TakkKondolerer.
Tanter og onkler har sammen med foreldre (og besteforeldre selvsagt) vært tak og vegger i livet mitt.
Det er vemodig når en selv sitter igjen som en av de eldste.
TakkKondolerer.
Tanter og onkler har sammen med foreldre (og besteforeldre selvsagt) vært tak og vegger i livet mitt.
Det er vemodig når en selv sitter igjen som en av de eldste.
Denne er for snill som morgen kaffe, der må det litt mer krutt til, men den er godkjent som ettermiddag/kveldskaffe - ikke lett dette.Som en helt normal kaffedrikker prøver jeg masse forskjellige typer, blir lei, og prøver noe nytt
Denne falt i smak i kveld i hvert fall, så får vi se i morgen.... Vis vedlegget 1054015
Takk i like måte! Ja vi var maks uheldige med været selv om 99% av befolkningen nok ville vært uenige…Takk for hyggelig en time. Var jo maks uheldig med været da. På en av de varmeste dagene i året skal du kjøre 50 mil for en dugnadsjobb, og så besøke en hule som på vinterstid har perfekt varme grunnet forsterkere og sånt - dårlig planlegning.
Litt overrasket at lydbildet kommenteres så kort. Jeg visste jo at jeg ikke kunne overrumple deg på bassbiten, så hadde funnet fram noen kutt som er ganske spektakulært på lydbildet og klang.
Når det er sagt er ikke lydbildet det viktigste med anlegget. Klangmessig helhet og rytmisk driv er det som gjør musikk morsomt å høre på
Tatt fra ferga som går fra Stabbestad til Kragerø. Så KragerøSå koselig ut. sikkert dumt spørsmål men hvor er dette?
Kragerø er ett veldig fint sted. Svigerfar er/var derifra. Fikk tatt en tur dit med han før han vandra til de evige jaktmarker.Tatt fra ferga som går fra Stabbestad til Kragerø. Så Kragerø
Jeg bruker helga på å late som jeg er snekker …Blir mye farting med hifi folk framover, så bruker denne flotte helgen sammen med frua.
Vis vedlegget 1056408
Tror faktisk du har bedre sjanser til å lykkes.Jeg skal late som jeg er Viktor Hovland - det går helt sikker ikke noe bedre Vis vedlegget 1056492
Vi har alltid Gøteborg...Ser ut som lørdagen på Horten messa blir veldig rolig for min del. Har blitt mikset litt på datoer for dåp av barnebarn. Søndag kl 9.45 må jeg stå klar i kirken i Skien.
Gleder meg faktisk mer til den turenVi har alltid Gøteborg...
metooGleder meg faktisk mer til den turen
Vi kan bare starte tidligere så blir du klar.......Ser ut som lørdagen på Horten messa blir veldig rolig for min del. Har blitt mikset litt på datoer for dåp av barnebarn. Søndag kl 9.45 må jeg stå klar i kirken i Skien.
Avbestiller nok siste overnatting og drar hjem lørdag kveldVi kan bare starte tidligere så blir du klar.......
Du må huske på at jeg er lat daDeilig arbeid dette.
Da er hjertet ditt friskmeldt.
Slik arbeid er jo bare deilig, hardt hjernedødt og varmer mange ganger.
Du er en maskin!Har mange gode hjelpere på hytta når det kommer til bruk og moro, så det ble felt en furu som skygget for solen for halvannet år siden. Felle trær er tydeligvis moro men resten viste seg jo ikke så moro. Den største delen lå igjen nede i myra.
Siden formen har vært litt merkelig i det siste, og jeg har følt med litt ør og svimmel, med påtagende mer øresus en vanlig, tenkte jeg at en skikkelig arbeidsøkt kunne passe.
En snau time tok det å dele den og rulle kubbene opp til hytta. Ca 20 meter og 5 høydemeter.
14 kubber på lengde ca 40cm og den grommeste på over 60cm diameter - helt gjennomvåt av svette, og hjerte slår ennå. Godt en ikke er en gammeldags skogsarbeider. Vis vedlegget 1060637 Vis vedlegget 1060638
Altecene spilte morsomt, men hadde mangler som du nevner. Men noen ganger er det bedre å hold kjeft i stedet for å bjeffe ut . Alle de andre høyttalerne gjorde det unde 50 såpass dårlig at det hadde vært bedre om de holdt kjeftMå være bittert å tenke på at det bass-systemet du har bygget er helt meningsløst ift dine preferanser for lyd. Du og kumpisene likte jo bare Altecene i Gøteborg, og de spilte vel ikke lenger ned enn 50-60 Hz
Hvorfor har du ikke Roon?Litt musikk i dag også
Vis vedlegget 1059257
Da må pc være på nettet og det ville være total katastrofe innen en uke med mine datakunnskaper.Hvorfor har du ikke Roon?
Redd for alt jeg.....