Veldig mange synes bassen ligger en divisjon eller to over det de har hørt før. Og 3-D er også noe som ofte nevnes som ekstremt. Ellers er det vel ting med balanse og fremtoning av frekvensområder som ønskes litt annerledes. Ytrer da gjerne ønske om å høre det når de har ting sånn de mener det skal være. Da sprette gjerne praten over på noe annetNuvel....ikke vær beskjeden.
Jeg har ennå ikke hørt "the end" rigg i Slukoteket,
....så du har fortsatt litt å gå på.
Keep on....og jobb med sakene.
Dette blir nok bra, skal du se/høre.
Skal ikke så mye lyd til før katta stikker. Er vel på 17 året så jeg skåner hu for sveiperMåler det bedre med katten der ?
Har en katt her og, den blir helt gal dersom den slipper inn i hula. Hun får egentlig ikke lov til å være der men sniker den seg inn, så får jeg faen ikke tak i den.Skal ikke så mye lyd til før katta stikker. Er vel på 17 året så jeg skåner hu for sveiper
Usikker på om det har blitt nevnt i tidligere tråder, men er det disse du har bygd? https://arqen.com/sound-diffusers/Lampelys er lampelys. Ut i dagslys for å ta noen helgedager. Har vel nå dynget på så mye maling at slissene har fått en liten avrunding i bunnen i stede for helt rettvinklet.
Tosken nevnte på noe om at det måtte være sylskarpe hjørner for at den skulle virke etter hensikt. Litt må den vel virke, en bølgelengde ve 20kHz er jo tross alt 1,7cm .
Ser jo at terrassebordene ser for jævlig ut. Har gitt de opp og det går vel mot bytting
Vis vedlegget 1071073
Og så så fin farge, daEllers er brukervennligheten nådd nye høyder. Musepekeren har økt synlighet
Vis vedlegget 1071823
Skylder på Roald, det var han som ikke så den standard størrelsen. Men må innrømme at det gjorde ting lettere. Mulig den blir gul etter hvert. Lyden er jo rimelig konstant for tiden, så da er det fint med litt andre forandringer.Og så så fin farge, da
Skylder på Roald, det var han som ikke så den standard størrelsen. Men må innrømme at det gjorde ting lettere. Mulig den blir gul etter hvert. Lyden er jo rimelig konstant for tiden, så da er det fint med litt andre forandringer.
Vis vedlegget 1072385
Forsiktig nåBergfinn sin mer fargerike tilnærming
Har savner jeg egentlig en kjenning her inne
Vis vedlegget 1072812
Så veldig trivelig ut . Viktig å ta vare på slike tilbud i nærmiljøet, selv om det ofte koster litt mer.Ikke alt for mye som skjer i Langesund for tiden, men et lite koselig krypinn som serverer pizza må prøves ut. 25m² og enkel meny.
Tok den nederste
Vis vedlegget 1072808 Vis vedlegget 1072809 Vis vedlegget 1072810
Arnie døde desverre for en del år siden...Pizzakokken anbefaler Tranen på Alexander Kiellands plass.
Noen som kjenner til det. Meget bra pizza
Bra pizza der, men holder en knapp på apostrophe - er en del av lofthus pizza paraplyen akkurat som tranen, men er hakket over rent kvalitetsmessig (i alle fall de gangene jeg har vært der)Pizzakokken anbefaler Tranen på Alexander Kiellands plass.
...er 1 min gangavstand fra kåken din.apostrophe
Åpent fra 14.00 til 20.00 så kanskje vi bruker stedet for en muligheten til å få i seg litt mat på søndag ....eller er det fire stykker napoleonskake som er tingen....eller bare helt enkelt med litt kaffe og lun eplekakeSå veldig trivelig ut . Viktig å ta vare på slike tilbud i nærmiljøet, selv om det ofte koster litt mer.
Ikke siden sønnen til naboen, Arnie Norse, huserte der.Pizzakokken anbefaler Tranen på Alexander Kiellands plass.
På andre siden av veien fra Tranen så er/var det en liten pizza sjappe der de kun har pizza, italiensk med bare 4-5 sitteplasser. Der har jeg spist mange ganger og kan anbefales, men jeg bodde rett irundt hjørnet der for noen år siden og spiste den hjemme. Den indiske (gutta fra Calcutta) vil jeg også anbefale, den ligger rett ved siden av på hjørnet og er den beste indiske i Oslo etter min mening.Pizzakokken anbefaler Tranen på Alexander Kiellands plass.