8
8x12_TOM
Gjest
Nei, her lyttes det bare på grafer, og da blir svar på ditt neste innlegg, at det blir litt vanskelig - men jeg kan godt poste noen graferLytter du på grafer eller musikk.
Per Harald
|
Nei, her lyttes det bare på grafer, og da blir svar på ditt neste innlegg, at det blir litt vanskelig - men jeg kan godt poste noen graferLytter du på grafer eller musikk.
Per Harald
Spiller på Klipsch RB-51 idag og det svinger på Tempest. Ingen grafer kan fortelle om hvor bra eller dårlig det spiller.
Per Harald.
Du er på HIFI sentralen nå og her betyr lyden og utstyret mye, DET burde ikke komme som noen bombe, men å være så høy på seg selv at man påstår ikke å kunne lære noe ! Lykke til...Lærer nok ikke så mye av en dem som er mer opptatt lyden enn musikk.
Per Harald Røberg Braseth
Da har du øyensynlig ikke forstått noe særlig av hva dette handler om?Spiller på Klipsch RB-51 idag og det svinger på Tempest. Ingen grafer kan fortelle om hvor bra eller dårlig det spiller.
Per Harald.
Det har du til syvende og sist rett i!Det jeg mener er at musikken er mye viktigere enn grafer. Om noen føler seg støtt av det så får jeg bare ønske dem god bedring.
Mvh
Per Harald Røberg Braseth
Har du ikke besøk av Townes daOk, jeg sier at jeg buker Luxman CL-88 da. Jeg vil gjerne ha besøk.
Lytter du på grafer eller musikk.
Per Harald
Oioi Per Harald!Lytter du på grafer eller musikk.
Per Harald
Oioi Per Harald!Lytter du på grafer eller musikk.
Per Harald
Dette er skivebom på feil skive og på feil jordet. Skyt på noen som fortjener det i stedet.
Fortsatt God Jul 8x12tom!
Rør er det vist nok av i tråden her nå, så da gjenstå det bare at du tar med noen superkabler når du tar turen nedover. Bestå ikke anlegget testen, hiver vi det på dyngaSpiller du musikk fra Youtube kan du vel kaste hele anlegget på dynga. Nå må du skjærpe deg og få noe rør og gode (dyre kabler) i anlegget.![]()
???Himme!
Mvh
Per Harald
Flott musikk!Jeg har spilt Animal Lover av The Residents, og det er en utfordring.
Noen nevnte Townes nylig, vel hans valg av musikk treffer meg veldig. Ikke bare for at han bruker Luxman.
Mitt musikkhjerte banker også for Swans - The Seer, og særlig for sangen Avatar.
Per Harald