Da er det på tide å få litt mosjon og varme igjen, så derfor går turen ned til charter-svein sitt mekka. En Bungalow midt i Playa del Inglès. Leiebil er påkrevd da 80% av våkentid er andre steder på øya. Folk er jo neste redde for å si de drar til slike steder, blir jo sett ned på av de som kun oppsøker eksklusive plasser - det kan man jo ikke bry seg om.
Finner sikkert noen ok turer, litt kaldt øl og noe å spise, og da er en enkel sjel tilfredsstilt i denne omgang - blir omtrent som meg og lyd, skal ikke så mye til for å bli fornøyd
Bygd på den enkleste vei for godlyd - så lite forvrengning som mulig - kan også gjøres ennå mye bedre.Da er det på tide å få litt mosjon og varme igjen, så derfor går turen ned til charter-svein sitt mekka. En Bungalow midt i Playa del Inglès. Leiebil er påkrevd da 80% av våkentid er andre steder på øya. Folk er jo neste redde for å si de drar til slike steder, blir jo sett ned på av de som kun oppsøker eksklusive plasser - det kan man jo ikke bry seg om.
Finner sikkert noen ok turer, litt kaldt øl og noe å spise, og da er en enkel sjel tilfredsstilt i denne omgang - blir omtrent som meg og lyd, skal ikke så mye til for å bli fornøyd
Den siste er jeg ikke helt sikker på:=) men god tur. Sikkert fortjent.
Nå er det en ganske lenge siden jeg har vært der ...men det var en fantastisk musikk bar som alltid spilte knall-musikk så høyt at det kom i interferens med hjerterytmen, meg og min kamerat var der mange ganger og fikk umiddelbar lyst på å kjøre musikkbar i Bergen .... hmmmm lite gå på når jeg ikke engang husker navnet, men du bør besøke den ...Da er det på tide å få litt mosjon og varme igjen, så derfor går turen ned til charter-svein sitt mekka. En Bungalow midt i Playa del Inglès. Leiebil er påkrevd da 80% av våkentid er andre steder på øya. Folk er jo neste redde for å si de drar til slike steder, blir jo sett ned på av de som kun oppsøker eksklusive plasser - det kan man jo ikke bry seg om.
Tror det var ”Rainbow” musikkbar på Playa del InglesEr vel ikke akkurat slike opplevelser vi er ute etter, men skal aldri si aldri.
Uff, da må det virkelig ha vært ræva hos meg sist du var på besøkDa er det på tide å få litt mosjon og varme igjen, så derfor går turen ned til charter-svein sitt mekka. En Bungalow midt i Playa del Inglès. Leiebil er påkrevd da 80% av våkentid er andre steder på øya. Folk er jo neste redde for å si de drar til slike steder, blir jo sett ned på av de som kun oppsøker eksklusive plasser - det kan man jo ikke bry seg om.
Du liker mye mer stigning nedover en jeg gjør. Det har med smak og behag å gjøreUff, da må det virkelig ha vært ræva hos meg sist du var på besøkDa er det på tide å få litt mosjon og varme igjen, så derfor går turen ned til charter-svein sitt mekka. En Bungalow midt i Playa del Inglès. Leiebil er påkrevd da 80% av våkentid er andre steder på øya. Folk er jo neste redde for å si de drar til slike steder, blir jo sett ned på av de som kun oppsøker eksklusive plasser - det kan man jo ikke bry seg om.
Kos deg på tur! Har mye tid fremover, så slår plutselig på tråden.
Har blitt mer konservativ i det siste jeg også. Tror det har med at jeg ikke har det dedikerte rommet lengre eller stereo generelt selv lengre og har hørt for mye på referanse IEM'ene mine.Du liker mye mer stigning nedover en jeg gjør. Det har med smak og behag å gjøreUff, da må det virkelig ha vært ræva hos meg sist du var på besøkDa er det på tide å få litt mosjon og varme igjen, så derfor går turen ned til charter-svein sitt mekka. En Bungalow midt i Playa del Inglès. Leiebil er påkrevd da 80% av våkentid er andre steder på øya. Folk er jo neste redde for å si de drar til slike steder, blir jo sett ned på av de som kun oppsøker eksklusive plasser - det kan man jo ikke bry seg om.
Kos deg på tur! Har mye tid fremover, så slår plutselig på tråden.
Ring gjerne på, det ser jeg fram til
Jeg er på jobb i Larvik, fredag/lørdag plass til 2?Kos dere! Har litt lyd å vise frem når du er tilbake![]()
Førstkommende fredag blir kanskje litt travelt for meg, er hjemme litt etter kl.20.00, men er du i Larvik på lørdagskvelden også?Jeg er på jobb i Larvik, fredag/lørdag plass til 2?Kos dere! Har litt lyd å vise frem når du er tilbake![]()
De har også jeg noen av. Fint på skitur når det er litt sur vind - kan hindre sår halsHar bare analog buff...
Vis vedlegget 557970
Beryllium bryter opp, og sikkert veldig hørbart for dere Dansker med superhørsel. Med min noe aldrende hørsel ligger det godt utenfor. Paek rundt 30 khz bekymrer ikke meg lengreHmm det er da voldsomt som den peaker?
Siste krampetrekning for å få de aluminiumsklumpene til å spille så optimalt som mulig. Prøver å holde hornfantasiene i sjakk, og da bør ikke hesten virre rundt som Magnus sin.Skal ha for att du prøver alt.
Det var IKKE negativt ment, bare så det er sagt.
Du har vel sjeldent gått sideveis, i så tilfelle er det til siden å frem;=)
Nei nei, dette skal dreies:=)Alu-fres hadde vært tøft.