|
Hmm. Du sier noe. Visste ikke at Trinity og Neo vanket på kaffistova.Mute skrev:...
Har ikke sjangs mot disse:
Jeg er antagelig skyldig. Hva er problemet, egentlig?Tor Nado skrev:Hotlinking av bilder er no jævla dritt.![]()
Hva er det og hvorfor?Tor Nado skrev:Hotlinking av bilder er no jævla dritt.![]()
google gutter...Sniff skrev:Hva er det og hvorfor?Tor Nado skrev:Hotlinking av bilder er no jævla dritt.![]()
Mvh
Sniff
Hotlink, æsjTitleist skrev:bilder
1.Tor Nado skrev:Hotlink, æsjTitleist skrev:bilder
Er det noe å diskutere egentlig, alle med IQ over 50 fatter vel det. :Titleist skrev:Tor Nado skrev:Hotlink, æsjTitleist skrev:bilderexpand on thatTor Nado skrev:Hotlinking av bilder er no jævla dritt.![]()
Schwære sko på deg, gutt!Tor Nado skrev:Er det noe å diskutere egentlig, alle med IQ over 50 fatter vel det. :![]()
Ad hominem, ja.Tor Nado skrev:Ok pappskaller her er en kjekk forklaring og demo av eventuelle ting som kan oppstå.
...
;D ;DJackX skrev:
Denne karen:pedal skrev:Kanskje på tide å vri tema litt:
Hvis meg den som hadde stått i mot et verbalslagsmål mot disse fryktelige 5 på Off-Topic!
Gjestemedlem
Slubbert
Boffen
BBKing
VredensGnag
Watch out for the next hunting season! ;D65finger skrev:og jeg har copyright på denne
Da bør du bytte avatar til dette:realist skrev:Watch out for the next hunting season! ;D65finger skrev:og jeg har copyright på denne
Scenen hvor han kommer inn på bowlingbanen er legendarisk ;D satan hvor bra den er, jeg ler så jeg griner hver gang jeg ser den...................... Jeg ville møtt satan selv med kun denne mannen, bare vi to, jesus og meg mot SATAN selv. Hell yeah ;Dxerxes skrev:Jesus eller ikke; å stille opp sammen med en kar i denne dressen må da være en garanti for å få bank`?MaHa skrev:Jeg hadde tatt med meg Jesus Quintana, coz NOBODY fucks with the Jesus!
![]()
VELDIG ENIGTubesnake skrev:
Og om jeg og "pistoleroen" hadde møtt Norris i en bakgate,Burnt_Island skrev:.. men som det står i kommentarfeltet under en av youtube videoene om denne fyren:
"Chuck Norris can do that without guns" ;D ;D ;D