9/11 conspiracy

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
Som ex-flytekniker med sertifikat på bl.a. Boeing 757 og 767 fra Delta Airlines, kan jeg med hånda på hjertet si at den nå så omdiskuterte videoen inneholder feil, rot og mangler i så å si alle påstander som fremkommer.
Makan til sprøyt!

Honkey
 
K

knutinh

Gjest
Det fine med internet er at alle kan legge ut påstander, og det er umulig å etterprøve eller sjekke bakgrunnen deres.

Ikke rart at en så stor og tragisk hendelse som 9/11 får lettlurte sjeler til å tro på konspirasjon. Sikkert de samme som trodde på nøkken i eldre tider. Eller magiske steiner under stereoen i dag =)

-k
 
L

Lydtekniker

Gjest
Som ex-flytekniker med sertifikat på bl.a. Boeing 757 og 767 fra Delta Airlines, kan jeg med hånda på hjertet si at den nå så omdiskuterte videoen inneholder feil, rot og mangler i så å si alle påstander som fremkommer.
Makan til sprøyt!

Honkey

Kan jeg få sitere deg på det i et annet forum om samme tema? :)
 

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Innlegg
2.947
Antall liker
20
Hele denne såkalte konspirasjonen er noe forbannet vrøvl. "Alle" vet vel at det var Mossad og CIA som sto bak. Mange arabere tror angivelig det. På den annen side, hvorfor jublet de da? Klarer de ikke bli enige?
 

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
9/11 conspiracy my ass!
Internett er fullt av konspiarsjonsteorier. Noen mere søkte enn andre. JFK saken er derimot litt interesant.
Har skummet litt overflaten i JFK saken, men det er så vanskelig å finne objektiv informasjon, det er nesten så man hører karmina burana eller paukemusikk i bakgrunnen når man leser på slike sider :) spennende er det alikevel, men 9/11 konspirasjon? get the fuck outa here!
 

xiando

Medlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
15
Antall liker
0
fysikk er ikke helt din sterke side?

jeg har lest de fleste kritiske blikk på desse såkalte "teoriene". selv i populære "popular mechanics" alle er full av helt tragiske argumenter.

15sider i tråden og mange har fortsatt ikke sett på linkene. lol. vi får oss en god latter av dere ;) sjekk bevisene din gjøk!
Ignorer terrorister tilknyttet terror-nettverk som "Politiets Sikkerhetstjeneste" og "Koordineringsutvalget for informasjonssikkerhet (KIS)". Desinformasjons-terrorister hvis jobb er å desperat forsøke å oppfordre til å ikke etterforske 9/11 kommer naturligvis aldri til å innrømme at de er fullstendig klar over at 9/11 er en inside-jobb.

Bare antall dokumentarer som forteller sannheten om 9/11 som jeg har gjort tilgjengelig for nedlastning på http://torrentchannel.com/ sier sitt - og den pekeren har alle som har lest igjennom hele tråden sett flere ganger. Dokumentarene 911 - The Great Illusion (2004) og 911 - Painful Deceptions: An Analysis of the 911 Attack forklarer hvorfor den offisielle løgnen, som fremdeles støtt og stadig blir gjentatt i fullt alvor på NRK og TV2, er fysisk umulig på et nivå som selv en 10-åring klarer å forstå.

For å si det slik: Hvis NRK og TV2 forteller deg at hvis du slipper en ball, så faller den oppover, og du sier at "Nei, slik er det ikke, prøv selv og se hvilken vei den faller" og noen så svarer at du er gal og fabler og at NRK og TV2 har rett, så er det på tide å stille spørsmål ved hvorfor noen i det heletatt prøver å motsi deg. Ta en titt på nettsidene til NATO og se hva de har å si om 9/11... Jim Jones, en amerikansk general, er sjef for NATOs Europastyrker, inkludert Norges Forsvar, og hvis Jim Jones sier opp, så sier Sverre Diesen "Hvor høyt?". Norge, ved Norges Forsvar-underlagte PST, torturerer lovlydige borgere som forteller sannheten om 9/11. PST og andre deler av Norges Forsvar bruker også enorme summer på å spre løgn og propaganda som søtter den offisielle løgnen om 9/11. Du får aldri terrorister hvis jobb er å gjøre alt de kan for å hindre folk flest i å lære sannheten til å innrømme sannheten.

Legg til pekere og mer informasjon om 9/11 i denne tråden, det er kjempeflott. Men ikke kast bort tid på å argumentere med samvittighetsløse mennesker som mer enn gjerne tildekker - og dermed gjør seg medskyldige i - massemord. Identifiser nazister og ignorer dem. :)

PS: Takk for bra innsats.
 

Vedlegg

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
Men du xiando, jeg ble litt nysgjerrig her en dag jeg så mange sånne chemtrails på himmelen... Så tenkte jeg: Hvis det ikke er vann vi ser, da er faktisk saken verre enn selv du antar. For har du sett hvordan bilene oppfører seg på kalde vinterdager? De ryker som faen! Chem! Og ikke nok med det; folk ryker også! Vi er selv spredere av chem-trails på kalde dager! Grusomt! Og dette gjør vi alle helt ubevisst. Dette er jo grusomt!

Honkey
 
C

cpc

Gjest
Oppsiktsvekkende!!!

Norsk Skog er en del av konspirasjonen!!!! :eek: :eek:

 
C

cosmos

Gjest
Applaus! ;)

de som er dum nok til å tro at de no nærme 60% av new york`s befolkning kjøper en meningsløs konspirasjonsteori har ikke vett i hue for fem øre.

endelig en norsk nettside. vi har vært tragisk treg, godt hjelpt av forferdelig eveiskjørt media.
i danmark og sverige har de pratet om dette i flere år selv på nyhetene.
litt om det her www.terrorize.dk

en av de bedre som går rett på sak:
http://www.loosechange.dk/

"Som ex-flytekniker med sertifikat på bl.a. Boeing 757 og 767 fra Delta Airlines, kan jeg med hånda på hjertet si at den nå så omdiskuterte videoen inneholder feil, rot og mangler i så å si alle påstander som fremkommer.
Makan til sprøyt!"

haha!! ok, siden du faktisk kan fly et fly mener du også å kunne designe en stålskyskraper, forklare hvordan en bygning med nesten 425.000 kubikkmeter betong og 200.000 tonn med stål kollapset i fritt fall 8.7 sekunder til sitt eget fotavtrykk. hvordan telefonsamtaler med mobil kom igjennom ved 20.000 fot oppe i luften, hvordan hele NORAD og militæret gav balnke faen i 4 enorme jetfly kapret i deres luftrom i over en time .... skal jeg gi videre? dere NEKTER jo å se på faktaene.
så latterlig at jeg ikke vet om jeg skal le eller grine.

det ENESTE som er LOGISK, det ENESTE som er VITENSKAPELIG MULIG og forståelig er at regjeringen står bak.
knutinh, bbking wotg. uttal dere om noe dere kan ;) hver neste person jeg har møtt de siste 5årene med samme patetiske holdningen mener nå det samme som meg. og dere er snart i mindretall... ;)

bare PRØV å motsi denne http://911revisited.com/
hva er argumentene deres? "hey bare noe forbanna vrøvl...blæh.. modifisert video og audio, get a life...."
jeg ser sannheten på tv, undersøke fakta selv gidder jeg ikke.
dere aner ikke selv engang hvor mye makt de har over dere....

gleder meg til å se denne filmen http://www.freedomtofascism.com/
anbefaler også
http://video.google.com/videoplay?docid=-4835966027154828456&q=arsenal&hl=en
http://video.google.com/videoplay?docid=-8701863412120241475&q=matrix+of+power
samt alle videoene til alex jones og david ray griffin. helter!
http://video.google.com/videosearch?q=alex+jones
http://video.google.com/videosearch?q=david+ray+griffin
 
C

cpc

Gjest
Cosmos? Propaganda? Justincaz? Hvilket nick du enn velger å ikle deg idag... Du ble plutselig så stum?
 

xiando

Medlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
15
Antall liker
0
Men mindre du for fullt alvor tror 9/11 ble utført av en person så er det selvfølgelig snakk om en konspirasjon.

Du kan enten religiøst tro på den offisielle konspirasjonsteorien som forutsetter at en stålbjelker kan falle like raskt gjennom ca 110 betongsgulv som stålbjelker faller igjennom luft

eller

så kan du akseptere virkeligheten; nemlig at WTC1, WTC2 og WTC7 ble revet ved hjelp av eksplosiver.

Jeg anbefaler sterkt alle lesere å se noen dokumentarer om hvordan de tre WTC-bygningene ble sprengt, foredrag professorer etc..

Norge ligger litt etter...

I følge en spørreundersøkelse gjort av CNN mener 70% av Amerikanerne nå at Bush-administrasjonen, ikke "Al-Qaida", sto bak 9/11.

Du kan da stole på Homeland Security

Og pekeren sitert over? Siden er ett typisk latterlig personangrep på gutta som laget Loose Change, en av haugevis av dokumentarer om 9/11 som har blitt laget. Det er visst populært å angripe den filmen, det er nesten som om Homeland Security ikke har fått med seg at hagevis av andre dokumentarer om 9/11 har blitt laget.

Det er også av interesse at pekeren sitert over henviser til Homeland Security tidsskriftet Popular Mechanics - det er klart vi kan stole på deres "eksperter" :-D

På forrige siden i denne tråden var det som alltid en peker til 9-11 Loose Change Second Edition Viewer Guide som i bunn og grunn er:

"These guides are fact-less, minus the errors that we publicly retracted and that have now been fixed in the second edition re-cut that we just put up on Google video, ONCE AGAIN FOR FUCKING FREE!"

..men det er ihvertfall ingenting å si på innsatsen til de som skriver slike lange avhandlinger med null innhold, på samme måte som det ikke er noe å si på innsatsen til de som forsøpler forum i Norge med tomt tøv i håp om å få dumme mennesker til å ikke stille enkle spørsmål som: "Hvordan får du en 110 etasjer høy bygning til å bli pulverisert på 8.4 sekunder..?".

Slaget er stort sett tapt..

Fra Exposing the 9/11 Conspiracy Wingnuts

"When a television news interviewer continues to ask questions and make assertions that he or she knows to be untrue, this would challenge the expertise and sanity, not of their guests, but of the television news interviewer.

The 9/11 truth movement appears to be growing rapidly, and involving people of substantial credentials and expertise. As television and some radio personalities continue to behave in what obviously is an insane behavior, what do we do? Can we get our national media any psychological help? If not, it would be wise to relieve them of their positions at least. I feel increasingly uneasy about millions of young minds being exposed night after night to comments and opinions by people who increasingly appear to be insane, yet in positions of authority. "
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Hvis du blir voksen, vil du nok lure på hva du gikk rundt å trodde på da du var barn. ;D ;D
 
L

Lydtekniker

Gjest
Xiando tror Luftforsvaret bruker satellitter med dødsstråler for å torturere innbyggerne i Norge hver eneste dag.

Kilde: http://nb.xiandos.info/NATO_DeathRay(tm)

Jeg har forøvrig lest innleggene dine på Nettavisens debattforum og, og jeg har pløyd igjennom det som er av "bevis" fra din side av bordet. Alt sammen blir plukket i filler av folk med et litt annet begrep om hva som følger de normale vitenskapelige prinsipper.

Jeg kan bare si, slik dine motdebattanter allerede har gjort på nevnte forum: SØK PROFESJONELL HJELP.
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Den forrige presidenten kunne ikke engang ha en dame på si uten at hele verden fikk vite det, CIA ble tatt helt på sengen da Pakistan fikk atomvåpen, selv da Sovjet falt, de har prøvd å ta Castro av dage en milliard ganger og feilet hver gang, påstod av masseødeleggelsesvåpen i Irak var en bombesikker sak, etter Watergate plapret haugevis; disse organisasjonene lekker som siler. At de skulle holde en slik konspirasjon hemmelig er å gi dem alt for mye cred, tusenvis av involverte kunne plapret når som helst. Og hvis de var så utspekulerte at de kunne tatt hånd om et så elaborert plott, så hadde det garantert vært null problem å kvitte seg med en gjeng "sannhetssøkere". Det er en logisk brist hos de fleste konspirasjonsteoretikere, de plaprer om onde krefter med voldsomme ressurser, men ser ikke paradokset i at de selv, som ensomme ryttere som går disse kreftene imot, ikke tas av dage. Underholdningsverdien er dog udiskutabel.
 

xiando

Medlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
15
Antall liker
0
Applaus! ;)
de som er dum nok til å tro at de no nærme 60% av new york`s befolkning kjøper en meningsløs konspirasjonsteori har ikke vett i hue for fem øre.
Vel talt.

Applaus! ;)
endelig en norsk nettside. vi har vært tragisk treg, godt hjelpt av forferdelig eveiskjørt media.
i danmark og sverige har de pratet om dette i flere år selv på nyhetene.
litt om det her www.terrorize.dk

en av de bedre som går rett på sak:
http://www.loosechange.dk/
"eveiskjørt media" er å si det mildt. "En gjeng lystløgnere" er mer korrekt...

Applaus! ;)
"Som ex-flytekniker med sertifikat på bl.a. Boeing 757 og 767 fra Delta Airlines, kan jeg med hånda på hjertet si at den nå så omdiskuterte videoen inneholder feil, rot og mangler i så å si alle påstander som fremkommer.
Makan til sprøyt!"
Mennesker som er villig til å i fullt alvor påstå at stålbjelker kan falle like fort igjennom ca 110 betong-gulv som igjennom luft er stort sett villige til å påstå hva som helst.

Applaus! ;)
haha!! ok, siden du faktisk kan fly et fly mener du også å kunne designe en stålskyskraper, forklare hvordan en bygning med nesten 425.000 kubikkmeter betong og 200.000 tonn med stål kollapset i fritt fall 8.7 sekunder til sitt eget fotavtrykk. hvordan telefonsamtaler med mobil kom igjennom ved 20.000 fot oppe i luften, hvordan hele NORAD og militæret gav balnke faen i 4 enorme jetfly kapret i deres luftrom i over en time .... skal jeg gi videre? dere NEKTER jo å se på faktaene.
så latterlig at jeg ikke vet om jeg skal le eller grine.


det ENESTE som er LOGISK, det ENESTE som er VITENSKAPELIG MULIG og forståelig er at regjeringen står bak.
knutinh, bbking wotg. uttal dere om noe dere kan ;) hver neste person jeg har møtt de siste 5årene med samme patetiske holdningen mener nå det samme som meg. og dere er snart i mindretall... ;)

bare PRØV å motsi denne http://911revisited.com/
hva er argumentene deres? "hey bare noe forbanna vrøvl...blæh.. modifisert video og audio, get a life...."
jeg ser sannheten på tv, undersøke fakta selv gidder jeg ikke.
dere aner ikke selv engang hvor mye makt de har over dere....

gleder meg til å se denne filmen http://www.freedomtofascism.com/
anbefaler også
http://video.google.com/videoplay?docid=-4835966027154828456&q=arsenal&hl=en
http://video.google.com/videoplay?docid=-8701863412120241475&q=matrix+of+power
samt alle videoene til alex jones og david ray griffin. helter!
http://video.google.com/videosearch?q=alex+jones
http://video.google.com/videosearch?q=david+ray+griffin
Vel talt. Sannheten er naturligvis vanskelig å bortforklare med mindre man "(..) NEKTER jo å se på faktaene".

Og. "(...) mener du også å kunne designe en stålskyskraper, forklare hvordan en bygning med nesten 425.000 kubikkmeter betong og 200.000 tonn med stål kollapset i fritt fall 8.7 sekunder til sitt eget fotavtrykk."

Så, hvordan gjør man det?

Xiando tror Luftforsvaret bruker satellitter med dødsstråler for å torturere innbyggerne i Norge hver eneste dag.

Kilde: http://nb.xiandos.info/NATO_DeathRay(tm)
Jo, du drar frem noe helt annet som overhodet ikke har noe med 9/11 å gjøre og bruker det som argumentasjon for at eksplosiver ikke ble brukt til å demolere WTC1, 2 og 7.

Jeg har forøvrig lest innleggene dine på Nettavisens debattforum og, og jeg har pløyd igjennom det som er av "bevis" fra din side av bordet. Alt sammen blir plukket i filler av folk med et litt annet begrep om hva som følger de normale vitenskapelige prinsipper.
..og så henviser du til en annen diskusjon der du har deltatt under ett annet nick hvor du, som vanlig, har ignorert fakta, kommet med barnslig sludder, personangrep og ellers unngått å forklare hvordan du får en bygning med 47 massive stålbjelker til å falle sammen på under 10 sekunder uten bruk av eksplosiver.

Disse "vitenskapelige prinsipper" fra samme luringene som pøser ut tull&tøys her og TV2's redaksjon, jeg mener "folk med et litt annet begrep om hva som følger de normale vitenskapelige prinsipper", går stort sett ut på å gjenta:

Jeg kan bare si, slik dine motdebattanter allerede har gjort på nevnte forum: SØK PROFESJONELL HJELP.
Jepp. There you have it, folks. Hvis du stiller spørsmål ved hvordan to bygninger med nesten 425.000 kubikkmeter betong og 200.000 tonn med stål kollapset i fritt fall på ca. 10 sekunder, så trenger du profesjonell hjelp.

Steven Jones er en slik profesjonell, og han har skrevet en lang vitenskaplig avhandling om akkuratt hvordan denne demoleringen gikk til...
 
L

Lydtekniker

Gjest
Du stiller ikke spørsmålstegn, Xiando - du benekter en plausibel, godt dokumentert og vitenskapelig fundamentert forklaring til fordel for en som innebærer vanvittige antagelser og regelrette logiske brister, ene og alene for å holde din fantasiverden med spionsatellitter med "rettede energivåpen", skyer som brenner, chemtrails, Illuminati og enorme, verdensdekkende sammensvergelser i live.

Du ønsker å tro at den amerikanske regjeringen er ondskap satt i system, du ønsker å tro at Bush & co. henrettet 3000 av sine egne sivilister i kaldt blod - derfor makter du ikke selv å se de enorme logiske bristene, løgnene, paranoiaen og virkelighetsfornektelsen i det du forfekter.

Du kan roe ned med linkene, jeg har lest dem alle og sett alle videoene. Jeg er ikke imponert.

Jeg kunne ikke bry meg mindre om Bush & co., men jeg ser nok likevel hvilken av forklaringsmodellene av de to som ville overlevd en omgang med Occam´s Razor.

Eksempelet fra siden din, viser bare hvor forskrudd hjernen din er, og i hvilket lys man bør lese dine poster.
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
DeathRay satellitter kan følge med på, plage og torturere deg hvor som helst. Du kan kaste stein etter dem, men det vil ikke pulverisere DeathRay satellitter fordi du rett og slett ikke har mulighet til å kaste stein så langt. Vær forsiktig med å kaste stein, selv om du ikke treffer DeathRays så kan du treffe bygninger, biler og mennesker som du ikke sikter på og dermed gjøre unødvendig og uønsket skade.
(...)
Hvis noen vet om en god måte, eller bare har et forslag - om det så er basert på vill gjetting - til hvordan jeg kan pulverisere DeathRay satellitter så vennligst si ifra. Takk.
Har du prøvd sprettert?
 

hugin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
229
Antall liker
2
Torget vurderinger
4
Xiando tror Luftforsvaret bruker satellitter med dødsstråler for å torturere innbyggerne i Norge hver eneste dag.

Kilde: http://nb.xiandos.info/NATO_DeathRay(tm)

Jeg har forøvrig lest innleggene dine på Nettavisens debattforum og, og jeg har pløyd igjennom det som er av "bevis" fra din side av bordet. Alt sammen blir plukket i filler av folk med et litt annet begrep om hva som følger de normale vitenskapelige prinsipper.

Jeg kan bare si, slik dine motdebattanter allerede har gjort på nevnte forum: SØK PROFESJONELL HJELP.

Fy f..n, vi snakker ONE CRAZY MOTHERFUCKER her....
Trodde faktisk ikke slikt var mulig.....
Han har virkelig røyka sokka sine lenge!
 

audiomur

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.01.2005
Innlegg
422
Antall liker
6
Det er helt bak mål og dra den slutningen at flertallet av det amerikanske folket mener at det var Bush-administrasjonen som stod bak terrorhandlingene fordi 70% svarer ja på "synes du at alternative teorier til angrepene 11.September 2001 er troverdige?"

Hvordan vet du at det kun er amerikanere som har stemt på spørreundersøkelsen på CNN.com?

http://www.cnn.com/POLLSERVER/results/26888.content.html


Synes ikke du at det er litt merkelig at 85% av de samme "amerikanerene" svarer ja på "Do you think Osama bin Laden is planning another attack on the United States?" når de tror, i følge deg, at det var Bush-administrasjonen som stod bak terrorhandlingene?

;)
 

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
3.677
Antall liker
6
Den forrige presidenten kunne ikke engang ha en dame på si uten at hele verden fikk vite det, CIA ble tatt helt på sengen da Pakistan fikk atomvåpen, selv da Sovjet falt, de har prøvd å ta Castro av dage en milliard ganger og feilet hver gang, påstod av masseødeleggelsesvåpen i Irak var en bombesikker sak, etter Watergate plapret haugevis; disse organisasjonene lekker som siler. At de skulle holde en slik konspirasjon hemmelig er å gi dem alt for mye cred, tusenvis av involverte kunne plapret når som helst. Og hvis de var så utspekulerte at de kunne tatt hånd om et så elaborert plott, så hadde det garantert vært null problem å kvitte seg med en gjeng "sannhetssøkere". Det er en logisk brist hos de fleste konspirasjonsteoretikere, de plaprer om onde krefter med voldsomme ressurser, men ser ikke paradokset i at de selv, som ensomme ryttere som går disse kreftene imot, ikke tas av dage. Underholdningsverdien er dog udiskutabel.
Vi ser jo kun de konspirasjonene som faktisk lekker.  Kan du med hånden på hjertet si at du vet noe om hvor mange konspirasjoner som ikke lekker ut?  Det ovenstående og en rekke andre hendelser (Iran-Contras f.eks.) er jo beviser på at det faktisk ER konspirasjoner.  Men det henger ikke sammen å spekulere i en teori om at fordi en del konspirasjoner faktisk er avslørt, så betyr det at alle konspirasjoner er avslørt.
Å spekulere videre om hvor mange konspirasjoner som ikke er avslørt blir for meg ren gjetting, men siden de tydeligvis stadig prøver seg, så er det sikkert noen konspirasjoner som aldri avsløres også...

Når alt dette er sagt: Jeg tror ikke at noen i USAs sentrale ledelse planla et så kynisk plott.  Men jeg tror så gjerne at når noe slikt skjedde så så de det opportunt å finne en forklaringsmodell som passet den sittende ledelsens politikk...  Derfor synes jeg det er på sin plass å stille spørsmål ved forklaringsmodellen selv om man ikke fremstiller hendelsen i seg selv som et anslag iscenesatt av USAs president eller hans nærmeste ledelse.
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Men det henger ikke sammen å spekulere i en teori om at fordi en del konspirasjoner faktisk er avslørt, så betyr det at alle konspirasjoner er avslørt.
All den tid noe ikke er avslørt gir det heller ingen mening å spekulere i det. Spesielt ikke når spekulasjonene blir så ville som her.
 

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
3.677
Antall liker
6
All den tid noe ikke er avslørt gir det heller ingen mening å spekulere i det. Spesielt ikke når spekulasjonene blir så ville som her.
Det er to steg i prosessen å formulere en konspirasjonsteori:
1. Det må være hull og mangler i offisielle/allment anerkjente forklaringer.
2. På bakgrunn av disse hullene forsøker man å finne sannsynlige forklaringer på hva som egentlig har skjedd. Dette er selve konspirasjonsteorien.

I dette tilfellet synes jeg det er nok av huller og mangler, og det må være lov å stille spørsmål ved de offisielle forklaringene når de ikke virker sannsynlige.

For min egen del synes jeg ikke de konspirasjonsteoriene som har kommet fram virker spesielt mye mer sannsynlige enn de offisielle forklaringene. Men det er for meg usannsynlig at de offisielle forklaringene er korrekte. Man kan godt avvise konspirasjonsteoriene, men for meg blir det omtrent like feil å godta de offisielle forklaringene som den hele og fulle sannheten. Det står faktisk for meg som litt naivt.

Hva skjedde med WTC 7? Det spørsmålet alene er helt ubesvart. Det var ingen fly som traff det bygget. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan man kan kjøpe de offisielle forklaringene når det blant annet er så enorme spørsmål som står ubesvart.
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
I dette tilfellet synes jeg det er nok av huller og mangler, og det må være lov å stille spørsmål ved de offisielle forklaringene når de ikke virker sannsynlige.
Det er et langt steg derfra til å lansere teorier om New World Order, romvesener, Bilderberg og alskens andre konsepter. Det er spekulasjoner i sin reneste form. Hva som er troverdig avhenger dessuten av øyet som ser. En fyr her er hellig overbevist om at striper etter fly er "chemtrails" og at rødskjær på himmelen er fra Deathray-satelitter, uansett hva andre sier vil det avfeies. Å lansere en alternativ forklaring er den enkleste sak i verden, jeg kunne påstått at Bondevik stod bak drapet på Diana og "dokumentert" det med nettverkskonspirasjoner en masse og ikke en kjeft kunne motbevist det med sikkerhet. For all del, folk må få tro hva de vil. Når de spammer alt som er av nettfora med raljerende, nedlatende og aggressive innlegg blir det imidlertid bare plagsomt.

Cosmos? Propaganda? Justincaz? Hvilket nick du enn velger å ikle deg idag... Du ble plutselig så stum?
Prøv "Einis". En gammel traver med større kjeft enn hjerne.
 
L

Lydtekniker

Gjest
Mer "info" fra Xiando:


Hvis du hører stemmer, så er det ikke nødvendigvis Gud eller annet
overnaturlig som tar kontakt. Det kan rett og slett være at du blir utsatt
for et terrorangrep fra terroristnettverket "Nasjonal sikkerhetsmyndighet"
sine gestapo-agenter i "Politiets sikkerhetstjeneste".

Den første voice-to-skull oppfinnelsen som offentligheten fikk vite om kom i
1974!

Det har siden 1974 vært mulig å stå utenfor huset ditt med et voice-to-skull
apparat, peke det mot deg og la deg høre stemmer.


Praktisk å kunne legge skylda for schizofrenien sin på PST.
 
C

cpc

Gjest
Prøv "Einis". En gammel traver med større kjeft enn hjerne.
Aha! Jeg skjønte det egentlig.
Einis, han som også hatet hifiklubben. Kanskje de er innblandet?
 

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Innlegg
4.320
Antall liker
1.182
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Les:

Per-Aslak Ertresvåg: Makten bak makten. 235 s.
Koloritt forlag 2006.
ISBN 8292395229

...og kanskje få noe input.
 
C

cpc

Gjest
"Verdenshistorien slik den blir fortalt er falsk. Det som skjules og som forfatteren avdekker, er krøniken om Makten bak makten, om klanen som sto bak og beriket seg på det økonomiske sammenbruddet i 1929, som planla både 1. og 2. verdenskrig, som finansierte både kommunismen i Russland og Hitlers opprustning. Samtidig er det historien om Den nye verdensorden og globaliseringen. Begivenheter som drives fram av superrike makt-mennesker....."

Nuff said.
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Mer "info" fra Xiando:


Hvis du hører stemmer, så er det ikke nødvendigvis Gud eller annet
overnaturlig som tar kontakt.
.
Nei, det kan vel rett og slett være medisinske årsaker!
 
Topp Bunn