Da er jo alt i skjønneste orden.Var kanskje mest nyttig for min del, så jeg er fornøyd i hvert fall
Fikk ingen fartsbot på vei hjem heller denne gang, så dobbelt fornøyd med det
Er vel stort sett de med meget habile rigger som gidde å komme på besøk. De med mer "normale" anlegg er det lengre mellomNesten ingen som får fartsbot hjem fra Langesund... man kvier seg i det lengste for å komme hjem til sin egen stusselige rigg
...
Det er meg det Hatt halsbetennelse hele uka, skikkelig kjipt og det hjelper IKKE på hørselen.....begynner å slippe litt nåEr vel stort sett de med meget habile rigger som gidde å komme på besøk. De med mer "normale" anlegg er det lengre mellom
Du er lakkmustesten, skiller klinten fra hveten. Roald har vel da det mest habile anlegget av alle her inne, han bor jo nesten hos deg.Er vel stort sett de med meget habile rigger som gidde å komme på besøk. De med mer "normale" anlegg er det lengre mellom
Du har litt over middels anlegg vel?Det er meg det Hatt halsbetennelse hele uka, skikkelig kjipt og det hjelper IKKE på hørselen.....begynner å slippe litt nå
Du er lakkmustesten, skiller klinten fra hveten. Roald har vel da det mest habile anlegget av alle her inne, han bor jo nesten hos
Joda litt mer enn middels, gleder meg til neste besøk hos deg! Må ta en tur snart. Har Roald anlegg oppe å gå hjemme nå?Du har litt over middels anlegg vel?
Ellers har jo hornfolket vært nysgjerrig. Til helgen er planen å vise et par ihuga horngutter hva det bor i anlegget. Meget dyktige sådan
Du har et fullfrekvent oppsett med stor kapasitet, og kanskje noe fokus på dypet. Mye blir underholdene da.Joda litt mer enn middels, gleder meg til neste besøk hos deg! Må ta en tur snart. Har Roald anlegg oppe å gå hjemme nå?
Nøytralt hos meg er når det ikke lenger kommer vibrasjonslyder fra diverse steder rundt i rommet, du og Roald har æren for ny innstilling her hjemme med fravær av ristelyder samt fjerning av BBC-dip blandt annet. Gleder meg til neste besøk og når roald er klar!Du har et fullfrekvent oppsett med stor kapasitet, og kanskje noe fokus på dypet. Mye blir underholdene da.
Velkommen når det skulle være for en lytt på noe jeg opplever ganske nøytralt - skummelt ord å bruke, men tar sjansen.
Roald har vel ikke ferdigstilt prosjektet og jeg aner vel et lite hint fra tosken om at Roald bruker anlegget i Langesund som sin venterigg.
Passer for de som er store i kjeften.Fine Panfløyter!
Da passer den til mange her innePasser for de som er store i kjeften.
Nei, egentlig ikke.Roald har vel ikke ferdigstilt prosjektet og jeg aner vel et lite hint fra tosken om at Roald bruker anlegget i Langesund som sin venterigg.
Tenkte feil jeg da......Nei, egentlig ikke.
Hadde det vært noe tak i meg hadde alle vært malt i løp av kvelden, men gammel man og lat. Dunkel belysning også. Fint vær ute i morgen med sol ,14 grader, og litt vindNoen får jobben gjort, andre går i sirup
Disse har jeg troa på. Skulle gjerne ha montert noen av dem her hjemme .Noen ganger blir jeg litt rastløs, og plutslig tenkte jeg på broderlampa til sjefen.
Vis vedlegget 1070880
Blir egentlig det samme for meg når du kommerVurderer en tur til helgen, eller helgen etter om det passer?
Disse bordene ble kjøpt akkurat på den tiden det virkelig ble satt inn alle kluter for at impregnerte materialer ikke skulle være tilHar du prøvd med 50% klor og 50 % vannbehandling på terrassen %
Gjorde det på hytta, ble som nytt.
Skrubbet med Jordan skurekost.
Helt sikkert, i den grad disse vil ha nevneverdig/positiv effekt i ditt allerede velbehandlede rom.Litt må den vel virke, en bølgelengde ve 20kHz er jo tross alt 1,7cm .
Å faan, når var det, tenker da på det jeg har på hytta.Disse bordene ble kjøpt akkurat på den tiden det virkelig ble satt inn alle kluter for at impregnerte materialer ikke skulle være til
skade for miljøet. De råner opp flere steder. Trekker vann som bare det og har et avvik på minst en cm etter som de er tørre eller våte. Drittbord
Jeg kommer snart …Er vel stort sett de med meget habile rigger som gidde å komme på besøk. De med mer "normale" anlegg er det lengre mellom
Det har du sagt lenge.Jeg kommer snart …
Jeg kommer snart …
Når han ønsker å komme burde være en privatsak, synes vi ikke bør få mer informasjon takk.Det har du sagt lenge.
Slipper du også inn oss med lifestyle produkter., og mini subberDu har litt over middels anlegg vel?
Ellers har jo hornfolket vært nysgjerrig. Til helgen er planen å vise et par ihuga horngutter hva det bor i anlegget. Meget dyktige sådan
Velkommen nedSlipper du også inn oss med lifestyle produkter., og mini subber
Skjønner ikke en dritt jegJeg gjetter på hva du skjønner Shy.
Til dere andre.....kjenn din greie, og tid du bedriver.
nåvel.....Ikke jeg heller.
Bare at den ultimate lytteopplevelse i det store og hele
stort sett befinner seg i Langesund.