Wishmaster
Hi-Fi freak
Gjensidig toleranse er den gylne regel, å forstå at vi alltid ser deler av sannheten og fra forskjellige sider...
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
Burde vel heller virke motsatt veiHåper ikke denne tråden skremmer vekk folk fra å svare på ønskes kjøpt annonser på torget hehe. Har en ØK annonse ute og lite respons.
Din skyld oyvindl85
Nja - ikke akkurat hans skyld..... Jeg sveipet innom annonsen din, men skjønte at du ikke var interessert i annet enn et spesielt høyttalermerke. Ikke noe poeng for meg å prøve å selge en gammel og oppskrapet Squeezebox, da.Håper ikke denne tråden skremmer vekk folk fra å svare på ønskes kjøpt annonser på torget hehe. Har en ØK annonse ute og lite respons.
Din skyld oyvindl85
Helt enig - også i det siste avsnittet. Man ser jo dette også iblant når det gjelder fast eiendom, biler etc. Ofte ønsker folk ikke å selge i det heletatt - de bare vil "sjekke markedet" for å få bekreftet hvor "rike" de er. Dette er sløsing med andre menneskers tid.Vedr trådens tema: Har selv aldri lagt ut en slik annonse eller kontaktet noen for å selge, men om det en gang gjøres så ville jeg ikke en gang tenkt på om jeg ikke fikk respons! Regner kun med å få respons dersom selger/kjøper er interessert. For min del handler det om effektiv bruk av tid. Jeg har mer enn nok med å besvare eposter og gi tilbakemeldinger i jobbsammenheng og det å svare på en masse eposter uten hensikt finner jeg lite hensiktsmessig. Ønsker heller ikke at andre skal måtte sitte å skrive eposter til meg om det ikke fører til noe konstruktivt (kjøp/salg).
Ellers så har jeg alltid benyttet tlf om jeg skal kjøpe noe fremfor en masse eposter frem og tilbake. Da er alt unnagjort på et par minutter og jeg ønsker å prate med de jeg evt skal gjøre en handel med.
Er kun en ting jeg irriterer meg litt over på torget og det er de som legger ut en salgsannonse som ikke vet om de vil selge produktet. Bestem deg FØR du legger ut en salgsannonse så er det besparelse av tid for begge parter. Mulig enkelte liker å skrive/skravle med hifi-interesserte og kun legger ut annonse av den grunn.