K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Etter noen kopper med den kleine himkoken på kaffistova er denne karen på form
Vedlegg
-
15.2 KB Visninger: 436
Sannsynligvis ikke, men jeg humrer for meg selv ved tanken. ;DAK27 skrev:Woody Allen er vel ikke personen en setter sin lit til om en ønsker å snakke seg ut av en situasjon?
Det er derimot ganske sannsynlig. Bare avbrutt av innbilte oksygenallergianfall. Regner med at man kan bli ganske utilregnelig av slikt... ;Dbjornh skrev:Woody Allen hadde sikkert bare begynt å problematisere og kverulere. ;D
Jesus eller ikke; å stille opp sammen med en kar i denne dressen må da være en garanti for å få bank`?MaHa skrev:Jeg hadde tatt med meg Jesus Quintana, coz NOBODY fucks with the Jesus!
![]()
Hvem er dette...?totte skrev:Disse 5 fra avataren min kan det aldri bli helt feil å ha med, uansett situasjon. De går løs på oppgaven uten å bry seg om hvorvidt de har forutsetninger for å mestre den eller ikke, og om de taper første runde reiser de seg igjen og går på med klokketro på at de vil komme seirende ut til slutt.
Det kan imidlertid oppstå problemer dersom motstanderen stiller med dress og slips og lokker med scootertur og kjøpebrennevin, da kan de finne på hva som helst.
Intet bilde av Toffe Tom er komplett uten sirlig oppkappede salamipølser! Gjør jobben ferdig gutt!! ;DR.Solhaug skrev:Når det kommer til barslagsmål er det ingen dom slår Tøffe Tom 8)
OMF skrev:Hvem er dette...?totte skrev:Disse 5 fra avataren min kan det aldri bli helt feil å ha med, uansett situasjon. De går løs på oppgaven uten å bry seg om hvorvidt de har forutsetninger for å mestre den eller ikke, og om de taper første runde reiser de seg igjen og går på med klokketro på at de vil komme seirende ut til slutt.
Det kan imidlertid oppstå problemer dersom motstanderen stiller med dress og slips og lokker med scootertur og kjøpebrennevin, da kan de finne på hva som helst.
Mvh
OMF
joda....Spiralis skrev:OMF skrev:Hvem er dette...?totte skrev:Disse 5 fra avataren min kan det aldri bli helt feil å ha med, uansett situasjon. De går løs på oppgaven uten å bry seg om hvorvidt de har forutsetninger for å mestre den eller ikke, og om de taper første runde reiser de seg igjen og går på med klokketro på at de vil komme seirende ut til slutt.
Mvh
OMF
Husker du Terrasaken??
Lite fotografier å oppdrive av denne karenGjestemedlem skrev:En hagegnom, er ikke det litt optimistisk?el_mariachi skrev:Er det kaffistova i Årdal dere snakker om eller?
;D ;D ;Drolfozzy skrev:Er egentlig ikke så nøye hvilke fem det måtte være, bare de ikke går i veien.
En til som neppe hadde skilt seg ut i kaffistova ;D :Viking skrev:Fedor Emelianenko ;D
Bas Rutten
Det er ordførerne fra Terrakommunene.OMF skrev:joda....Spiralis skrev:OMF skrev:Hvem er dette...?totte skrev:Disse 5 fra avataren min kan det aldri bli helt feil å ha med, uansett situasjon. De går løs på oppgaven uten å bry seg om hvorvidt de har forutsetninger for å mestre den eller ikke, og om de taper første runde reiser de seg igjen og går på med klokketro på at de vil komme seirende ut til slutt.
Mvh
OMF
Husker du Terrasaken??
Mvh
OMF