Helt klart den fineste (mest nøytrale) farge/finish på AG sine høyttalere.JanR skrev:
Meget bra bilde. Foresten en flott finish/farve på de der
/jan
Jepp. Og for ikke å snakke om:kjoenik skrev:Lekre bilder RoDa!
65finger skrev:Fin beskrivelse av anlegget til Canales. Hyggelig å treffe deg RoDa og du får si fra hvis du trenger hjelp til å demontere/montere rack.
Ett velspillende ettDazed skrev:Jepp. Og for ikke å snakke om:kjoenik skrev:Lekre bilder RoDa!
"Lekkert anlegg, Canales!"
Tror det er en viss minimumsavstand mellom 65finger og Finite Elemente. ;D65finger skrev:Fin beskrivelse av anlegget til Canales. Hyggelig å treffe deg RoDa og du får si fra hvis du trenger hjelp til å demontere/montere rack.
H.R skrev:Støttes.!65finger skrev:Kort tur innom lørdag. Jævlig gode pølser og Østfoldingene virket meget sympatiske
Jeg var også innom en kort tur lørdag gitt. Var sulten og visste det ville være pølser å hente hos Canales..
Her sitter en og grubler. Det speller jo bra til tross for at det ikke har Klipsch i navnet.......
Hehe!Canales skrev:atter en gang: ufattelig tøffe bilder!
bedre enn virkeligheten. :
RoDa skrev:Hehe!Canales skrev:atter en gang: ufattelig tøffe bilder!
De er temmelig reelle disse, lite kødd med dem i etterkant bortsett fra de som jeg har dratt frem deler av bildet og dratt ned fargemetning på resten på. Skutt i RAW, "fremkalt" med riktigere WB og oppskarpet i PS, ikke verre enn det.
Så du har det nok så fint hjemme serru ;D
Takker.Lagga skrev:Glimrende presentasjon av canalanlegget!
Siklefremmende bilder også RoDa, du og PS er blitt gode
venner nå, ser jeg....
/ Morten
Selvsagt, bare å si hvilket format du vil ha dem i. PS-filene er latterlig store, 30-40mb hverCanales skrev:RoDa skrev:Hehe!Canales skrev:atter en gang: ufattelig tøffe bilder!
De er temmelig reelle disse, lite kødd med dem i etterkant bortsett fra de som jeg har dratt frem deler av bildet og dratt ned fargemetning på resten på. Skutt i RAW, "fremkalt" med riktigere WB og oppskarpet i PS, ikke verre enn det.
gidder du å sende noen bilder til nguyendinhle@gmail.com?
skal spare på dem. 8)
;DRBN skrev:Synes egentlig RoDa har fått altfor mye skryt nå, men ok, fantastiske bilder ;D
RBN
http://cdon.no/musikk/lysdal%2frasmussen/keep_the_light_in_your_eyes-369299Canales skrev:roda:
hva heter den plata med de to svenskene som spiller wreesvijk etc.?
Ta så mange RAW bilder du vil, men bjellene mine får du aldri 8)RoDa skrev:;DRBN skrev:Synes egentlig RoDa har fått altfor mye skryt nå, men ok, fantastiske bilder ;D
RBN
Neste gang blir det RAW-bilder hos deg og, with bells on! 8)
R
RoDa skrev:Selvsagt, bare å si hvilket format du vil ha dem i. PS-filene er latterlig store, 30-40mb hverCanales skrev:RoDa skrev:Hehe!Canales skrev:atter en gang: ufattelig tøffe bilder!
skal spare på dem. 8)
Du står fritt til å bruke dem hvor du vil, ikke mye copyright på disse
Venter til jeg får eget nett tilbake (forhåpentligvis i morgen), surfer fortsatt på naboens usikrede...
R
De tror jeg på, var ikke billige de der!RBN skrev:Ta så mange RAW bilder du vil, men bjellene mine får du aldri 8)RoDa skrev:;DRBN skrev:Synes egentlig RoDa har fått altfor mye skryt nå, men ok, fantastiske bilder ;D
RBN
Neste gang blir det RAW-bilder hos deg og, with bells on! 8)
R
Det høres ut som en plan!Canales skrev:RoDa skrev:Selvsagt, bare å si hvilket format du vil ha dem i. PS-filene er latterlig store, 30-40mb hverCanales skrev:RoDa skrev:Hehe!Canales skrev:atter en gang: ufattelig tøffe bilder!
skal spare på dem. 8)
Du står fritt til å bruke dem hvor du vil, ikke mye copyright på disse
Venter til jeg får eget nett tilbake (forhåpentligvis i morgen), surfer fortsatt på naboens usikrede...
R
såpass, ja.
kanskje du kan brenne de ut på en cd, så kan jeg få dem når jeg stikker innom deg en gang i forhåpentligvis ikke alt for fjern fremtid?
;DCanales skrev:det bildet der...
blir ikke det litt som kona i senga og bilde av jessica alba på veggen? ;D
Canales skrev:her er forresten mitt favoritt-bilde fra roda top ten:
Premiebilde !!JanR skrev:
Meget bra bilde. Foresten en flott finish/farve på de der
/jan
Holde det innom familiencybervision_ skrev:Godt å se at de etablerte rekrutterer fra egne rekker