8
8x12_TOM
Gjest
Hold deg til tommestokken du, kommer langt med detAllergisk
Hold deg til tommestokken du, kommer langt med detAllergisk
Antyder du at jeg er en vinglepetterI motsetning til noen av oss andre er vel ikke Tor kategorisk på hva som kan gi godlyd og ikke
+ 1 million for denDe fleste konsepter, gjort riktig og tatt langt nok, har store potensialer for godlyd. Er ikke så mye å krangle om
Ja, jeg synes det, men det var ikke mange i gjengen som fulgte meg som ville vært i mine sko i dag.Kan det anbefales??
Maksvekt 95 kgJeg har utrolig lyst å prøve det
Etter at jeg startet opp å trene igjen etter nyttår og litt bedre kosthold klarer jeg den med god marginMaksvekt 95 kgJeg har utrolig lyst å prøve det
Sist vi så hverandre var vi vel i tresifret-klubben begge to. Nå ligger jeg rundt 92 og håper 85 er innen rekkevidde før vinteren.Etter at jeg startet opp å trene igjen etter nyttår og litt bedre kosthold klarer jeg den med god marginMaksvekt 95 kgJeg har utrolig lyst å prøve det
Takker for det, og egentlig veldig trivelig at andre har glede av alt surret her.Stor takk til trådstarter for en flott tråd på en mandag, tror kanskje arbeidsgiver er høyst uenig.
Sist jeg og første gang jeg så deg oppfattet jeg deg både som ung (ca 40) og ikke stor eller 95 kg..Sist vi så hverandre var vi vel i tresifret-klubben begge to. Nå ligger jeg rundt 92 og håper 85 er innen rekkevidde før vinteren.Etter at jeg startet opp å trene igjen etter nyttår og litt bedre kosthold klarer jeg den med god marginMaksvekt 95 kgJeg har utrolig lyst å prøve det
Ja var 3-4 kilo inn på det tresifret, nå er jeg kommet meg på dobbel åtte og en mye bedre kondis/styrke i kroppen.Sist vi så hverandre var vi vel i tresifret-klubben begge to. Nå ligger jeg rundt 92 og håper 85 er innen rekkevidde før vinteren.Etter at jeg startet opp å trene igjen etter nyttår og litt bedre kosthold klarer jeg den med god marginMaksvekt 95 kgJeg har utrolig lyst å prøve det
He-he, du skal være ganske drøy over akterspeilet hvis du ser på dette hullet som passe, Tegn en ring med diameter på 68cm så skjønner duDu må ha en toalettrullholder på veggen hvis du går for det designet tror jeg.. hehe
Kan ikke se noen uregelmessigheter i vannfallet, men en litt annen frekvensrespons er målbart. Med beskyttelsen på måles 1 db mer rundt 20 Hz, for deretter og krysse ved 29 Hz, og heller ligge en halv db under derfra og opp til rundt 120 Hz, der de er helt like igjen. Tror dette "trommeskinnet" påvirker membranen så den vil oppføre seg som en tyngre membran, og dermed får en annen frekvensresponsDen "Kanskje" jeg hadde over her, kommer av at jeg brukte et stoff om ikke er helt transparent, og stammet det så det nesten oppfører seg som et trommeskinn, Når jeg knipser på det, aner jeg en basstone. Kan det skape uheldige lyder når bassene spiller? Tror jeg må prøve en måling med og uten denne beskyttelsen.