Det hadde jeg gjort også musestille hadde jeg listet meg.En tur inn i bios. Lista meg stille ut igjen.
Vis vedlegget 950406 Vis vedlegget 950407 Vis vedlegget 950408
Nå får vi bare holde volumet på et moderat nivå.8 stk 24 tommer basser spiller ned til 4 Hz. Allikevel skjønner ikke Tor Arne hvorfor murpussen løsner på husfasaden.
Jeg skal love deg at den ikke var noen fare. Måtte banke den ned i småbiter og igjen stod det ut syv 25 mm armeringsrørSer bra ut og litt tryggere å gå inn og ut når damoklessverd er fjernet
Er dette full dybde. Mangler de minste på denne tegningen daFra husken mener jeg fra ca 400Hz til ca 17kHz. Min er begrenset i bunnen, da jeg ikke bygde de største segmentene i i full dybde.
Skal se hva jeg klare få ut av denne. Du vet jo at jeg er en arme amatør i dette gametDu kan jo suge fra hjernen bak denne sin pupp, kanskje du skaper en bedre tilpasning til ditt behov.
Sound Diffusers 101: Free Designs for DIY Diffuser Panels
DIY Sound Diffuser Blueprints—Free designs for optimized diffuser panels & fractal sound diffusers. Come download them and learn about acoustic diffusion!arqen.com
Jeg prøvde å tilpasse min til norske standardmål og centimeter. Dette er jo snekkerfag og der kan du ikke skryte på deg amatørskap. Sikker på at du løser dette mye bedre enn meg som fikk listhøvleriet til å lage eget jern til meg for å lage den minste profilen.Skal se hva jeg klare få ut av denne. Du vet jo at jeg er en arme amatør i dette gamet
Takk for det, var moro også.Hei,
Veldig kult prosjekt dere har hatt - hadde vært morro å være der.
Hva er poenget med partial correction over 22 500 Hz?
edit: jeg ser jo nå at du har en lavere frekvens på TTD.
Men da kan jeg jo fylle inn et annet spørsmål - greier du å høre forskjell på om TTD per driver er på eller ikke?
Ja det var gøy.Etter hva jeg har fått med meg så har dere fått mye skryt av lyden i rommet deres, så det må jo være gøy
Høres ut som det var noen eldre herremenn fra "horn alliansen" som prøvde å utføre sabotasje...Ja satt litt urolig da noen eldre herremenn skulle inspisere bak. Roald spratt opp for å støtte toppen som gynget på noen gummiputer.
Er jo vanskelig å få tak i nye også.
Blir nok første og siste reisen de får, for å vises fram for et så stort publikum. De presterer best hjemme hvis noen lurer på det
Nå kan jeg hinte om at jeg ble inspirert av ditt oppsett på Horten. Senke av delingen mot subbene gjorde underverker her. Kos deg på hyttaPå hytta får en tid for seg selv sammen med huggestabben. Det klarner hjernen.
Etter Horten-messa ble nye ideer om bedre lyd et faktum. Så sluttsummen for moroa viser seg som ekstremt billig i sammenligning til mye andre ting i denne hobbyen. Blir hele tiden litt klokere og samtidig mer ydmyk på at en ikke kan alt.
Neste uke begynner jeg med små forandringer med rommet og plassering av div. - Har trua på å hente ut litt til.
Tenke seg til… Tor måtte på hifi messe for å innse at en usb kabel ikke bare en en usb kabel.Tor på kabelkjøret igjen.
La merke til at alle Audiolense sveipene på messa gikk igjennom uten så mye som et lite minihikk. Der ble det brukt en USB kabel på 2 eller 3 meter.
Nå havner pc foran igjen. Lager et slags skap som dekker den så den ikke blir synlig fra godstolen.
Trenger da bare en USB kabel på 1,5meter.
Stoler på Koltz... igjen
https://evenstadmusikk.no/klotz/1116566/klotz-usb-ab1-usb-high-speed-usb-20-a-b-sort-1-5-m
Bare skyte inn at jeg har vært heldig med Supra sine. Har lange strekk, 10m og de fungerer lytefritt! Klotz leverer sikkert også hel ved.Tor på kabelkjøret igjen.
La merke til at alle Audiolense sveipene på messa gikk igjennom uten så mye som et lite minihikk. Der ble det brukt en USB kabel på 2 eller 3 meter.
Nå havner pc foran igjen. Lager et slags skap som dekker den så den ikke blir synlig fra godstolen.
Trenger da bare en USB kabel på 1,5meter.
Stoler på Koltz... igjen
https://evenstadmusikk.no/klotz/1116566/klotz-usb-ab1-usb-high-speed-usb-20-a-b-sort-1-5-m
Så er det håp om at Audiolense får en pustepause ift bug-beskyldninger?Klotz lager for de proffe, som ofte er et kvalitetsstempel i min verden, men min verden er konfust.
På tide med litt lyd igjen, men venter til fredag da kabelen visstnok skal komme. I mellomtiden har jeg jaget ut magnetkraft med en lånt sjamantromme - fin klang forresten.....
Så er det håp om at Audiolense får en pustepause ift bug-beskyldninger?Klotz lager for de proffe, som ofte er et kvalitetsstempel i min verden, men min verden er konfust.
På tide med litt lyd igjen, men venter til fredag da kabelen visstnok skal komme. I mellomtiden har jeg jaget ut magnetkraft med en lånt sjamantromme - fin klang forresten.....
Demokratiet i USA var designet for å være et elitedemokrati. Eliten stolte ikke på dømmekraften til den gemene hop. Og ser man hva som har skjedd de siste 10 årene så er ikke den dømmekraften veldig god. Så de hadde jo rett, på en måte. Men nå går det dårlig. Det fungerte bra så lenge kaka ble større, men ikke i det siste. De konstitusjonelle svakhetene har åpenbart seg de siste årene….Så er det håp om at Audiolense får en pustepause ift bug-beskyldninger?