Canales skrev:ok, da har gamlefat talt og det er best å adlyde.
vi blir uansett 8-9 stk totalt, så det er egentlig mer enn nok.
jeg får heller be de andre en annen gang.
/jan
Canales skrev:ok, da har gamlefat talt og det er best å adlyde.
vi blir uansett 8-9 stk totalt, så det er egentlig mer enn nok.
jeg får heller be de andre en annen gang.
Synd.rolfozzy skrev:Desverre
Neivel.rolfozzy skrev:Jeg kan ikke bli med.
Desverre.
Sjåast i morgonCanales skrev:dere andre: sees imorra!
RoDa skrev:Vi får gjøre så godt vi kan med å klare oss uten deg.rolfozzy skrev:Desverre
Høres mer enn greit utCanales skrev:btw, jeg fyrer opp pølsegryta imorra.
og snacks.
og bunkrer opp øl og vin.
rekker ikke å lage noe skikkelig mat, dessverre.
skal jobbe tidligere på dagen.
;D ;Dpengesluk skrev:Bare det ikke låter slik at dere IKKE får ut hue!! Håper dere får det hyggelig!!
Godt spørsmål unge mann.pengesluk skrev:Men hvem skal rapporter og snurre film da ikke Rozzy er med?
pengesluk skrev:Da er jo alt i sin skjønneste orden! RoDa tar bra bilder, og snart får han seg vel horn han også, etter å ha hengt rundt i miljøet lovlig mye i det siste : :
Skal prøve, men det er mulig jeg sliter med størrelsen/vidvinkelen....pengesluk skrev:Da er jo alt i sin skjønneste orden! RoDa tar bra bilder, og snart får han seg vel horn han også, etter å ha hengt rundt i miljøet lovlig mye i det siste : :
Som sagt, jeg får filme litt 8)RoDa skrev:Skal prøve, men det er mulig jeg sliter med størrelsen/vidvinkelen....pengesluk skrev:Da er jo alt i sin skjønneste orden! RoDa tar bra bilder, og snart får han seg vel horn han også, etter å ha hengt rundt i miljøet lovlig mye i det siste : :
Er jo bare vant til å ta bilder av små domer og coner..... :-[
R
Det er grunn god nok til å trekke seg det.....JanR skrev:Som sagt, jeg får filme litt 8)RoDa skrev:Skal prøve, men det er mulig jeg sliter med størrelsen/vidvinkelen....pengesluk skrev:Da er jo alt i sin skjønneste orden! RoDa tar bra bilder, og snart får han seg vel horn han også, etter å ha hengt rundt i miljøet lovlig mye i det siste : :
R
/jan
Jeg ogsåJanR skrev:Som sagt, jeg får filme litt 8)RoDa skrev:Skal prøve, men det er mulig jeg sliter med størrelsen/vidvinkelen....pengesluk skrev:Da er jo alt i sin skjønneste orden! RoDa tar bra bilder, og snart får han seg vel horn han også, etter å ha hengt rundt i miljøet lovlig mye i det siste : :
R
/jan
Ajaj :-\rørlig skrev:Bilen min greide å bli påkjørt / kondemnert her om dagen, så jeg kollektiviserer via Oslo.
Er det nevnt noe tidspunkt for ankomst?
Så sant som det er skrevet.BHO skrev:: hjelpe meg for en gjeng ;D
rørlig skrev:passer fint med en liten bytur allikevel, 5 min å gå fra holdeplass opptil deg (iflg. trafikanten), skal jeg klare fint.
Fort, ut ... sjekk denne figuren som går under nicket JanR - er barskapet sånn noenlunde intakt? De fleste LP'er kan gjøre rede for seg? Det finnes fremdeles rør i amp'en? Og hønna har ikke tatt seg en tur på egen hånd? I så fall kan du la'n skjene bortetter retning øssenfoldig.Canales skrev:takk for besøket, øssfolllinger.
dere var en jævlig hygggelig bande å ha i hus!
Sjøl takk ;DCanales skrev:takk for besøket, øssfolllinger.
dere var en jævlig hygggelig bande å ha i hus!