Driver du med sabotasjeDa ga jeg tråden noen velfortjente stjerner
Driver du med sabotasjeDa ga jeg tråden noen velfortjente stjerner
Yepp Kan jo ikke la en High End tråd som denne bli trukket ned i middelmådighetenDriver du med sabotasjeDa ga jeg tråden noen velfortjente stjerner
De som ikke liker tråden sitter definitivt med størst makt akkurat nå Har fulgt med litt på denne prosenten under veis og har mange femmere og en del enere, men de skal slite med å få den ned på enYepp Kan jo ikke la en High End tråd som denne bli trukket ned i middelmådighetenDriver du med sabotasjeDa ga jeg tråden noen velfortjente stjerner
Hehe, da må du nok spørre om audiens hos f.eks steinost. Det er vel slike ting som blir karakterisert som ekte basstårn, og mer likt det jeg hadde før - virker som pokker det. Ville prøve noe nytt, så her går det nå i scene for bassen nederst og 3 stk 15" vertikalt for middbass, et slags bass tårn det også kanskje?Karakter på tråder her inne, ja da lærte jeg noe nytt i dag. Fem stjerner herfra, lever fortsatt i håpet om å få høre skikkelige basstårn ved en senere anledning
Det er bare 1 stjerne som gjelder..........en stjerne er en stjerne......
Synes det høres spennende ut begge deler. For min del måtte jeg hatt noe som spilte bra et stykke oppover + et godt stykke nedover, så det hadde fort vekk blitt to forskjellige type tårn for å treffe på alle punkter. Vi får se hva fremtida bringer ...Hehe, da må du nok spørre om audiens hos f.eks steinost. Det er vel slike ting som blir karakterisert som ekte basstårn, og mer likt det jeg hadde før - virker som pokker det. Ville prøve noe nytt, så her går det nå i scene for bassen nederst og 3 stk 15" vertikalt for middbass, et slags bass tårn det også kanskje?Karakter på tråder her inne, ja da lærte jeg noe nytt i dag. Fem stjerner herfra, lever fortsatt i håpet om å få høre skikkelige basstårn ved en senere anledning
Jeg hører 17 Hz på 80 Db - ingen problem. Men Vidar, hørte du den her hjemme? Og ja, dårlig dynamikk på de plateneMan hører ikke 17 men føler det når blikket blir uklart og pusten går ut av deg
Sikker på at det var rundt 5'30? Da var det et slags mellomspill uten registrerbar bass her. Kanskje ikke subbene mine spiller dypbass likevelFor en stund siden ble det nevnt Daft Punk Giorgio by moroder i tråden din. Jeg tok en liten FFTanalyse rundt 5'30'' og fant dette:
Vis vedlegget 496236
Kan ikke si jeg hører 17Hz her, men i Langesund er det andre boller