Jeg er også veldig fornøyd med streaming fra bla Itunes, for endel år siden kjøpte jeg veldig mye film og etterhvert blir det et problem med lagring så jeg solgte/ga bort ca tre tusen filmer. Jeg leide også i en del år filmer fra Brafilm.no senere Lovefilm, det er det beste tilbudet jeg har hatt, meget godt utvalg og jeg så 8 filmer i mnd for 148 kr, DET var billig, ca 18 kr pr film, dessverre var det nettopp streaming som tok knekken på den tjenesten. Når det gjelder lyd på streaming har jeg bare stereo så multikanalslyd kan jeg ikke uttale meg om men man merker jo at dynamikken ofte ikke er der den burde være men bilde fra ITunes og Netflix synes jeg er helt strålende. Men jeg er enig i at tilbudet / bredden er dårligere, dette har forverret seg for hvert format de siste 40 år, husker vi hadde både Beta og VHS og så mengder med film, så kom DVD og jeg prøvde og finne noen av de gamle Beta filmene der men mange ble ikke gitt ut, så kom Blu-ray og endel titler som var på DVD var ikke og finne lenger og slik er det med streamingen også føler jeg.