Dette var i kjelleren på Bent Stiansen spisested.Hvor var dette?
Gud bedre.Deilig å komme hjem etter et etegilde som dette. Litt over 5kkr blakkere og er det verdt det? Nei vil jeg vel si, men noen ganger kaster vi skjødesløs vekk en liten slump uten å få fullt valuta.
Helt motsatt av hva jeg opplever i kjelleren. Her er vel 500kkr øst bort, men med ekstremt mye valuta for investeringen.
Avsluttet med Boney-M i dag og det var godt å høre de sånn som jeg trodde de skulle høres ut.
...for en toskGud bedre.....
Hyggelig og kunne være litt til hjelpUansett veldig glad du kom med tilbakemeldinger om frisert bass. Jeg hadde som jeg nevnte for deg, lekt litt med ny tilnærming og var vel litt forsiktig på gasspedalen. Nå har jeg våget å gi på litt mer og synes resultatet er riktig så interessant. Har jo vært litt for fokusert på det som skjer under 200 tidligere når det kommer til bass, å ta med seg alt opp til ca 500 i balansen har gitt positive utslag.
Hyggelig å lese at BoneyM har fått en liten renessanse.
Ja, flere av låtene på det albumet er faktisk veldig freske!Gikk litt tilbake til ungdomstiden og dro fram noe Mikkel Jakkson. Sangen "Bad" har noe heftige rytmer. Var det noen som så det manglet smekk? Fytte grisen hvor moro....
Fant den ikke her hjemme så jeg kan ikke hjelpe deg, men ble likevel litt nysgjerrig på hva du var nysgjerrig på,. Men det vil du kanskje ikke røpe ennå.Er nysgjerrig på en (av alle ting...) Janet Jackson låt.
Tror den versjonen jeg tenker på kun er på albumet "The Velvet Rope", coveret er et bilde av henne, men en ser stort sett bare hårkrøllene hennes.
Låta heter "Every Time", og det er fra ca. 1 minutt jeg er nysgjerrig...
Hørte akkurat på den på YT og det er noen son nynne/hummer med i en kort periode. Laptop lyd er ikke spesielt bra nedover i frekvens så hvis det er der du mener det skjer noe er jeg blank.Ser den ligger på youtube (orginal albumet, ikke den disco remiksen). Må sjekke om det jeg tenker på har kommet med...
Sjekka her nå, på Deluxe Edition av albumet på Qobuz, 1:09 uti låta så kommer de dype basstonene .Jepp, det kommer inn et bassriff som er såpass lavt i registeret at en på en del "normale" høyttalere rett og slett ikke legger merke til det...
Med en slik formidabel scene for lydbildet så blir det vel mer naturlig med gardiner i godt dempede fargerSom de fleste har fått med seg er jeg ingen interiørguru, men vil likevel prøve muntre opp rommet med litt nye farger......
Enig med deg der....Hva med å match høyttalerfargen
Den er vel ennå mer brent, og blir vel antagelig litt mye for min del. En kopp i ny og ne går bra, men den daglige dose liker jeg litt lysere
Miele har til nå kostet oss 1500,- i året og stadig på vei ned.Hvilken kaffekvern er det som er god. Til fornuftig pris?
Det som er anskaffet til kjelleren kan vel ikke være så halvgalt (?)Bruker denne for kverning av traktekaffe. Skal en kverne til espresso bør det ses på bedre typer.
3.800,- og bare passe fornøyd. Vekten som danner lokket, røk med en gang
Det er noe jeg skal ha, jeg gjør i hvert fall mange dårlige kjøp
Vis vedlegget 1047994
Akkurat det synes jeg er innafor, men ikke helt fornøyd med lyden etter Notodden-helgen. Brukte mye de gratis utdelte proppene, men de er ikke gode nok . Neste gang en skal tomle rundt på en slikt arrangement, blir det formstøpte ørepropper med lineær dempingDet som er anskaffet til kjelleren kan vel ikke være så halvgalt (?)