K
knutinh
Gjest
Jeg oppfatter innlegget som et forsøk på å "edrueliggjøre" alle bastante krav om at det ene og det andre nødvendigvis må være på plass: det er uansett oppfattet perseptuelt slutt-resultat som teller. Jeg er helt enig.Lyngen skrev:Helt enig OMF (og de andre av dine innlegg). Men denne typen innlegg må man bare smile av . Men kan jo prøve å oppfordre Flageborg til å forsøke å forstå at alle er ikke like opptatt av sub-bass som han selv. For meg er det kvalitet over hele fjøla innenfor et begrenset budsjett som teller for å si det enkelt. Helst så dypt som mulig uten at det går utover helheten. Men jeg tror ikke jeg kjøper meg billigere høyttalere for å få råd til to SVS :.
Å finne ut hva som teller for meg og sammenligne det med hva som teller for deg er vanskelig, spesielt på et tekstlig forum. Videre blir dette komplisert av at det vi sier teller for oss, kanskje ikke stemmer 100% med det som "egentlig" teller.
Jeg har heller ikke hørt dem. Hva er problemet i dine ører?pks skrev:Jepp...Valentino skrev:Jeg har ikke hørt SVS. Jeg er en heldig mann, forstår jeg.
Det er ikke bra.
-k