Skal prøver å svare forståelig på dette.Ramler innom...
Siden du tenker kjøre disse opp til 400 Hz, kan jeg spørre hva du bruker over der?
Disse bassene du viste bilde av - i trykkammer eller annet?
Skal også prøver å svare forståelig på dette.Gleder meg til T blir voksen og ansvarlig... og går med med nyskjerrige ører inn i hornverden...
DET blir spennrnde det..... gleder meg allerede. 8)
Ja, det tror jeg også. Også tror jeg du ligger litt dårlig an, sånn i forhold til kapasiteten på det over bass-systemet dittFy satan dette blir tøft
Steinar.
Ja, det tror jeg også. Også tror jeg du ligger litt dårlig an, sånn i forhold til kapasiteten på det over bass-systemet dittFy satan dette blir tøft
Steinar.
Jeg tåler nesten altNå må du ikke sette i gang osten, tror ikke han tåler å bli med på neste tur med SA til LangesundJa, det tror jeg også. Også tror jeg du ligger litt dårlig an, sånn i forhold til kapasiteten på det over bass-systemet dittFy satan dette blir tøft
Steinar.
Ja. du gjør vel det. En blir gjerne mer hardfør til eldre man blir, og i dyp-bassen har jeg på ingen måte tro på at jeg kan imponere deg.Jeg tåler nesten altNå må du ikke sette i gang osten, tror ikke han tåler å bli med på neste tur med SA til LangesundJa, det tror jeg også. Også tror jeg du ligger litt dårlig an, sånn i forhold til kapasiteten på det over bass-systemet dittFy satan dette blir tøft
Steinar.
Kan du komme med eksempler på disse anleggene her til lands ? Bare litt nyskjerrig , siden du tydeligvis har hørt de og gjort deg opp en mening. Ellers er jeg enig med deg i at musikken ligger der du beskriver den.Ja. du gjør vel det. En blir gjerne mer hardfør til eldre man blir, og i dyp-bassen har jeg på ingen måte tro på at jeg kan imponere deg.Jeg tåler nesten altNå må du ikke sette i gang osten, tror ikke han tåler å bli med på neste tur med SA til Langesund
Men i det aller viktigste området i musikken, det fra 60 til 400 Hz, håper jeg på å imponere både meg selv og enkelte andre som kommer på besøk. De vanskeligste nøttene blir nok de som besitter High end-anleggene, anlegg jeg mener, nesten uten unntak, har store svakheter i dette området, men som blir sett på som riktig siden det tross alt er priset såpass høyt.
Eller mente du dipol-matiske?Dere er sååå diplomatiske
Hvem vil ha det nye, når det er ting som en vet fungerer ? 8).. Trodde du var ferdig med å henge deg på diverse hyper JJ...Line array blir det nye i 2016.... bare vent og se.....
det er vell en til jeg har troa på også.Line array blir det nye i 2016.... bare vent og se.....
Line array blir det nye i 2016.... bare vent og se.....
Der er vel meningene delte. Tilfeldig at flere produsenter sine money no object toppmodeller er line source? - neppe: infinity IRS serie v, Dali Megaline, Piega Master line source, McIntosh XRT2K, T&A, scaena, Adyton og i praksis de fleste elektrostater o.l. har lignende spredningsmønster - for å nevne noen - andre kjører horn og trives med det: JBL og magico.Line array blir det nye i 2016.... bare vent og se.....
Vis vedlegget 332121
Dette er et line array, og er en fin løsning når det gjeller å spre tonalt riktig lyd over et større området f.eks en konsertplass. Ikke en ideell løsning hvis en er ute etter et fjellstøtt lydbilde i ss. Dette stiller seg helt annerledes ved å bøye arrayet med brennpunkt i lytteposisjonen.
Kommer mange dumme spørsmål nå: Må jeg ha dette Lynx AES16 pci hvis jeg kjøper Aurora8 med usb kort, og hvor blir volumstyringen i et oppsett med Audiolense og Lynx?Ps. Jeg har et overflødig Lynx AES16 pci lydkort liggende fra et tidligere pc-audio prosjekt som du kan få kjøpe dersom jeg leste riktig at du trenger et slikt for å bruke sammen med Aurora..