, men du tar ikke poenget.