Det var vel omtrent nå det skulle vært elementer i norsk havn. Hvor svevende er egentlig denne leveransen, er den en , to eller tre måneder etter skjemaet?Sendte et spørsmål om status i kveld - har liten forhåpning om at det er noen revolusjonerende nyheter å få fra den kanten
Ok, bare noen tanker jeg hadde, av uvitenhet og nysgjerrighet. Det skal jo spille fra 60hz og hvor langt opp? Jeg vet ikke hvor høyt oppad Emokid og Sluket deler, men dems SLOB'er spiller vel mye lenger opp en tradisjonelle SUB'er (lukket/refleks).Tror ikke slob er løsningen i frekvensområdet 8x12 planlegger de brukt….
Er rett og slett for dum til å regne meg ut til løsning på forhånd, så jeg bruker det metoden jeg mestrer best .- prøve, feile, prøve, lytte, prøve mer, måle, prøve, feile, måle, prøve, feile, måle, lytte....osv. Det som også er kjekt er at jeg har mye flaks med det jeg driver med, det er i hvert fall insinuert av det smarte her inneOk, bare noen tanker jeg hadde, av uvitenhet og nysgjerrighet. Det skal jo spille fra 60hz og hvor langt opp? Jeg vet ikke hvor høyt oppad Emokid og Sluket deler, men dems SLOB'er spiller vel mye lenger opp en tradisjonelle SUB'er (lukket/refleks).Tror ikke slob er løsningen i frekvensområdet 8x12 planlegger de brukt….
Dette vet du helt sikkert mye mer om enn meg Roald. Jeg bare forsøker å få kunnskap for egen bassløsning, uvitende egoist som jeg er.
B
Har prøvd. Ikke noe særlig... Ørene mine sa maks 400, ideelt 200 med 12".Hadde forsåvidt vært moro å prøve å skru seg vekk fra både dip og peak med dsp, men er ikke nysgjerrig nok til å gidde.
Følger nøye med i viktige tråder for videre utvikling, og ventingen på elementer bygger bare opp et helvetes trøkk på vilje og prestasjonsevne-sentre, for bygging av noe ut over det vanligeGodt og se at du følger med et halvt øye i ny og ne..... alt går ellers etter planen med anlegget? (bortsett ifra venting på elementer)
Her er det ikke mye musikk for tiden, men ser fram til en fin høst i hifi'ens øyemed.Spennende utviklingsplaner du har, men oppsettet ditt er vel oppe og går nå også?
Takker så myeGratulerer så mye med 50 års dagen Tor
Takk for det, men nå må det ikke ta helt av her da.......ordentlig feiring tar vi når det blir rundt tallGrattis med dagen Tor!
Har nå blitt 50år ja, men ung og sprek er jeg litt mer usikker påEr du unge og spreke mann blitt 50år? Gratulerer med gårsdagen Tor!
Takk takk.Gratulerer ! Artig å se at med økende alder så stiger og ambisjoner. Får håpe at hørsel ikke er synkende ifht sluttresultatet
Takker så mye, og setter stor pris på at du slenger innom igjen. Du er jo faktisk mannen med nest flest innlegg i denne tråden.Grattis, unge mann! Dæggær'n dundre, nå er du halvveis til hundre!