9/11 conspiracy

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.139
Antall liker
8.768
Torget vurderinger
1
Using Weapons of Math Instructions, tror jeg er mest effektivt til å bekjempe vestens dominans med...
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
At én som mener verdens styres av hemmelige ordener, som opererer på ordre fra romvesener, ikke tror hjernen min fungerer tilfredsstillende, tar jeg med relativt stor ro.

Jeg finner det forresten pussig at en som kontinuerlig tortureres av NATO via DeathRayTM bruker fritiden sin på et hifi-forum. Har ikke du nok annet å bekymre deg for?

Vdr. DeathRayTM; er du helt sikker på at dette er "directed energy beams" og ikke vanlig flykondens?:



Og selv om du nok har rett i at det nedenfor ikke er en stjerne; er du sikker på at det er en "extremely evil DeathRayTM satelite aimed at Xiando" og ikke planeten Venus?:

 

xiando

Medlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
15
Antall liker
0
WTC7 som ikke ble truffet av noe fly eller noe som helst kollapset rett til bakken som en pannekake.
eieren og konstruktøren av denne bygningen Larry Silverstein har innrømmet på video å ha BOMBET den ned 4-5timer etter et "overaskende angrep"

alt foreligger i linken question911 over og er ingen konspirasjonsteori for f**. den virkelige konspirasjonsteorien er usas forklaring på hendelsene.
11.september var et psykologisk angrep på det amerikanske folk som gav grunnlag til invasjon av midtøsten. hvor 65% av alle oljereserver på kloden er.......
 

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
Du xiando/justincaz/propaganda...: Nå tar du av litt, tenkte bare jeg skulle nevne det. Jeg anbefaler at du prater med noen gode kamerater og spør dem rett ut hva de tror. Gjerne en som er modig, en du stoler på. Jeg antar at han svarer som han mener det er. Og det kan godt være du har nytte av svaret du får. Du har i prinsippet ingen tid å miste, min venn.

Honkey
 

xiando

Medlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
15
Antall liker
0
At én som mener verdens styres av hemmelige ordener, som opererer på ordre fra romvesener, ikke tror hjernen min fungerer tilfredsstillende, tar jeg med knusende ro.
Hvor har jeg hevdet jeg mener de opererer på ordre fra romvesener?

Jeg finner det forresten pussig at en som kontinuerlig tortureres av NATO via DeathRayTM bruker fritiden sin på et hifi-forum. Har ikke du nok annet å bekymre deg for?
Fant forumet i loggen. Og jeg bekymrer meg ikke.

Slik kan du også slippe å kaste bort tiden på slike teite ting:

Innse at du har 7 grunneleggende føelser.

- glede
- sinne
- bekymring
- beundring
- hat
- sorg
- frykt

Om du blir påvirket av en av dem så ikke la deg rive med men spør deg selv hvorfor og gjør en objektiv logisk fornuftig vurdernig av årsaken til følelsen - så forsvinner den straks og du har igjen indre ro. Anbefales!!

Vdr. DeathRayTM; er du helt sikker på at dette er "directed energy beams" og ikke vanlig flykondens?:

Trist å måtte svare på ting du kunne ha lest deg til på siden du tydeligvis var innom.

Det bildet viser ikke "energy beams". Det viser heller ikke vanlig "flykondens". Det viser chemtrails

Søk og les mer om chemtrails, det berøer deg og din helse:

http://www.google.no/search?hl=no&q=chemtrails

Dokumentarer om chemtrails:

http://torrentchannel.com/HAARP_weather_modification_and_mindcontrol

Og selv om du nok har rett i at det nedenfor ikke er en stjerne; er du sikker på at det er en "extremely evil DeathRayTM satelite aimed at Xiando" og ikke planeten Venus?:

Prøv å ta bilde av en stjerne, så vil du selv kunne verifisere at det går dårlig. Derimot kan du fotografere og ta bilde av DeathRay(tm) rettet mot deg. Og Venus er ikke en DeathRay(tm). Det er en planet. Det er forskjell på DeathRay og en planet.
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
http://en.xiando.org/Xiando:About

I am xiando(tm). I founded xiando Corporation.

I am just a mind-controlled person from Norway. While resist and refuse the fascist global mind control state, the on-going surveillance, Psychotronics and (Gang-)Stalking Operation the Norwegian government, by means of the local terrorist network "Politiets sikkerhetstjeneste", started after I started uncovering and spread the truth behind all the lies, justifications and propaganda presented by the local government and the predominant media is quite likely influencing me somewhat regardless of my resistance.

In bullet summary:

* I made 911 documentaries and information available at The TorrentChannel and other websites.
* tango.mil.no visited those sites September 2005. Then, shortly after tango.mil.no started frequently visiting..
* A surveillance, sabotage, psychotronics and gangstalking operation started. Police officers belonging to Asker og Bærum Politikammer (The local police department) are participating in the torture on behalf of "Politiets sikkerhetstjeneste" (Translated "Security Police" - which is quite ironical since they are covertly torturing people for presenting evidence that show the truth where they and the government are deliberately lying and thus is the biggest threat to the security of the citizens of this country).

I have probably been living in a 1984 world since long before 911, however, I did not find out before the end of 2001.

When Jørn Holme, the chief for the Norwegian "secret" police "Politiets sikkerhetstjeneste" recently said that "If a citizen has not broken a law, and therefore can not be prosecuted in the juridical system, then I and my agency will take appropriate action" it should create significant concern - and not only in Noway, this is a trend that is becoming increasingly visible throughout Europe. Jørn Holme and Politiets Sikkerhetstjeneste have since September 2005 daily shown exactly what that statement means: The law apparently no longer applies to the "secret" police in Norway, if you are within the law and exercise free speech and say something the Norwegian government dislikes, then they simply start convertly torturing you and continue to torture you until you die from long-term exposure their directed energy weapons or for other reasons shut up. That is not the case in a truly free country, that kind of government behavior fits the description tyranny.

(...)

Sadly, I know: The tyrannical New World Order are not about to allow me, you or your family to have access to any of these things. They are going to control us with their fancy new technology, which they are totally obsessed with, they are going to continue mind-controlling the masses, mostly using television, they will attempt to pass laws which requires everyone to be micro-chipped, they are going to exterminate 80% of the worlds population as described in both their own and the UN policy papers and in a xiando(tm) movie coming out in a later date more of their extremely evil plans will be revealed.
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Du xiando/justincaz/propaganda...: Nå tar du av litt, tenkte bare jeg skulle nevne det. Jeg anbefaler at du prater med noen gode kamerater og spør dem rett ut hva de tror. Gjerne en som er modig, en du stoler på. Jeg antar at han svarer som han mener det er. Og det kan godt være du har nytte av svaret du får. Du har i prinsippet ingen tid å miste, min venn.

Honkey
Ikke ødelegg, dette er rasende festlig.
 

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Innlegg
4.280
Antall liker
3.510
Torget vurderinger
1


Det er av interesse at verken Luftforsvaret, Forsvarets Forskningsinstitutt, Politiet, Universitetet i Bergen, National Security Agency, NATO eller noen andre for den saks skyld har kommet med en fornuftig (bort)forklaring, eller i det minste et forslag, til nøyaktig hvorfor himmelen av og til tar fyr der jeg oppholder meg.
Synes ikke du har noe å klage på hvis det ikke er værre enn det der. Her er et par bilder jeg tok sist sommer fra verandaen min. Bildene er ikke manipulert i kamera eller behandlet i ettertid.





Men jeg tror ikke jeg gidder å kontakte verken Luftforsvaret, Forsvarets Forskningsinstitutt, Politiet, Universitetet i Bergen, National Security Agency, NATO eller noen andre for å få forklart slike naturfenomener. ;D
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Wishmaster; du er hjernevasket, våkn opp og innse:



Trist å måtte svare på ting du kunne ha lest deg til på siden du tydeligvis var innom.

Det bildet viser ikke "energy beams". Det viser heller ikke vanlig "flykondens". Det viser chemtrails
Beklager, min feil.
 

enemigo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.11.2004
Innlegg
444
Antall liker
0
Hvor kommer alle disse konspirasjonsmenneskene fra? Og hvorfor har de valgt å spre budskapet sitt på dette forumet?

Svaret har selvfølgelig med ondsinnet energi å gjøre. Vi hifiinteresserte omgir oss med unødvendig mye energifelt. Mye av denne energien retter vi direkte mot oss, og seriøse anlegg formidler mye informasjon i det sublimale frekvensområdet rundt 50khz. Det er innlysende at noen mennesker nå har påtatt seg den skitne jobben å redde oss fra DeathRayTM, osv.

K
 

xiando

Medlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
15
Antall liker
0
du og affa NEKTER og se de faktiske bevisene. utrolig tragisk når du absolutt må diskutere. prater bare rundt grøten..
Electronic computer systems, bulletin boards, and information superhighway in general is an area of considerable importance to efforts to combat the activities of The Disrupters Movement. The ability of opponents to utilize computer bulletin boards to pass information and educate people must be met with an active program of disinformation and attack. - http://en.xiando.org/Codeword:_Cablesplice

Jepp.

- Må svare med idiotiske innlegg
- Feilsiterer, kommer med irrellevante ting man har skrevet om totalt andre emner og bruker det som argumentasjon
- Nekter å følge pekere eller se på bevismateriale
- Nekter å godta de faktiske forhold
- Bruker sjikane og personangrep som "argumenter"

Hmmmm!! Kan det være at "Ivar_Loekken" og Honkey_Chateau er DESINFORMASJONS-TERRORISTER? De sover nok godt og vet innerst inne at deres kjære arbeidsgiver bryr seg like lite om dem som menneskene inne i WTC-tårna da de ble demolert.
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Faen...avslørt. Jaja, da er det vel bare å finne seg en ny jobb.
 

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
Litt faktainformasjon om flymotorer og atmosfæriske forhold:

Under forbrenning av fossile brennstoffer dannes relativt store mengder vann, men ettersom forbrenningen foregår med relativt høy temperatur kommer vannet ut av motorens utblåsning (eksosrør) i dampform. Rundt flyet vil det i 10 -13000 meters høyde være typisk 40 til 50 minusgrader. Såpass store mengder vann vi her snakker om blir sjelden suget direkte opp uten å kondenseres, vannet når sin duggpunktstemperatur (det samme du ser på speilet på badet når du dusjer) og kondenserer til synlige vanndråper (skylignende fenomener). For at lufta skal ta opp i seg såvidt store mengder vann raskt, innebærer det at lufta må ha et "underskudd" på vann (tørr luft). Kondensstripene (eller chemtrails som noen her da ynder å kalle dem) vil under slike tørre forhold bli meget korte og forsvinne raskt. Er det derimot høy luftfuktighet vil stripene bli liggende lenge, ofte i timer, og det er ikke sjelden dete er et tegn på at det er skyer og nedbør på vei. På denne måten kan også slike "chemtrails" eller kondensstriper nyttes som værtegn, faktisk. På slike dager er det ofte også nokså disig i høyden, noe vi ser et klart tegn på i den lenken som ble lagt inn av xiando her: http://www.rense.com/politics6/chemdatapage.html
Dette viser en relativt stillestående atmosfære med høy fuktighet. Det er ikke usannsynelig at det ble nedbør innen 12 timer etter at dette bildet ble tatt.
Og så beklager jeg dersom noen oppfatter dette som desinformasjon. Dette er for øvrig etterprøvbart gjennom all kjent vitenskap om atmosfære og motorteori.

Honkey
 

Silversurfer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.03.2004
Innlegg
413
Antall liker
7
Torget vurderinger
1
Bevares....., hva er det dere røyker konspirasjonsgutter??

(kan jeg få litt ;D ;D ;D, må være tidenes tripp... 8))
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Kondensstripene (eller chemtrails som noen her da ynder å kalle dem) vil under slike tørre forhold bli meget korte og forsvinne raskt. Er det derimot høy luftfuktighet vil stripene bli liggende lenge, ofte i timer, og det er ikke sjelden dete er et tegn på at det er skyer og nedbør på vei. På denne måten kan også slike "chemtrails" eller kondensstriper nyttes som værtegn, faktisk.
Neineinei, chemtrails er barium, aluminium og lavfrekvens stråling som brukes til værmanipulasjon og "mind-control" fra myndighetene. Se her:

http://no.xiando.org/Kjemikaliespor_fra_fly_på_himmelen

(norsk versjon).
 

karl

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Innlegg
1.192
Antall liker
0
Det finnes mye kritisk og ganske ukjent litteratur om CIA og annet. Denne litteraturen blir ofte avfeid med å være lite troverdig. Denne litteraturen selger omtrent ikke (motsatt UFO-litteraturen). Hva er det som får disse CIA avhopperene og andre til å skrive bøker?
 

xiando

Medlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
15
Antall liker
0
Litt faktainformasjon om flymotorer og atmosfæriske forhold:

Under forbrenning av fossile brennstoffer dannes relativt store mengder vann, men ettersom forbrenningen foregår med relativt høy temperatur kommer vannet ut av motorens utblåsning (eksosrør) i dampform. Rundt flyet vil det i 10 -13000 meters høyde være typisk 40 til 50 minusgrader. Såpass store mengder vann vi her snakker om blir sjelden suget direkte opp uten å kondenseres, vannet når sin duggpunktstemperatur (det samme du ser på speilet på badet når du dusjer) og kondenserer til synlige vanndråper (skylignende fenomener). For at lufta skal ta opp i seg såvidt store mengder vann raskt, innebærer det at lufta må ha et "underskudd" på vann (tørr luft). Kondensstripene (eller chemtrails som noen her da ynder å kalle dem) vil under slike tørre forhold bli meget korte og forsvinne raskt. Er det derimot høy luftfuktighet vil stripene bli liggende lenge, ofte i timer, og det er ikke sjelden dete er et tegn på at det er skyer og nedbør på vei. På denne måten kan også slike "chemtrails" eller kondensstriper nyttes som værtegn, faktisk. På slike dager er det ofte også nokså disig i høyden, noe vi ser et klart tegn på i den lenken som ble lagt inn av xiando her: http://www.rense.com/politics6/chemdatapage.html
Dette viser en relativt stillestående atmosfære med høy fuktighet. Det er ikke usannsynelig at det ble nedbør innen 12 timer etter at dette bildet ble tatt.
Og så beklager jeg dersom noen oppfatter dette som desinformasjon. Dette er for øvrig etterprøvbart gjennom all kjent vitenskap om atmosfære og motorteori.
Hva får du i timen for å spy ut slik tragisk desinformasjon?

Honkey_Chateau er en ekstremt god grunn til å lese mye mer om chemtrails f.eks

http://bariumblues.com/
http://www.chemtrailcentral.com/
http://www.carnicom.com/

Det vil bli innlysende for enhver som leser litt om chemtrails og gjør et ærlig forsøk på å gjøre litt research at tøvet over er desinformasjon og at Honkey_Chateau høyst sannsynlig er en desinformasjons-terrorist. Jeg har lest tilsvarende sludder mange ganger fra andre tilsvarende desinformasjons-terrorister og det er et TYPISK standard-desinformasjons-svar rett ut av e-tjenesten sin Adolf Hitler-manual for angrep og latterliggjøring av enhver som fremmer objektiv sann faktainformasjon.

Jeg anbefaler også sterkt å laste ned og se filmene

Aerosol Crimes aka Chemtrails av Clifford E Carnicom og
The Freeman Perspective: Chemtrails - Clouds of Death



Disse kan hentes fra http://torrentchannel.com/ og vil gi informasjon som er essensiell både for forstå hvor omfattende chemtrail-operasjonen er, hvor omfattende propagandaen for å tildekke at denne operasjonen eksisterer er og disse dokumentarene vil også gi informasjon som er essensiell for å kunne bedømme hvaslags verdiløst avskum "Honkey_Chateau" er.



Ved et senere tidspunkt vil Xiando(tm) Movie Productions slippe den straks ferdige filmen "NeoConTrails: The Movie" - http://neocontrails.com/ og denne vil gi ytterligere informasjon om både chemtrails og NWO sine ekstremt onde planer.
 

enemigo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.11.2004
Innlegg
444
Antall liker
0
Folk blir medlemmer av farlige sekter hver dag. Hver religion kan bevise at de har rett og slår ihjel hverandres bevis med nøye selekterte indisier som de så insisterer på å kalle bevis.

Etter sekulæriseringen av samfunnet har folk funnet behov for å tro på helt andre ting enn religion, og de skaper seg sin egen sannhet om tilværelsen.

Hadde vi levd for 100 år siden hadde mange hatt nok med å skaffe seg mat for hele vinteren. Men vi trenger ikke lenger jobbe og slite for å overleve. Så da må vi finne andre ting å brenne for, og det gir seg tydeligvis helt absurde utslag.

Konspirasjonsteorier har nok fått seg en liten oppsving ifb med DaVinci-koden. Det er bare en bok, fiksjon! Noen har ikke godt av å lese slikt.

K
 
L

Lydtekniker

Gjest
Dette er det festligste jeg har lest på lenge, inkludert månelandingskonspirasjonsteoriene på forumet til Nettavisen.

Takk til Xiando for å bragt mye god latter inn i denne ellers litt kjedelige dagen!
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Det vil bli innlysende for enhver som leser litt om chemtrails og gjør et ærlig forsøk på å gjøre litt research at tøvet over er desinformasjon og at Honkey_Chateau høyst sannsynlig er en desinformasjons-terrorist. Jeg har lest tilsvarende sludder mange ganger fra andre tilsvarende desinformasjons-terrorister og det er et TYPISK standard-desinformasjons-svar rett ut av e-tjenesten sin Adolf Hitler-manual for angrep og latterliggjøring av enhver som fremmer objektiv sann faktainformasjon.
Hvordan har du fått tak i manualen vår? Hmf...at den er kompromittert må tas opp på høyeste hold.
 
L

Lydtekniker

Gjest
Hvordan har du fått tak i manualen vår? Hmf...at den er kompromittert må tas opp på høyeste hold.
Stille nå, kommandant Løkken! Du må ikke avsløre vår hemmelige organisasjon!
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Slapp av, alle lesere av herværende forum er kartlagt og vil få en solid dose DeathRayTM i natt. Når de våkner i morgen er alt glemt og oberst Wilson....ops..., - HFS-admin, vil ha slettet denne tråden for godt.

Jeg er mye mer bekymret for at manualen er på avveie.
 

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Innlegg
790
Antall liker
6
Tidligere synes jeg denne tråden var ubehagelig, men det er først nå det går opp for meg hvorfor, og den framstår nå som ganske trist.
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.536
Antall liker
9.982


Ved et senere tidspunkt vil Xiando(tm) Movie Productions slippe den straks ferdige filmen "NeoConTrails: The Movie" - http://neocontrails.com/ og denne vil gi ytterligere informasjon om både chemtrails og NWO sine ekstremt onde planer.

Hyyyyyylll !!! Iaaaahooohohohoh!!! Den filmen må jeg se!!
Med Ashley; Miss Chemtrail babe 2004
Home town; Lubbock Texas i hovedrollen!!

Vræææl!!!
 

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Innlegg
4.280
Antall liker
3.510
Torget vurderinger
1
Hyyyyyylll !!! Iaaaahooohohohoh!!! Den filmen må jeg se!!
Med Ashley; Miss Chemtrail babe 2004
Home town; Lubbock Texas i hovedrollen!!

Vræææl!!!
Jeg er redd for kvinner jeg....Kan noen hjelpe meg? 8)
Det er kanskje nærkontakt du sliter mest med?
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.536
Antall liker
9.982
Det er kanskje nærkontakt du sliter mest med?
Nærkontakt, grad 3, med Miss Chem Trail 2004 hadde jeg nok slitt med.
Takke meg til Betty Boop, det er mer min stil. ;D

 

us3

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.01.2006
Innlegg
236
Antall liker
0
liten tvil om hva som er årets topic i hollywood.


 

us3

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.01.2006
Innlegg
236
Antall liker
0
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115430

det lukter SVIDD av dette. en påstått rettsak som ingen har anelse om eksisterer engang. men smart strategisk move for å kapre noen lettlurte idioter egentlig.

"i refuse to belive in this conspiracy theory, look! one of them is on trial u know, must be true..."

hvem gikk på?

 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.474
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Oj det var mye farlig her :-[

En av de virkelig banebrytende "oppfinnelsene" i forrige århundre var Einsteins e=mc

(jeg fikk ikke til å opphøye 2 tallet i annen ser det ut for, er det CIA som forpurrer informasjonen?)

men hvis det er slik, hva er da I lik?

for ikke å snakke om O
ojojoj
 
P

propaganda

Gjest
no forandrer vekten seg ser jeg ;)

"there is nothing concealed that will not be disclosed"
matthew 10:26
 
C

cosmos

Gjest
fysikk er ikke helt din sterke side?

jeg har lest de fleste kritiske blikk på desse såkalte "teoriene". selv i populære "popular mechanics" alle er full av helt tragiske argumenter.

15sider i tråden og mange har fortsatt ikke sett på linkene. lol. vi får oss en god latter av dere ;) sjekk bevisene din gjøk!
 
Topp Bunn