Takker for tilbudet, men det passet ikke med timeplanen til min bedre halvdel - lett å skylde på huDa er du jo rett ved meg, jeg er på Renåfjellet. Send en sms hvis du har lyst å komme på en snarvisitt
Jeg kommer forbi i en annen anledning om sånn ca 50 år. Da kan vi ta en kopp kaffe Hadde også vært litt moro å se til den ene hytta jeg var med på å sette opp. Tror det var røsslyngen 66 når jeg ser litt på kartet. Ikke langt fra deg det?Vi får ta det ved en annen gang du er i nærheten Jeg leste litt feil også, trodde du var på Åkrestrømmen (noen få km unna), men det var det Osten som nevnte. Dere var jo på Røros, 7-8 mil unna. Hvordan gikk lytten, holder anlegget mål enda?
Svarer på denne en gang til. Rett etter de to ukene uten anlegget på, opplevdes lyden helt ok men en tanke mørk i klangen. Etter at en er kommet i gjenge med vanlig arbeide og hverdagen rusler som normalt igjen, har jeg hatt en stigning i opplevelsen. I går spilte det på magi og ståpels-nivå igjen.Hvordan gikk lytten, holder anlegget mål enda?
Shy har ikke fly.Drøyt 5
Vamp og hvis Jan Toft er medNevlunghavn, Vamp
hvem råkk?Blir heller Norsk Råkk i morgen. Du vet, i den bula.
Det er lite som slår vamp m jan. imoTil BX, Jan var med ja.
Meget bra levert