JanOlav
Hi-Fi freak
Tenkte mer på svart tape!rolfozzy skrev:Kulehammer ?
Tenkte mer på svart tape!rolfozzy skrev:Kulehammer ?
Ok. En gang jeg er i nærheten av Biltema skal jeg se om de har solfilm jeg kan bruke.Continuo skrev:Tenkte mer på svart tape!rolfozzy skrev:Kulehammer ?
SOLFILM.Continuo skrev:Nei, men er vel mulig å få dempa lyset?
Høres bra ut...de skulle sende min i dag...jeg har hørt den dac en , den spiller helt for jævlig bra..
Det er isåfall bare på planleggingstadiet så vidt jeg har forstått. Knapt nok det.sedj skrev:Hei igjen!
Er det noen som vet om Abrahamsen kommer med riia?
stein erik
SKUFF SKUFF!!rorres skrev:Da var V 6.0 Dacen bestilt.
Har overhode ingen erfaringer med DAC, så dette skal bli gøy
Må vel også prøve å spille FLACfiler fra laptopen nå da.
Jeg har ikke oppgradert V 2.0 men har oppgradert V 1.0, og det var faktisk veldig bra. Oppgradering av både transport og softwehre er virkelig noe å gå for. Den gammel spilleren (før oppgradering) slett noe voldsomt med lesing av mange plater, :-\ også skuffemekanisme var dårlig . Tror faktisk at etter oppgradering, i tillegg til det mekaniske, at også lyden er blitt betydelig bedre.trebla2 skrev:Er det noen som har oppgradert V2.0en?Noen store lydmessige forandringer?
ta det med ei klype salt , men i kjent abe-stil er oppgraderingen en option man må tilbake for å få utført (kan kanskje bestilles som option og derav pristillegg) så spillerne leveres med plastskuff-fronten og det uleselige displyet....kanskje rolfozzy kan si mere , jeg spurte han om dette når jegvar innom han.janly skrev:Er det noen som vet: dersom man kjøper ny V1.0 fra Abrahamsen, vil den da bli levert med oppgraderingen som nytt display, ny fjernkontrolll etc??
I tilfelle merkelig om man skal behøve å oppgrader et nytt produkt. Men ja, det er vel som du sier: i kjent abe-stil.ssm skrev:ta det med ei klype salt , men i kjent abe-stil er oppgraderingen en option man må tilbake for å få utført (kan kanskje bestilles som option og derav pristillegg) så spillerne leveres med plastskuff-fronten og det uleselige displyet....kanskje rolfozzy kan si mere , jeg spurte han om dette når jegvar innom han.janly skrev:Er det noen som vet: dersom man kjøper ny V1.0 fra Abrahamsen, vil den da bli levert med oppgraderingen som nytt display, ny fjernkontrolll etc??