Sånn er det når bassen endelig sitter som den skal....og kjennes langt ned i hårsekkene på toppenFy for SATAN!!! I dag er både hode og stereoen i toppform![]()
Sånn er det når bassen endelig sitter som den skal....og kjennes langt ned i hårsekkene på toppenFy for SATAN!!! I dag er både hode og stereoen i toppform![]()
Fy for SATAN!!! I dag er både hode og stereoen i toppform![]()
Bare sånn at høyttalerne står veldig nært. Men lyden var mye lenger unna. Satt med øynene igjen gjennom en låt og bare nøt. Idet jeg åpnet dem skvatt jeg til når høyttalerne sto omtrent ved fotendene. Fantastisk 3d og holografiEnig i at dette enkle oppsettet har tøffe kvaliteter, men hvordan du klarer å assosiere dette med hodetelefoner er meg en gåteLåter steintøft! Verdens største hodetelefoner!Hehe, ja det var UTROLIG deilig å høre litt GPA 515C igjen. Hallo smekk og tørr bass. 8" fulltone alene har jeg sittet maks 10 min å hørt på, i går kveld ble det mange timer over leggetid.![]()
Coral Beta 8?Akkurat det får gå på Tors regningfikk i oppgave å lodde den ene, litt små ører. Ellers spilte det fint, sitter og hører på fjølene + coral på mindre enn 15kvm as we speak
Ja da er jeg mer medBare sånn at høyttalerne står veldig nært. Men lyden var mye lenger unna. Satt med øynene igjen gjennom en låt og bare nøt. Idet jeg åpnet dem skvatt jeg til når høyttalerne sto omtrent ved fotendene. Fantastisk 3d og holografiEnig i at dette enkle oppsettet har tøffe kvaliteter, men hvordan du klarer å assosiere dette med hodetelefoner er meg en gåteLåter steintøft! Verdens største hodetelefoner!Hehe, ja det var UTROLIG deilig å høre litt GPA 515C igjen. Hallo smekk og tørr bass. 8" fulltone alene har jeg sittet maks 10 min å hørt på, i går kveld ble det mange timer over leggetid.![]()
He he, det er jo ikke mitt anlegg, og det jeg minnes fra den seansen var at jeg frøs som pokker.Da sitter du i tilfelle i garasjen til emokid og føler deg i toppformHva er det du vil ha bilder av nå daNå får du jaggu finne frem kameraet snart!![]()
vil vel mene at siste bilde av anlegget i denne tråden er nær identisk med hvordan det ser ut nå.
![]()
Ja, denne bassen..... men kjenner/husker jeg deg rett så hadde ikke denne bassen imponert deg spesielt - veldig annerledes bass i forhold til det jeg kan huske fra de showene du styrte - men du har kanskje gitt litt slepp på de aller dypeste vibrasjoneneSånn er det når bassen endelig sitter som den skal....og kjennes langt ned i hårsekkene på toppenFy for SATAN!!! I dag er både hode og stereoen i toppform![]()
![]()
OK. Du skriver at du kjenner igjen de to siste linjene. Men gjelder det linja som angår CMOS? Hvis ikke kan du se bort fra tipset mitt.Bios skjermbildet jeg la ut er hentet fra nett, så ingenting der er info fra min pc.
Som sagt så virker alt helt normalt nå....enn så lengeOK. Du skriver at du kjenner igjen de to siste linjene. Men gjelder det linja som angår CMOS? Hvis ikke kan du se bort fra tipset mitt.Bios skjermbildet jeg la ut er hentet fra nett, så ingenting der er info fra min pc.
Jeg kunne nesten funnet på noe sånt tror jegNeste gang det blir startproblemer blir det kanskje en lignende løsningFikk nok av «dritt-PC», henrettet den med åtte skudd
Fikk aldri tatt noen 1w måling. Kan bare legge en estimering av en 380 liter lukket (WinISD) sammen med en hornmåling. La oss si at hornet ikke forsterker noe spesielt ved 150 hz og at elementet har en følsomhet på 99 w/meter der.Har bladd litt her shy, men lurte på om du hadde en 1w måling eller maks spl på horna.
Ang pc-en ville prøvd å resette cmos chipen på hovedkortet![]()
Ja det er nok ikke så langt unna virkeligheten det der neiFikk aldri tatt noen 1w måling. Kan bare legge en estimering av en 380 liter lukket (WinISD) sammen med en hornmåling. La oss si at hornet ikke forsterker noe spesielt ved 150 hz og at elementet har en følsomhet på 99 w/meter der.Har bladd litt her shy, men lurte på om du hadde en 1w måling eller maks spl på horna.
Ang pc-en ville prøvd å resette cmos chipen på hovedkortet![]()
Blir litt gjetting dette men tror dette er i nærheten av sannheten. Ikke den ekstreme outputten rundt 30-40 Hz en kan få med PA-horn.
Hornet hjelper på gradvis, til dypere det går. nesten 10 db ekstra ved 14 Hz - I min verden ser det ut som dette kan brukes til hifi
Vis vedlegget 480441
Credit where credit is dueSetter stor pris på såpass mye skryt fra en som har syslet så mye med lyd. Hadde vært moro å fått til noe hos en som setter lydkvalitet i høysete.
Sist jeg skulle ha lyttebesøk stoppet den jo, men har egentlig virket upåklagelig etter det. Den startet jo igjen dagen etter.Credit where credit is dueSetter stor pris på såpass mye skryt fra en som har syslet så mye med lyd. Hadde vært moro å fått til noe hos en som setter lydkvalitet i høysete.
Om du bare får fikset pc-en nå, så kan jeg og Simen trille innom for en lytt en dag.
Si ifra om du eventuelt trenger hjelp til å finne deler til en stillegående pc. Pc-hardware er jo jobben/utdanningen min tross alt![]()
En uke nå uten mobil - synes det er helt befriende. Får den sikkert tilbake til neste uke en gang, ikke noe stressMen klarer du å holde liv i mobilen......![]()
Målingen er gjort med REW. Husker ikke så mye av denne seasen, og har ikke målefilenDet høres ut som en fin dag.
Spørsmål, er målingen begge kanaler med AL? 1/48?